de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty boop.. mijn PB naar jou blijft hangen in wachtrij..

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @pluk hahahaha nee hoor, ik weet hoe hard het leven van een zelfstandige is dus ik gun haar de winst hoor ;)

Dat is wel erg zeg mensen die zo hokje gericht denken, in de zin van hoger en lager... Elk mens is gelijk heb ik ooit geleerd ( meer van mijzelf hoor) De dokter heeft ook de putjes schepper nodig om zijn papiertje te halen hoor....

Nee gelukkig is dat het probleem niet met mijn moeder ( die vind waarschijnlijk eerder dat ik zo denk omdat ik per toeval en per hard werken een man heb getroffen met wat centjes).
    Wel snapt mijn moeder niet dat iemand een eigen mening kan hebben. Ze weet niet om te gaan met mensen met een eigen mening. En zeker niet als het je eigen dochter is. Die moet toch juist naar jouw ideeen leven en doen wat jij vind dat het moet...

Helaas ben ik zo dom geweest te groeien en te leren hoe ik met mijzelf en andere om moet gaan en hoe ik mijn mening zelf kan en mag maken en volgen.

En weet je ik ben gelukkig... Daar gaat het om toch...

@BrusjeVoorLynn he meis helemaal super en super gefeli... he eh eindelijk weer een goed bericht... super ben zo blij, voel gelijk mijn keel niet meer hahahahha;)

@Ikbenhetmaar das ook wel heftig hoor... jammer toch he dat mensen zo kunne zijn en doen... Ach ik zeg tegenwoordig maar gewoon de mensen die echt om mij geven doen hun best om er dik en dun voor mij te zijn en die help ik en dan krijg ik geen schop na...

Verder even een grapje.... He Ikbenhetmaar kun jij niet toevallig aan een reuze panda knuffel komen? Zou zo mooi staan in onze panda/bamboo kamer ;)
    ( jij snapt hem wel he hahahaha)

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahaha.. jaa ik zal even op zoek gaan...;)

kan je anders niet een oproepje plaatsen op internet..;)

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @brusjevoorlynn gefeliciteerd!

Heb ff niet teruggelezsen sorry dames, heb vandaag echt geen fut, wilde het liefst de hele dag in bed blijven liggen, maar ja dat schiet ook niet echt op he ?

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Ja dat ken ik, onze mening telt niet dat wil zeggen totdat er iemand uit een hoger hokje dezelfde mening heeft als wij, maar ja dan is het ook in 1 keer haar mening :( . Ach ja ze zal niet veranderen het enige wat ik kon en kan veranderen is mijn manier van omgaan met haar.
    Ze is wel heel lief hoor, zolang je haar maar niet tegen de haren in strijkt en laat ik dat nu van nature eenmaal doen :)

Brusjevoorlynn GEFELICITEERD.

En een grotere knuffel wil ik ook nog aanschaffen hoor, voor Kylian hebben we toen op de 9 maandenbeurs een nijlpaard genaamd HIPPO gekocht.
    Dat wil ik ook niet krijgen dat wil ik echt helemaal zelf halen, heb dus nog maar niets tegen schoonmoeders gezegd want die is dan altijd zo enthousiast dat ze het meteen voor je gaat halen. Ze ziet soms over het hoofd dat mensen ook graag dingen zelf halen.

Groetjes Anita

p.s Hippo is te zien in mijn album op pagina 2 ;)

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier had mijn neefje toen we in disney waren een supergrote stich voor me gekocht toen ik voor de 1e keer zwanger was, en toen ook al wat truitjes gekocht in disney, alleen is dit een mk geworden en nu heeft mano de grote stich in zijn kamertje :D

Ik vind hem wel leuk, alleen neemt hij veel ruimte in beslag.

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ pluk stich is wel een stuk groter :D

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    We zijn terug en ja we hebben wederom een hartje mogen aanschouwen en de termijn is mooi meegegaan dus we zitten op schema

ben helemaal blij de angst blijft maar dat houden wij toch na alle zwangerschappen de controle's blijven strak elke twee weken

veel liefs miriam
    o ja 6 febr om 10 voor 10 weer echo
    en op de lijst is het nog niet helemaal bijgewerkt ziekenhuisbevalling en bv indien het kan
    gr miriam

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar misschien plaats ik wel een oproep op mijn logje ;)
    ( wat ben ik flauw nu he....)

