Ik ga klimmen... nog leuke weekend plannen hier? Ik ben morgen in elk geval de hele dag druk met een schermtoernooi dat ik help organiseren en zondag wordt mijn papa 73... leuk en vol weekend voor de boeg dus... vroeg naar bed maar... want morgen om 815uur(op mijn vrije zaterdag) in de sportzaal voor een jeugdschermtoernooi.....
Hallo! ik kom me ook hier melden heb vandaag me echo gehad en wat bleek dat ik niet 8 weken en 6 dagen ben maar 7 weken en 5 dagen. Dus nu ben ik maar hier heen verhuisd.... Hartje klopte en was goed te zien ...foto's in album.. Groetjes slaapzak
Wauw gaaf hoe kom je zo bij schermen... dat hoor je niet vaak... Hier een verjaardag weekend... Zaterdag viert mijn schoonmoeder haar 65ste en zondag mijn omaatje haar 80ste... Drukjes dus... Gezellig joepie familie
@slaapzak he super dat je een hartje hebt en welkom hier, doe miracles of mij even pben met de datum je leeftijd en hoeveelste kindje dan kom je op de lijst...
@slaapzak: fijn voor je meid... @Betty: veel plezier met alle verjaardagen... schermen ben ik op de middelbare school meebegonnen na een alternatieve sportdag waarbij je allerlei sporten kon uitproberen... heb het uiteindleijk maar een paar jaartjes zelf gedaan, omdat ik slechte knieen heb... maar doordat mijn man ook schermt (helemaal perongeluk, ken hem van mijn studie en niet van schermen... toeval bestaat niet), weer in aanraking gekomen met de sport en me aangesloten bij een clubje dat enkele toernooien organiseert... zo... nu maar eens naar bed... denk dat ik hier zondag pas weer ben... fijne dag morgen allemaal! Chrizzzy
Fijn weekend meis en geniet ze... Het is wel heel apart dat je man aan schremen doet... Mis je het nu zelf niet?
Ikke gaat mijn oogjes maar weer eens sluiten nadat ik de hondjes heb uitgeput. Slaap goed allemaal....
@ Jusi ik heb zo wie zo pas bij 6 dagen overtijd licht positief getest. Vermoedelijk heeft ie z'n tijd genomen voor dat die in ging nestelen en of het eitje was ook niet de snelste. Mij ei was echt op tijd, 100% zeker. Maar ja.gelukkig klopte het hartje.
Zo en dan nu mijn laatste ego bericht. Het klopt dat je even wat rare berichtjes las van mij. Ze waren voor mijn zusje bedoelt. Mijn zusje die "subtiel" ( nou ja hoe suntiel kun je zijn als je dom bent) dacht mijn dag/zwangerschap te verpesten door op haar weblog iets te schrijven wat regelrecht hier vandaan kwam. Iets waar mee ze hoopte dat ik niet meer de speciale babykamer zou creeeren die ik hier beschreven had. Want zelfs dat gunt ze me niet. Zo gunt ze mij ook deze zwangerschap niet en het leven waar ik zelf voor gekozen en keihard voor gewerkt heb en waar ze stik jaloers op is. Omdat ze mij deze zwangerschap niet gunt heb ik besloten dat ik hier niets meer ga schrijven over mijn zwangerschap. Ik lijf hier wel schrijven, want zij krijgt niet wederom haar zien dat ik mij weer wegstop ( eerder schreef ik hier op het forum als nieuwbegin en daar ben ik ook mee gestopt omdat wij de ivf in gingen en ik het haar niet gunde dat zij wist waar wij zaten enzo...) Dit ga ik niet nog een keer doen omdat ik hier al aardig "ingeburgerd"ben. Maar om te voorkomen dat ze gaat wensen dat bij bv de volgende afspraak geen hartje meer te horen is of dat er bij de nekplooimeeting iets niet klopt stop ik met vertellen over hoe het bij mij gaat. Ik heb dus ook mijn afspraken uit de lijst gehaald. Ik blijf hier om jullie te steunen en zal ook zeker een meeting helpen mee organiseren waar ik dan misschien kan vertellen hoe het met mij gaat. Het is triest dat iemand die over mij schrijft dat ik alles verpest voor haar in haar leven en alle aandacht op eis op belangrijke momenten in hjaar leven, door haar ziekte ( ze heeft een errnstige vorm van borderline waar ze niets aan doet behalve pillen slikken die blijkbaar geen kl helpen) niet ziet dat alles wat ze schrijft omgedraait is... Helaas maar waar ik ben hier niet meer voor mijzelf omdat ik door internet stalking niet kan en mag zijn wie ik ben
Jeetje Betty, wat verschrikkelijk zeg dat er zulke mensen bestaan. en wat jammer dat je hierdoor niet meer kunt schrijven hier over je zwangerschap
Ach ja het "grappige"is dat zij het bij haar kennssen ( vrienden heeft ze nauwelijks dat kan ze allemaal niet aan naar eigen zeggen) zo weet om te draaien dat die dat over mij zeggen... Het is idd jammer, maar misschien dat ik na de 20ste week wel weer over mijzelf schrijf, dan is de lol voor haar er van af om elke keer als ik hier iets schrijf te hopen dat het slecht nieuws is...
hej meiden, bedankt voor de reacties, na mijn werk ben zo gelijk in slaap gevallen op de bank, en net pas weer wakker erg he... fijne dag allemaal ga zo nog even naar mijn paardje (heb m gister verkocht en ze komen hem volgende week al halen ) groetjes
Jeetje wat kunnen sommige mensen toch enorm dom zijn, heeft ze zelf zo een zielig leven dat ze jou het geluk niet gunt! Wat je ook kan doen is valse afspraken neer zetten om haar op een dwaalspoor te zetten, als je elke dag de datums zou v3eranderen kan je lachen Laat je er niet onder krijgen hoor! Veel liefs brusje
hej, ikn weet niet goed wat ik moet zeggen, vind hte erg raar... en ook super jammer Heel veel succes meid, en ik wens je wel al het goede toe