de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jeetje het is ook stil hier..

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    veel jonge (schoon)ouders zeg.
    Ik en mijn man zijn beiden 33... mijn vader wordt zondag 73, mijn moeder wordt in april 59. Mijn schoonouders zijn allebei 62....

ach ja verschil moet er zijn... gelukkig heb ik nog wel van mijn moeders kant een opa en een oma. beiden dik in de 80... dat is wel bijzonder straks... 4 generaties.

Chrizzzy

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja dat hebben wij ook 4 generaties straks.. de beide opa en oma´s van mijn vriend leven nog.. en bij mij alleen de ouders van mijn moeder..

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb nu al 4 generaties

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    joyce.. wat een prachtige naam trouwens manolito

Nooit eerder gehoord..!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ikke bedoel 5, mijn overgrootoma leeft ook nog.

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    thnx ikbenhetmaar, ja wij vonden hem ook mooi en hij komt idd niet zo vaak voor.

Dat was ook de bedoeling, de volgend krijgt weer een aparte naam.

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Joyce84: dank je :)

mijn moeder is nu 47 en mijn vader is ook overleden toen hij 50 was (ik was toen 15) vindt het heel jammer dat hij niet mee heeft gemaakt dat ik 16 werd, 18 werd, ik mijn diploma heb gehaald, samen ben gaan wonen, dat ik ben getrouwd, hij mijn man niet kent, mijn dochter niet en straks mijn andere kindje ook niet, maar goed doe je niets aan :(

mijn schoonouders zijn heel iets ouder, 49 en 57.
    mijn mannetje is nu 22 en ikke 20 :)

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Brusje voor lynn..

Heb je er bewust voor gekozen om zo jong Lynn te krijgen? (ik zelf ben 23), en hoor nu al elke keer om me heen.. goh wat jong.. je vergooit je leven.. nou dat hoorde ik niet toen ik 2 jaar terug mijn eigen winkel begon.. (dan beperk je je ook heeel erg!)

10. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Ikbenhetmaar: eerlijk? we hadden niet verwacht dat we zo snel zwanger zouden zijn, ons ouders werden namelijk allebei moeilijk zwanger, maar wij al in de eerste maand en nu weer na de miskraam 2 maanden wachten en weer raak :D

als onze dochter strakjes 16 is zijn wij 35 en 37 helemaal geweldig :)

11. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    ik ga nog even werken meiden :)
    tot strakjes

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ga ook nog even 1,5 uur aan het werk.. en daarna naar huis.. hihi.. als ik vanavond niet meer reageer op het forum komt het omdat ik in slaap gevallen ben hahaa..

brusje voor lynn... ik zie in je onderschrift dat je morgen de 1e echo hebt.. heel veel plezier en succes gewenst!

Liefs ikbenhetmaar

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Leuk om te lezen hoe oud alle (schoon)ouders zijn.
    Mijn ouders zijn 50 (moeder) en 53 jaar (vader).
    Mijn schoonvader is 63 en mijn schoonmoeder 60.

Mijn man is 30 en ik dus 26. :p
    Als het aan ons had gelegen, hadden we 4 jr geleden al graag aan kindjes willen beginnen, maar daar was de situatie toen niet naar.
    We woonde toen in een ander, veel kleiner huis. We wilden nog trouwen, en hadden onze geldzaken nog niet op orde.

Oja, nog even over lieve schoonouders; Ik heb ook heel lieve ouders hoor. ;)
    Zij wilden ons een buggy geven, maar waarschijnlijk kunnen we een hoop overnemen van schoonzus en zwager, dus dat zou geldverspilling zijn.
    Ik heb al gezegd dat ze dan maar geld op de rekening voor de baby moeten storten als ze persé iets willen geven. :)

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ... ach iedereen maakt zo zijn keuzes en het gaat er vooral om of jezelf en je lief er aan toe zijn toch? en voor de een is dat nu eenmaal op een ander moment in het leven dan voor de ander... toen ik 23 was, was ik echt totaal nog niet toe aan kinderen. druk aan de studie, geen vast inkomen, studentenkamer... Wij zijn getrouwd in 2004 en een halfjaartje later (was toen 29) met de pil gestopt... had toen ook niet gedacht dat het nog 3,5 jaar ruim zou duren voor de eerste zwangerschap... nu maar hopen dat dit allemaal goed gaat en dan ben ik in elk geval nog (net) 33 als de kleine komt...

Chrizzzy

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Zo is het maar net, ik was 23 toen ik de eerste klachten kreeg en 24 toen ik de diagnose MS kreeg.
    Toen dachten we ook even niet aan kinderen hoor.
    Een jaar later zijn we getrouwd 1999 en weer 4 jaar later besloten we dat we alles zo op een rijtje hadden dat we er klaar voor waren en toen gebeurde er NIETS. :cry:
    Na ruim 2 jaar dan eindelijk zwanger van Kylian (tussen door een mk).