@Joyce84 he meis balen, ik werd vanochtend heel vroeg ook zo futloos wakker maar gelukkig konden we alle twee nog even blijven liggen en heb ik wat energie opgedaan...
    Gewoon dus even lekker bij tukken als je het nodig hebt hoor...

@pluk jep, ik heb het een tijdje geprobeerd om me meer op het lieve te richten en niet te kijken naar het ander, maar als je steeds en steeds meer het gevoel hebt dat ze niet helemaal eerlijk zijn over wat ze van je weten en dat ze boos zijn op je zonder dat je begrijpt waarom en je er over wilt praten en dan nul vangt dan houdt het ergens een keer op. Tuurlijk blijft het mijn moeder en heeft ze ook haar lieve kanten, maar als ze die niet met mij wil delen dan niet....

Hahaaha stich... ik zie gelijk weer een werknemer van mijn partner voor mij die 2weken terug in euro disney een stich muts heeft gekocht....
    Geweldig...

Ow de grote panda kopen we ook zelf, het is veelste leuk om dat soort dingen te shoppen...

Hier hebben we ook al dootjes had... een oud client van mij heeft een rompetje en sokjes en slofjes op gestuurd en de buuv van nr 7 heeft gister ook een rompertje in de brievenbus gegooit...

Echt zo ontzettend lief en meelevend...

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ miriam GEFELICITEERD ben echt heel blij voor je, voor jou is het nu ook tijd om een gezond beebje in je armen te mogen houden.

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja joyce dat vind ik ook maar pff het is en blijft wel eng hoor
    gr miriam

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Betty ,ja hij is echt supergroot, was ook een heel gedoe om hem mee naar nederland terug te krijgen in de trein, maar het is gelukt.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Super gefeli miriam25... wauw... en nu echt die roze wolk op hoor, kom op probeer het, het is hier zo gezellig....

Zou je mij of miracles even kunnen pben voor de afspraken enzo ander blijf ik lezen en verwerken...

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Miriam wat ontzettend fijn dat je je kleintje weer hebt kunnen aanschouwen.

Betty, je hebt gelijk hoor soms is het beter om te kappen maar dat is hier gelukkig niet aan de orde.

Zo de muffins staan af te koelen al hebben Kylian en ik er al wel eentje voorgeproeft :)

Groetjes Anita

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ miriam, ja dat begrijp ik, het lijkt mij ook eng.

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    en betty rent van ikbenhetmaar naar pluk om van de babykleertje tegen inkoopsprijs een muffin te schoren ;)

Geniet ze van de muffins...

@Joyce84 hahaha ik zie het zo voor me... een hele stoel reserveren voor 1 pluche pop geweldig ;)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Over stoelen gesproken, ik had er altijd eentje in de babykamer staan (zo'n oude stoel uit de kamer waarin je weg ploft).
    Ontzettend handig en lekker tijdens de late en nachtvoedingen ;)

Groetjes Anita

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    /];mpj]kp[ 0u kiu8jlg0k-mo0j-ki0ik -o0 ki8908 90ti56y66666666666666666666666666ylo70-6i957uuuuuuuuuuuuuuuuuu]'[\;kou68b7yu8yhb 0iu yh0,l kho/u9u68n7y987777j7u800000000000000000

of te wel Kylian's voor Tante Betty ik zal er eentje voor je bewaren hoor want ze zijn erg lekker en met bosbessen.

Groetjes Kylian

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @pluk hier kom ook zeker een stoel voor de late voedingen heerlijk een hele grote.. Voorheen wilde ik een opaschommelstoel, maar dat vind ik wel enorm truttig eigenlijk nu zit ik te denken aan een mooie grote pauwen stoel, weet je wel zo'n stoel met zo'n enorme ronde grote rugleuning... lijkt mij ook wel fijn...

Hahahaha hihi zo klein en dan al zo sociaal om een koekje te bewaren voor een onbekende ;) geweldig dit...

nou eet hem maar lekker op hoor, tegen de tijd dat ik bij jullie ben zijn ze oud ;)

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; byzonder verhaal over je schoonouders en je vriend en zijn zusje. Fijn dat alles weer goed is

@BrusjevoorLynn en miriam25; helemaal super dat je echo goed was

@pluk; heb je nog een muffin over? twente is niet zo ver van de achterhoek ;)

Deel Deze Pagina