de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Babijtje hahaha hij wel... ik nog niet hoor, ik heb zoiets van het neemt nu toch wel de energie die het nodig heeft ;) ik denk dat het bij mij pas komt als ik het echt voel ofzo...

@frostie goed dat we hier weer zien.. werd een beetje stil hier...
    Ach ja elk huisje heeft zijn kruisje.. en ik ben opgevoed in de kerk ;)

Hier was ik ook 2 kilo, maar vandaag kon ik echt even niet voor bryo zorgen, was zo benauwd dat ik mijzelf niet een lunch zag maken.. Dus zal wel niets bij gekomen zijn eind van de week...

2. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Babijtje: de koop ging niet door omdat de mensen waar hij heen zou gaan geen stal voor hem hadden geregeld, nouja er was geloof ik iets fout gegaan..
    ik doe hem weg omdat mijn man er niets mee kan, ik zwanger ben, en ik mijn paardje nog niet zo lang heb (afgelopen oktober). dat is eigenlijk wel de reden haha!

aan de ene kant had ik hem liever verkocht, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk dat hij er nog is, hij moet alleen zo veel leren..

fijne avond allemaal..

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @betty: fijn dat het in elk geval geen longontsteking is.
    @Brusjevoorlyn: balen van de verkoop.

Zo morgen eindelijk de echo hier... Morgenochtend, maar ik kan waarschijnlijk pas eind vd middag of 's avonds wat laten weten... dus kan even duren... Sinds een paar dagen veel minder klachten.... Vandaag de 1e dag dat ik op mijn werk niet om 4uur echt op instorten stond... vermoeidheid dus echt minder... ook de laatste dagen geen vlagen van misselijkheid gehad... aan de ene kant fijn, maar het maakt me ook nog steeds onzeker...

Groet Chrizzzy

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Chrizzzy succes alvast morgen... het komt god meis... je lichaam is gewoon gewend aan de nieuwe situatie...

Das ook dom.. wil je een paard kopen, heb je geen stal... Waar denk je het paard dan te laten...

Heeft iemand nog iets van ikbenhetmaar gehoord?
    Ik mis haar al 2 dagen ;)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ikbenhetmaar was even niet aanwezig, die is helemaal in de watten gelegd voor manlief :)

Morgen meer tijd voor jullie dames, ik ga nu heerlijk slapen

Fijne nacht allemaal!

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    hahaha lekker van genieten zon mannetje ;) ik had je gemist hahaha

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik gaat lekker pitten.. die verkoudheid hakt erin...

Omdat ik niet zovroeg oop ben hier vast

De afspraken voor morgen:
    Mamadeluxe Intake VK
    Chrizzzy1e echo
    Elfje81 1e echo
    Siesje Intake

Succes allemaal...

Trust

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Meiden met de afspraken vandaag; veel succes!

Kon ik vandaag lekker uitslapen, sta ik om 7.45 al naast mijn bed grrrrrrrrrrr

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

iedereen met een afspraak vandaag succes !

Ikke moest vandaag weer werken maar ben moe pfff....

Voel me al een week ofzo zo futloos, maar hoop dat het over een week of 4/5 wat beter gaat.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    @chrisje en elfje: succes met jullie 1e echo.

@frostie: ik wil wel graag bv geven. Bij jesper is het niet goed gegaan, maar dit keer wil ik er wel alles aan doen. alleen jammer dat het waarschijnlijk weer een ks wordt en dat maakt het allemaal wat lastiger

@bettyboop: voel je je al weer wat beter?

@babijtje: oh, vind 7.45 uur al uitslapen! Hier gaat ons natuurlijk wekkertje (jesper) vaak al af rond 6 uur half 7.

@joyce: ik ben ook zo vreselijk futloos. Heb moeite om mezelf de trap op te slepen, zo slap. Hoop echt dat dat beter gaat worden.

Dames, ik heb vrijdag mijn 1e echo en ben nu al zenuwachtig!

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Normaal als ik moet werken (4 dagen per week) gaat mijn wekker om half 6 af, dus dit is eigenlijk voor mij ook uitslapen, maar had nog zo graag even wat langer willen slapen. Ach ja, je kunt niet alles hebben he!

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier word mano ook meestal vroeg wakker, maar meestal rond een uur of 06.30 ofzo en als ik vrij ben neem ik hem nog ff bij mij in bed en slapen we meestal samen nog ff verder, maar dat is meestal ook maar een uurtje,maar alles is meegenomen :D

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    zo goedemorgen dames, ik ben weer van de partij :D

mensen met echo's en afspraken e.d heel erg veel succes en veel plezier!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    iedereen met echo's en afspraken vandaag heel veel plezier.

Hier ook een futloos iemand hoor, was al futloos door de zw.schap maar met die verkoudhied erbij is het energie pijl hier ver beneden nul :rolleyes:

Gisteren mezelf nog even goed verminkt.
    Ja hoe stom kun je zijn, even snel mijn bovenlip harsen (ja dames dat krijg je als je ouder wordt) en niet in de gaten dat het stripje ook op mijn lip zat. Dus ik ruk en AAAAUUUU gewoon een heel stuk vel van mijn lip meegetrokken. En bloeden zeg niet normaal. :oops:

Betty, het hoestdrankje schijnt toch wel iets te helpen, heb vannacht bijna niet gehoest en vanmorgen hoest het allemaal wat makkelijker op.

Groetjes Anita

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    auw... stuk van je lip meegetrokken..

Oh zie het al helemaal voor me.

@ ikbenhetmaar, hallo: D

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Babijtje
    hahahaha zo herkenbaar ;) dat heb ik hier ook altijd...

@suus1983 jep ietsjes aan de beterende hand gelukkig.. morgen weer lekker aan het werk ;)
    Spannend he zon eerste echo... Meid ik leef zo mee.. Maar je krijgt vast super nieuws...

@pluk hahaha sorry lach je toe hoor.. hoe krijg je dat toch voor elkaar zeg... Auw is dat echt zeg... en tja je lip bloed idd heel hard en veel... En nu met de verkoudheid is je lip misschien toch al wat schraller? Sterkte ermee...

Het hoestdrankje, stomen en de pilletjes werken hier ook redelijk goed.. heb een goed nacht gehad gelukkig.. Nu vandaag nog even bed liggen en energie voor bryo en morgen weer lekker aan de slag...

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Betty boop, jij ook weer van de partij? gezellig! :)

Ik ga er zo even een uurtje tussen uit.. moeders doet even de winkel.. en ik ga op zoek naar nieuwe bh's..

ik pas gewoon geen 1 bh meer..erg he!
    hebben jullie hier ook last van?
    mijn (.)(.) zijn zeker 1 maat gegroeid.. dus ik dacht ik ga nu lekker voor sport bh's snuffelen die rekken wat mee :p

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar ja gezelli he en ik ben er de hele dag... lekker op bed met de laptop hahaha ;)

Hier nog geen maatje groter. Hoewel partner blijft volhouden dat hij verschil ziet... Ik duidelijk dus niet ;)

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    je ziet nog geen verschil? :confused:

ik zag dat al voordat mijn NOD kwam :oops:

mijne doen ook zo verschrikkelijk pijn.. kan niet meer op mijn zij liggen of onder de douche doet me ook vreselijk pijn.. ze staan zeg maar op knappen :)

zo lekker onderwerp op de vroege morgen :rolleyes:

ik ben er verder ook de hele dag hoor betty boop! :D

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier wel verschil, maar nog geen maatje groter, ik heb trouwens nog zwangerschaps beha's van de vorige keer, die zitten wel lekker, die groeien ook mee.

Deel Deze Pagina