de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Tot de 15e dacht ik Lady!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Kom ik hier weer verder kletsen!

Hier een (weer) ziek kindje. Erg zielig voor hem. Hij heeft dikke 40 graden koorts.

@line77: bah meid, wat naar voor je zeg! Sterkte.

@meriam: gefeliciteerd meid, ik blijf voor je duimen.

Ik vind het eigenlijk wel overzichtelijk zo. Vond het wel heel veel om bij te lezen, dat is bijna niet te doen icm mijn werk en Jesper.

Vandaag is de misselijkheid wat minder erg en heb ik wat krampjes, ik denk dus aldoor meteen weer het ergste, dat het misgaat. Ik weet niet waarom ik zo onzeker ben, het zal er wel bij horen.

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    he suus, balen die misselijkheid. Hier alleen een beetje bij vlagen. Wanneer begon bij jou de erge misselijkheid?

volgens mij waait er echt een virus rond, want alle kinderen om me heen zijn ziek.

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @miriam: fijn dat er een hartje klopte. Ik snap je onzekerheid hoor.... heb ik ook, zeker als er hier weer meiden zijn met verdrietig nieuws... nog 2 weken en dan (eindelijk) de eerste echo....

Chrizzzy

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja vind het heel erg voor de meiden die nu in zo'n rot situatie zitten een miskraam is gewoon iets wat je niemand gunt ik ben zeker nog niet uit de gevaren zone hoor maar het begin is er.

Voor alle meiden waar het mis is gegaan ik denk aan jullie en wens jullie veel kracht toe om het te verwerken en hoop dat jullie wens toch binnen afzienbare tijd in vervulling mag gaan.

Hier geen misselijkheid wel zuurbranden moe moe moe
    en een echo met kloppend hartje maar meiden we zijn echt zo bang dat ook deze zwangerschap niet goed gaat, de angst zit zo diep

ik zelf probeer positief te zijn, hoe moeilijk het soms ook is.

Voor de meiden die misselijk zijn dat was ik bij mijn vorige zwangerschap continu in het begin hielp het een beetje dat als ik misselijk werd een cracker at je hebt van die kant en klare crackers met jam of pasta er tussen

van lu geloof ik

vind het fijn dat het gesplitst is de september mama's we waren met zovelen en dan is het niet bij te houden als je 40 uur werkt

iedereen fijne avond liefs miriam

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Het is mij op beide topics veelste veel om bij te houden, het maakt dus volgens mij niet uit of we opsplitten want als ik 2 uurtjes werk dan heb ik op beide topics 3 pagina's bij te lezen en dat is gewoon niet haalbaar.
    Ik neem dus min of meer afscheid hier want ik wil niet die wel en die niet aandacht geven.

Ik weet nog niet wat ik wel ga doen want ik vind dit forum het prettigste werken van alle fora op internet...
    Iemand een idee hoe ik er toch bij kan blijven?

7. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    BettyBoop, misschien kun je een keuze maken en dan in 1 topic blijven posten, dan hoef je maar de helft te lezen.

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Punt is dat op beide heb ik gezien dat er 3 pagina's bij te lezen zijn als ik 2 uurtje gewerkt heb, dus kan ik ook de keuze niet maken tussen 2 dezelfde dingen ;)

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Betty, ik lees nu alleen nog hier hoor. Dat is wel te doen.

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    we gaan het proberen, want vanmiddag was het dus niet te doen omdat ik van blz 1 tot 5 moest inlopen nadat ik 2 uurtjes had gewerkt...

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja ik denk het zelfde als betty
    als ik ff naar de winkel ben geweest of ff met de tweeling in de speeltuin ben geweest heb je gewoon veel om bij te lezen en ik werk niet eens :( wou eerst graag bij alle bij blijven maar ja dat is helemaal niet te doen heb ik vandaag gemerkt dan raak je gewoon helemaal in de war dus ik ga ook ff kijkken hoe ik dit ga oplossen

12. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Hier een heel verdrietige klusser1980. Na twee weken verbazing en ongeloof begon ik er net een beetje in te geloven en me echt een beetje te verheugen op een zwangere zomer.

