Doetinchem. Zegt jou vast helemaal niets. Maar is wel een stad met een mooi groot centrum en een centrumfunctie voor de kleine dorpen. En nu ga ik ff eten maken, want anders blijf ik hier maar hangen
Nou als ik soms de feestjes zie die ze daar hebben... Ach de noord-Hollandse dorpen zijnook niet heilig hoor
Jeetje het gaat hier echt snel. Ik ben niet zo veel online dus kan het allemaal moeilijk volgen. Wel las ik dat er weer behoorlijk wat verdriet is geweest helaas Sterkte voor iedereen die verloren heeft. Wij hebben ook heftige dagen achter de rug, ik had een erge bloeding waardoor we bang waren dat we ons wonder verloren waren. Vanmiddag een echo gehad en gelukkig was alles nog goed. Wel was er een soort van bloedzak te zien die gebloed heeft en de kans op nog meer bloedingen is dus groter. Gelukkig zijn we nu dus voorbereid. BettyBoop, ik zag dat jij onder je naam een hyves hebt staan, is dat minder toegankelijk als deze site, ik ben er namelijk achter dat één van mijn vriendinnen ook hier post en dat vind ik een beetje moeilijk. Anders dan maak ik ook een keer zo een hyves om te kijken of ik daar wel mee kan komen met de snelheid Groetjes Lu
@luzietfer he gat wat naar weer... maar goed dat je er nu op voorberied bent... Ik hoop dat het niet meer gebeurd.... De hyves is idd afgesloten en is echt prive... Niemand die er op kan zonder mijn toestemming... Ik ga ook van de week iedereen aanschrijven die zich niet heeft voorgesteld op de hyves... Ik wil dat echt prive maken. Hier lezen namelijk ook mensen mee, die mij blijkbaar zo haten dat ze me wel overal achter na moeten zitten... Het is te lachwekkend voor woorden... Maar goed de hyves is idd helemaal prive...
sorry ben niet bij gelezen en denk dat ik een poosje ofline denk ik probeer zo veel mogelijk te lezen en te doen maar mijn schoonvader is om kwart voor 5 vanmiddag op gehaalt met de ambu dus ja wat en hoe weet ik nog asteeds niet hij had alleen heel erg hoofdpijn liep te grommen en te slaan naar ons en zo dus ja mijn mannetje en zijn moeder zijn mee gegaan en ik ben bij de kindjes gebleven maar ja ik weet ondertussen ook nog niks dus hopen dat jullie het een beetje snappen dat ik een poosje wijnig online zal zijn en probeer zo veel mogelijk bij te blijven groetjes syboena
Jeeee horen jullie het net van Belgie... Dit is echt heel eng... Je kindje zal maar op het kvd hebben gezetten... Bah wat een gekken lopen er rond in deze wereld....
@syboena; jeetje wat heftig zeg. Veel sterkte meis. En tuurlijk snappen we het als je minder online bent. @Betty; een collega attendeerde mij op het verhaal vanmiddag. Het is toch werkelijk waar niet te geloven he. Verschrikkelijk. Wat een idioot. En wat een verdriet
Tja jij doet je best om op een moeilijke manier eindelijk je kindje te mogen ontvangen en een ander doet dat... echt niet te geloven...
@miriam&brusje: helemaal fijn dat de echo's goed waren. Ik kan niet wachten tot dinsdag @ikbenhetmaar: wat een bijzonder familieverhaal... achja zo heeft elk huisje zijn kruisje... Hier vandaag even een dipje... heb de laatste dagen minder last van zwangerschapsdingetjes (had wat misselijkheid en gevoelige boobies, en dat is beide stuk minder tot vrijwel over)... en hoewel ik weet dat dat niets hoeft te betekenen (hormonen en vrouwenlichamen rare dingen... wellicht wat aan het wennen aan de hormonen), maak ik me toch ook zorgen... wat lijkt dinsdag toch ver weg... gister een echofoto van mijn nichtje (is nu 20 weken zwanger) gezien en gehoord dat ze een meisje krijgen.... ik wil ook een echo foto en ik wil zo graag een kloppend hartje zien... geduld nog... (niet helemaal mijn sterkste kant... het duurt echt een week of 40 he, voor we die kleintjes in onze armen krijgen..., kan niet sneller ) Chrizzzy
@Chrizzzy he meis balen van die baal dag, maar het zijn echt ook de hormonen die dit met ej doen hoor, dus ondertussen heb je nog steeds een klachtje hoor