ja maar het is ook niet klantvriendelijk om open en dicht te zijn wanneer ik wil.. stoten ze elke keer hun neus tegen een dichte deur.. dan komen ze nooit weer terug..
Precies, is niet echt goede reclame... he jij kunt nu natuurlijk wel makkelijk bij de groothandel je eigen babykamer bestellen toch?
Hahaha geweldig zeg... je ziet ook alle leuke hebbe dingetjes als eerst nu... mag ik heel even 1 dagje jou zijn
Hahah ja graag.. op dagen als vandaag... als ik me dood verveel.. kan je lekker de hele winkel door snuffelen.. inkoopsprijs = prijs voor betty boop
Hahaha nou dan kom ik even aanvliegen.. kan jij even lekker naar huis ik help trouwens wel eens bij mijn vriendin en ik vind het geweldig werk in een winke.... ( nou ja als je wat te doen hebt dan....)
Het is ook geweldig maar januari is in de mode branche gewoon slecht, en dan ook nog eens dit vieze koude natte weer erbij.. succes verzekerd
Ja absoluut.. en het is nog steeds uitverkoop bij mij hoor.. eind februari krijg ik de nieuwe lijn baby merk binnen..
Dat word SHOPPPPPPPPPPPEEEEEEENNNNNN! Leuk man nieuwe dingen en kleertje... heb je al gezien wat het word van de zomer?
ja ik heb zelf de collectie samen gesteld paar weken terug in wfc te amsterdam.. daar stonden alle merken.. heb al wel iets er van binnen gekregen en ben weer zeer tevreden..
Nou ik heb het gevoel dat als je vlak bij Utrecht zit met je zaak je het vanmiddag nog wel eens druk kan krijgen in je winkel Zo'n irri mens die constant vraagt of ze de dingen tegen inkoopsprijs mag hebben Tja en wat moeders betreft, mijn moeder houdt ervan om iedereen in hokjes te plaatsen. Iedereen die in de hokjes boven haar zit daar is heel aardig tegen want ja die en die is dokter/tandarts/professor. En dan heb je ook nog de mensen die in de hokjes lager zitten , werkt in een fabriek, in de bouw, vrachtwagenchauffeur. Zij en pa zitten in 1 van de middelste hokjes die vlak aan de hoge hokjes grenzen (natuurlijk) want pa was brandweerman. Dus toen ik met Jan ging was het leuk, totdat we gingen samenwonen en ze me tijdens een lunch vroeg of ik wel wist dat ik me aan het verlagen was want Jan was tenslotte maar machinebankwerker in een fabriek. Moge het duidelijk zijn dat ik me daar niets van aan heb getrokken. Alles zettelde zich weer totdat Jan op zijn 30ste besloot dat hij graag een tattoo wild hebben en moeders er achter kwam. Tja probleem voor moeders want eigenlijk moest Jan nu naar een ander hokje (een hele lage 8) ) Zo beleef ik veel plezier aan het photoshoppen en zo af en toe laat ik er een fotoboek van afdrukken. Mijn vader beleeft veel plezier aan het restaureren van oude auto's en is nu bezig met een a-ford. Dus eigenlijk dacht ik binnenkort de vraag te krijgen om weer een paar foto's te maken en dit in een fotoboek te verwerken. Maar helaas ik heb pech want een kennis van hun en daar de zoon van heeft dezelfde hobby en die is arts dus die heeft 'de opdracht' (zoals mij moeder het omschreef) binnen gekregen. Ach ja ik ga er al niet eens meer tegenin. We weten dat ze het doet en we weten wat de oorzaak is dat ze het leven zo aanpakt. Toen ze klein was is mijn oma gescheiden, wat toen (eind jaren 40) natuurlijk een groot schandaal was. Resultaat was wel dat kinderen niet met mijn moeder mochten spelen, mijn moeder had toen al snel door dat je met omkopen wel vrienden kon kopen en dat je natuurlijk de kindjes van de 'hoogste rang' moest omkopen want dan liet de 'laagste rang' je wel met rust. zo lekker lang moeder verhaal Groetjes anita (die nu echt muffins gaat bakken).
hallo allemaal, nou mijn echo was helemaal super! ik ben 7 weken en 5 dagen ver en heb een hartje! FEESTJE!
Jeetje pluk wat een verhaal.. komt me wel bekend voor hoor.. mijn opa en oma (Ouders van mijn moeder), hebben nooit kunnen accepteren dat mijn moeder met mijn vader is getrouwd, want hij was immers maar een domme boekhouder.. toen mijn moeder mij op de wereld zette heeft mijn opa altijd verzwegen dat hij opa was geworden (waar is de trots gebleven?) Sinds dien heeft mijn moeder het contact verbroken en zijn we inmiddels 23 jaar verder en ze kennen en zien elkaar niet.. ik ken mijn opa en oma dus ook niet.. nu komt het vreemde aan het verhaal.. 1 dag voor dat ik 18 werd.. ging sochtends om 11 uur mijn mobiel.. ik lag nog te slape maar nam wel op (onbekend).. het was me oma.. ze wou na al die jaren wat afspreken.. tot op de dag van vandaag heb ik het afgehouden.. mij eerst 18 jaar het gevoel geven dat ik niet besta, oke als er problemen zijn kan je misschien niet langs komen maar een kaartje met mijn verjaardag was het minste wat ze hadden kunnen doen..