Nu dachten we er ook langere tijd over te doen en was ik binnen 6 maanden zwanger :) En deze plop ik er dus uit op mijn 35ste ;)

Groetjes Anita

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    zo wat is heir veel gekletst vandaag :) wel leuk maar normaal heb ik geen 6 pagina`s om bij te lezen hihihihihihihihihihi maar ja vind het ook wel weer erg leuk :)

@Jusi gefeli met je 7 weken

@ betty hier ook geen leuke familie hoor mijn kant helemaal geen contackt mee alleen met me broertje en met de mamma van mijn neefje en nichtje dus mijn tante zeg maar en dat is ook gelijk me pleeg mamma :) maar ja die heeft het zelf ook neit breed dus ja wij zullen de baby kamer en alles ook zelf moeten betalen maar ja dat is ook neit zoon ramp wij hebben er zelf voor gekozen om een kindje op de wereld te zetten :)

@ Dreamer1971 heel veel sterkte en een dikke knuf van hier

@ mijn moeder is 39 wordt volgende maand 40
    mijn vader is 42 wordt in mie 43
    maar heb geen contackt met hun
    ik ben zelf 21 augustus wordt ik 22

mijn schoonmoeder is 51 november 52
    mijn schoonvader is 52 wordt zaterdag 53
    mijn ventje is 30 word in juni 31

hier nog steeds een dipje
    heb alleen een vraag? en weet niet wie mij daar andwoordt op kan geven

als ik zwangerschaps/jogging broek met buikband aan heb zit alles veel strakker jah duhhh :) maar dan doet mijn buik veel minder pijn dan wanneer ik normale kleren aan heb wie weet hoe dat kan

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Dreamer1971; wat verdrietig nou. Heel veel sterkte meis

Mijn moeder is 59 jaar en mijn vader is 58 jaar. Ik weet niet precies hoe oud mijn schoonouders zijn (contact is niet goed).

Vandaag is mijn vriendin bevallen van een zoon. Straks wezen kijken. Wat een schatje zeg en zo onwerkelijk dat ik over 7 maanden ook zo'n kleintje in mijn armen heb.

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    idd Babijtje vriendin van mij is 8 dagen terug bevallen :) ben nog neit heen geweest wacht wel tot ze thuis zijn of als ze neit meer aan al die slangetjes licht ze is namelijk 8/7 weken te vroeg geboren en is zo eng he zoon klein meisje aan zo veel slangetjes en ze lag aan de beademing en zo brrrrrrrrr maar ja het is wel heel erg onwerkelijk dat je straks zelf zoon klein mensje in je armen hebt

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar wauw een tante van 2 jaar... apart...
    Maar wel leuk lijkt mij?

@Joyce84 heftig van je vader... is altijd vervelend als je dan vlak er na een kindje krijgt, dan zul je toch telkens denken wat als...
    Toch nog even een heel veel kracht....

@pluk nou ik ben 33 en mijn ouders zitten nog in de 50. Zij zijn wel jong aan kinderen begonnen ;)

@BrusjeVoorLynn moeilijk hoor als je een van je ouders op jonge leeftijd mist... Volgens mij mis je dan echt iets zeg maar...

@over generaties, hier krijgt kindje ook een overoma, maar die over oma is al weer over overomda, haar oudste dochter heeft kinderen van de leeftijd van net onder mijn ouders en die j=hebben dus ook allang weer kinderen... Gek eigenlijk he...

@Ikbenhetmaar mensen zeure om alles, ik vind je eerder te jong om een super goed lopend bedrijf te runnen dan om moeder te worden ;) hahaha grapje, ik bedoel er alleen mee dat je het toch allemaal goed onder controle hebt, dus laat andere zeuren je doet het super...

@Jusi klinkt goed, julle hebben er goed over nagedacht, eerst het een dan het ander en dan een kindje... dat doen jullie super vind ik...

@Chrizzzy hier the same, op mijn 23ste was ik met hele andere dingen bezig ( vooral mijzelf uit mijn jeugd reden ) ik ben blij dat ik gewacht heb, helaas met als gevolg dat wij ook 2 jaar hebben moeten wachten tot het ons gegeven was. Ieder kiest voor zich en de een ziet dit voor zich en de ander dat.

Gelukkig maar, want anders was het ook zo saai hahahah...

@pluk wist niet van je ms, os het in remise?

@syboena he bah meis nog steeds de dip... kom op trek jezel omhoog, hier op de roze wolk is het heel gezelli hoor ;)

Ik denk dat die zwangerschapbroeken veel meer steun geven en daarom je buik minder voelt...

@Babijtje apart he dat idd dat heb ik de laatste dagen ook als ik zo'n wurmpje zie, heel vreemd eigenlijk 2 jaar lang wil je het, dan zet je het uit je hoofd en nu.... We gaan er voor volle armen van een prachtig jong mensje...

Hier hard gewerkt...eindelijk rust en eindelijk weekend.... heeeeeeeeeeeeeeeerlijk... morgenochtend de schoonmaakster en daarna alles helemaal stil en rustig... geweldig...

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Op dit moment houdt het zich lekker rustig, dat deed het tijdens de zwangerschap van Kylian ook, het is alleen afwachten hoe het zich gaat houden na de zwangerschap.
    Na Kylian werd het zo'n 8 maanden later weer actief en heb ik dus nu een heerlijke gehoorbeschadiging :evil: . En daar kunnen ze nu eenmaal weinig aan doen omdat zenuwen nu eenmaal niet te herstellen zijn. Kortom ik hou altijd restschade over totdat de hele zenuw is aangetast en dat gedeelte gewoon uitvalt.

groetjes Anita

Deel Deze Pagina