Had het er gisteren met mijn man nog over wanneer we nog het handigste (met buikje) op zomervakantie konden gaan en dat we na 1e echo maar eens wachtlijsten van kdv'en moeten gaan checken.
    En sneaky met vriendinnen alvast een afspraak gemaakt voor eten binnenkort (avond van 1e echo), zodat ik ze het kon gaan vertellen. En we wilden het net komend weekend en volgend weekend gaan vertellen aan onze families, we zaten ons er echt al op te verheugen.

En nu kan ik bijna niet anders concluderen dan dat het vandaag is mis gegaan. Ben nu echt verdrietig. :cry:

Had zaterdagochtend en zondagmiddag wat verkleurde afscheiding. Eerst schrok ik, maar uiteindelijk stelde het helemaal niets voor, dus was ik wel weer iets meer gerust. Maandag niets aan de hand, dus ik weer fantaseren over de toekomst.
    Maar vanmiddag ontdekte ik eerst weer wat verkleurde afscheiding en later wat helder bloed op mijn papiertje toen ik naar het toilet ging. Hier schrok ik van, maar ik bleef zeggen 'kom op, het kan nog goed gaan'. (Dit omdat een vriendin van mij nu zwanger is en heel vaak wat bloedverlies heeft gehad in het begin.)
    Maar natuurlijk ging ik al snel weer even naar het toilet. Toen ik daar afveegde en best wel veel helder bloed zag met wat slijmpjes erin, gecombineerd met het zeurende ongi-gevoel laag in mijn buik, moest ik wel concluderen dat het over is.
    Uiteindelijk was het toen ook wel tijd om naar huis te gaan. In de auto heb ik gehuild en mijn man gebeld. Hij had vanavond redelijk ver weg een afspraak, maar komt zo naar huis. Thuis weer veel gehuild, zeker toen ik steeds maar weer bloed zag op het toiletpapier dat ik voor nood in mijn onderbroek had gelegd. Nu heb ik een maandverband uit de kast gehaald, kan ik zien hoe erg of het is. Heb ook best wel zere ongi-buik gehad, dus 't vertrouwen is weg.

Nu gaat het wel weer, maar als ik denk aan wat nu voorbij is, moet ik weer huilen. :cry: Ik hoop dat mijn man snel thuis komt. Want door het typen van dit bericht staan de traanbuizen ook weer open.

Meiden die hier ervaring mee hebben, wat moet ik nu doen? Kan ik morgen bellen met de VK voor een soort onderzoek ofzo? Hoe gaat dat dan? Ik zou 26e intake met echo hebben. Maar nu? Advies?

Over een paar daagjes laat ik nog wel even weten hoe het is afgelopen, dan kunnen jullie dan ook de lijst bijwerken. Nu liever even nog niet.

Ik wens alle meiden oprecht alle succes en geluk met de verdere zwangerschap.

Klusser1980 :cry:

13. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Jee meid, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen. Morgen meteen de vk bellen en je verhaal doen. In principe kunnen ze een echo maken om te zien wat de situatie is. Je zou met jouw termijn al op een echo kunnen zien of je inderdaad een miskraam hebt gehad.

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lieve klusser1980

helaas heb ik hier ervaring mee heb al 4x een mk gehad
    maar als je zo veel bloed verlies en buikkrampjes heb zo ik gewoon de verloskundige of de gyneceloog bellen licgt er maar net aan waar je onder loopt
    ik heb zelfs middin in de nacht nog een echo gehad omdat ik zo veel bloed verloor dus ik zou gewoon bellen dan weet je het zeker
    of het goed zit of niet is ook een gerustelling voor je zelf

heel veel sterkte dikke knuf en kus van uit hier

15. Stefje

Stefje Lid

3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    Jee Klusser, morgenochtend gelijk vk bellen en een echo vragen! Ik hoop nog voor je dat het allemaal meevalt en een gesprongen ader is ofzo! veel sterkte!

