de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Heftig zeg, het leven is soms zo oneerlijk... maar gelukkig heb je straks 2 schatten en een heerlijke man....

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

**Afspraken van vandaag**

Misoh Vk + echo

Miriam 2e echo 13.40 uur

Suus1983 1e afspraak VK

BrusjeVoorLynn Echo

Meiden, succes vandaag!

3. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Miracles: Dank je wel :).
    Maaruh, hoe is het nu met jou?

@ikbenhetmaar: Dank je dank je, vind het echt super spannend :oops:

@Betty Boop: ja klopt, ik heb zelf het gevoel dat ik ook wat heb gemist, maar goed het heeft me wel gemaakt zoals ik nu ben. Volgens veel mensen veel te volwassen voor mijn leeftijd hahaha! De ouders van mijn mannetje zijn ook gescheiden toen hij 16 was (hij is de oudste van 4 verdeeld over 12 jaar ofzo) dus moest ook voor zijn broetje en zusjes zorgen.
    Samen zijn we dus een apart stel hahaha :D

fijne dag allemaal ;)

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ alle dames die vandaag de echo hebben heel erg veel succes en veel plezier! we gaan er naar toe dat iedereen een kloppend hartje heeft :D

@ betty boop, op zich leuk een tante van 2 (straks 3, ze is van eind aug).. maar heeft toen de tijd erg veel problemen gegeven hoor.. dus het is ons toen niet in de koude kleren gaan zitten,...

pff zo werken,.. zal wel weer ontzettend rustig zijn in de stad met dit weer.. bah..

voordeel: ik heb alle tijd voor jullie :D

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hier zijn we alledrie flink verkouden compleet met hoesten, en dat hoesten doet soms zeer aan mijn banden klap dan gewoon dubbel :(

Vandaag heeft Jan ook nog eens een vreemde dagdienst toegeworpen gekregen (van 10 uur tot 18.30 uur) dus we kunnen vandaag geen boodschappen doen, moet maar wachten tot morgen.
    Maar even kijken wat Kylian en ik gaan eten (papa gooit wel wat frikandellen in de pan bleeeeeeehhhh).

Voor de meiden met afspraken en echo's heel veel succes vandaag.

Groetjes Anita

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ pluk.. dat hoesten heb ik ook..,en ook dat ik dan dubbel klap..:S

Bah frikandellen, moet er ook niet aan denken hoor.. denk dat het hier vanavond lekker boerenkool wordt..:)

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Misoh succes en plezier met de echo en het gesprek

@Miriam succes met de echo...

@Suus1983 succes meis..

@BrusjeVoorLynn geniet van de echo...

@BrusjeVoorLynn vaak zit er idd een behoorlijk verhaal achter mensen die vroeg volwassen zijn... Ik vind het altijd heel knap hoe mensen toch hun draai vinden in het leven na al de narigheid die ze mee hebben moeten maken. Maar aan de andere kant is het vaak zo dat je er zo veel van leert en beter geniet van kleine dingetjes in het leven...

@Ikbenhetmaar het lijkt mij idd problemen geven als je op je 40ste een brusje krijg voor je zoon die bijna zelf papa gaat worden. Was er problemen met het kindje of bij de familie?

@pluk erg he die verkoudheid... als de schoonmakster weg is duik ik met jullie in bed...... hahahaah nou ja met de laptop ;)

Hier een slechte nacht door geen adem krijgen door de verkoudheid...heerlijk, en dan heerlijk om 6uur een client aan de lijn... toen was ik echt kapot...

Maar goed we gaan er tegen aan...

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty boop..

Mijn vriend en ik zijn al 6 jaar samen.. op het moment dat zijn moeder weer zwanger raakte woonde hij nog thuis,, en ik ook...

toen werd hem gewoon heel makkelijk en duidelijk gezegt.. je zult nu weg moeten want jouw slaapkamer wordt de babykamer.. en met een week moest die vertrekken..Was nogal heftig toen..

toen is die noodgedwongen bij mij en mijn ouders ingetrokken omdat er op zo'n korte termijn gewoon echt niets anders geregeld kon worden..

we hebben haar de hele zwangerschap niet gesproken en als het aan mijn vriend lag nog steeds niet..

op de dag dat zijn zusje geboren is kregen we een smsje dat die een zusje had gekregen en toen heb ik hem aan zijn haren er naar toe gesleept,,

want ik vind dat zijn zusje er buiten staat en dat zijn zusje niet de dupe hier van hoeft te worden.

uiteindelijk is die mee gegaan (mja wat heeft een baby daaraan..)

daarna nooit meer gezien, tot dat ze 1 werd.. toen zijn we er weer heen geweest..

puur voor het meisje en niet voor zijn moeder..

sinds bijna een jaar wonen we bij haar om de hoek en gaan we er regelmatig heen.. na het flink uitgesproken te hebben want ja zijn zusje vroeg zich elke keer af waarom wij anders nooit kwamen..

sinds dien gaat het super tussen ons en lijkt het of we geen familie zijn maar vrienden..

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hmmm misschien moet ik Kylian dan nu ook maar de deur wijzen want eigenlijk hebben we met maar 2 slaapkamers geen ruimte meer voor hem nu we er een baby bij krijgen ;)

Wat een manier zeg om je oudere zoon zo de deur te wijzen, kan me voorstellen dat hij woest was/is.

Pffff wat een weer zeg vandaag, Kylian weet het al precies een hele dag regen betekend dat we muffins gaan bakken :)
    Maar nu zit hij nog met zijn kucherige snotterkopje tom en jerry te kijken.

Groetjes Anita

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar wow das idd wel heftig zeg... het zal je maar gezegd worden als zoon... en dan binnen een week... maar fijn dat er uit eindelijk gesproken kan worden op een normale volwassen manier... Ik geloof dat mijn moeder daar helaas niet voor open staat... Die noemt mij liever compleet gestoord dan dat ze zicvh verdiept in mijn visie... Ach het is niet anders... We hebben ons best gedaan om het dudielijk te maken maar zij kan niet op een volwassen manier praten.

Goed dat het bij jullie wel een happy end heeft ;)

@pluk he ik kom nu naar je toe hmmmmmmm heerlijk muffins...
    ;)

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Het heeft heel lang geduurd voor het echt goed zat hoor.. voorheen had ik (af en toe ) wel contact, alleen hij niet.. en ging ik wel naar haar verjaardag (ik had immers geen probleem met haar), alleen mijn vriend niet.. en dan werd er over hem gesproken ik citeer: " ik hou zooooo veel van hem" .. dat was voor mij een reden om toen op te staan en de deur ook dicht te trekken..

ze heeft heel veel pogingen gedaan en kwam me op een gegeven moment zelfs stalken bij de winkel.. en toen heb ik haar heel duidelijk gemaakt dat wij beide niets meer van haar wilden horen/zien en dat wij wel naar haar toe kwamen als wij contact wilden..

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty boop, och jeetje ze wil helemaal niet naar je luisteren?

is dat al lang zo dan?

@ pluk.. haha ja erg he.. lekker muffins..:D

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou ja he tis toch binnen de 3 jaar goed gekomen... ik ben benieuwd hoelang het hier gaat duren. Ik heb eigenlijk als laatste gezegd dat ik dan wel naar hun kom om het uit te praten, maar eigenlijk vind ik dat een ouder naar zijn kind moet komen. Als je kind verdwaalt dan ga je toch ook zoeken?

En of het al lang zo is... tja wat zal ik zeggen, dat we echt geen contaact meer hebben is sinds aug afgelopen jaar dus het valt nog mee...

Ik ga even een kopje soep van de schoonmaakster nemen en dan lekker naar boven, naar bed

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Okee,, slaap lekker..:)

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou slapen ga ik niet, ik neem jullie mee naar bed hoor hahahah ;)

en misschien Patrick zwijmel, is altijd zo fijn als je ziekkig bent zwijmelen bij dd ;)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    oh laptop op bed.. heeerlijk!

en patrick? mis ik iets?

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Patrick zwijmel in Dirthy dancing ;)

hahahaha

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    oh hahaha denk al..

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ;) jij hebt het vast niet druk zo te zien....

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ;) jij hebt het vast niet druk zo te zien....

Deel Deze Pagina