Betty Boop, heel veel succes morgen! Hopelijk een kloppend hartje!

Ik voel me nog steeds erg naar, ben echt extreem moe. niet gewoon moe, maar echt dat ik me er niet goed bij voel! Verder ook steeds vlagen van misselijkheid.

Ik weet nog niet wat ik met het forum wil, had op de andere topic vaak dat er niet gereageerd werd op wat ik schreef, maar ik heb hier nu 2 berichten gezet dat ik me naar voel,en krijg nog geen enkele reactie, terwijl ik probeer op iedereen te reageren en even een korte kop-op wel kan gebruiken! Ik kan dus nog niet zeggen wat ik ga doen.

Moet niet persoonlijk opgevat worden, maar er wordt zoveel geschreven dat het ook heel moeilijk is om op iedereen te reageren.

Sorry voor mijn geklaag!

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Stefje ik denk dat we een klein groepje moeten maken want er zijn nu veel mensen betty ikke jij die het niet echt bij houden het is gewoon heel moeilijk omdat er zo veel gekletst wordt maar vind eht ook jammer als er mensen weg gaan hier door ik zit zelf ook al te denken hoe ik dit voor me zelf op ga lossen

17. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik doe ook mee.

Ik ga nu wel lekker naar bed.

Spreek jullie morgen nog el even.

O ja moeders voor moeders is geweest en de test was hartstikke positeif.

mdat ik nu aan deantibiotica zit ag ik pas vanaf vrijdag mee doen.

Weltrusten.

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    maar ja aan de andere kant denk ik ook dat er veel mensen weg zullen blijven na de 12 weken echo ze zitten nu allemaal in spaning hoe het verder gaat en als je de eerste tijd voor bij bent zie je vaak dat de helft langzaam afhaakt dus ja ik vind het gewoon moielijk om te kiezen hoe en wat ik ga doen

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Klusser1980 jeetje meis wat is dit zwaar kklote wat baal ik met je mee... heel heel veel kracht voor de komende tijd...

@Stefje ik heb dus die 5 blz niet gelezen omdat het mij dus te veel tijd kost.. ik vind het zo jammer dat het zo snel gaat maar aan de andere kant ook wel weer leuk dat we zo anthousiast zijn...
    Zou je voor mij nog eens kunnen opschrijven waarom je je niet goed voelt?
    In ieder geval heel veel sterkte....
    En thanks voor de succes wens... begin nu wel zenuwachtig te worden ;)

Veel die dus moeite hebben met de snelheid van het forum... dat is dus ook de reden waarom ik eerst dacht aan t/m 10 sep dan heb je al een wat kleiner groepje.
    Moeilijk hoor om hier een oplossing voor te vinden...
    Ik hoop dat het idd met der tijd zichzelf een weg weet te vinden, maar als ik zie dat de maart 2009 mama's nog maar op de 65blz zitten ( zo uit mijn hoofd) dan vraag ik mij af of die met zo weinig zijn ;)

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Weet je hoe ik het vaak doe, ik lees de laaste 2 pagina's, vaak als er iets gebeurt is kun je dat wel halen uit de reacties van anderen.
    En dan, als het nodig is blader ik terug en ga opzoek naar een specefiek persoon om te lezen wat er aan de hand is.

Denk ook dat we het even 'uit moeten zingen' met zijn allen, nu zijn er heel veel mensen omdat alles heel pril, onzeker en nieuw is.
    Na een reeks echo's en de tijd (het nieuwe is eraf) zal het wel rustiger worden en blijf je vaak met een 'harde' kern over.

Stefje ik vind het heel vervelend voor je dat je je nu zo naar voelt, moet eerlijk bekennen dat het me nu ook zwaar valt hoor, de misselijkheid die vooral 'snachts lijkt toe te slaan enzo.
    Maar chin up meid na 12 weken wordt het bij de meeste mensen wel wat beter.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina