de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijne zijn wel gevoeliger vooral mijn tepels :D

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ joyce84..

Ik wacht nog even met dat soort bh's te kopen.. sport bh's leek me ook erg fijn..

volgends mij verschilt het toch heel erg per persoon hoe snel alles groeit..

ik hoop alleen niet dat ze zo door blijven groeien, want dan zijn ze straks groter dan me buik :loll:

tot straks meiden!

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar nope ik merk echt geen verschil en pijn doen ze zeker niet... Gek he, het enige waar aan ik op dit mioment merk dat het echt wel goed zit is af en toe misselijkheid en mijn buikje ( onderbuik hard...) Maar verders.... Nee heerlijk hoor, nergens last van en het maakt mij niet eens onzeker ook...

Tuurlijk is er wel een klein verschil ze zijn iets gespanneder zeg maar, watstraker... maar echt super veel verschil nee... stom he

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha ik zie het al voorme He waar gaan die borsten... onee dat zwangere vrouwtje heen ;)

Hier zijn ze alleen gevoelig als de hond ( die zo lekker onhandig kan zijn) er tegenaan botst met het stoeien...

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty,

je moet ook zeker niet onzeker worden hoor..
    we weten beide dat het goed zit.. en we worden lekker samen moeder in september :D
    we slepen elkaar er lekker doorheen..

hier gaat het vandaag weer fantastisch,, ben helemaal verliefd op de roze wolk :D

sochtends een glas cola helpt goed tegen de misselijkheid.. dan heb ik de hele dag nergens last van.. :D

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Cola voor de misselijkheid? Ow ok dan... die kende ik nog niet....

Ik weet het zeker dat we samen een dikke buike meeting gaan hebben en dan samen ergens in dec een kijk mijn kleintje meeting ;)

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Helpt echt heel erg goed.. sochtends als ik op sta wil ik nog wel eens last krijgen (niet dat er iets uitkomt) maar gewoon het gevoel.. me schoonmoeder zei probeer is 1 glas cola..

en dat doe ik nu trouw en het werkt super super!
    dus dames misschien bij jullie ook :D

we gaan zeker meetings hebben.. en een dikke buik meeting lijkt me ook super! :D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier lijkt het moo leuk, om een keer een meeting te hebben :D

Alle dikke buiken :d

Verder was vanmorgen ook de 1e keer dat ik echt een misselijk gevoel had, moest bijna overgeven, maar gelukkig ging het na een paar minuten weer weg, had ik tot nu toe nog niet echt gehad, had eigenlijk alleen maar een weeig gevoel af en toe.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ joyce.. probeer cola de volgende keer..:p

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja ga het proberen, vanmorgen bleef ik heel stil zitten :D Mijn vriend was nog ff met de kleine aan het spelen en ik zei ik ben misselijk opeens...

Zegt hij, hoe kan dat nou, komt dat door die knoflooklucht, nou hij maakte het alleen maar erger :D

We hadden gisteren gekookt, nasi, maar met knoflook en die lucht hing nog een beetje in het huis :D Maar daar kwam het niet door het kwam echt opeens en ging ook weer gewoon weg.

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    oee bah knoflook, moet ook even niet aan die geur denken.. haha

manlief wou gister persee lasagne eten.. en dat ruikt ook zo erg..

toen ik het rook hoefde ik echt niets meer ..:D

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Heb je een fonds op cola ;) hihihihi...

Hier heb ik alleen misselijkheid als ik eten reuk terwijl ik een vol gevoel heb...
    Maar ik heb de pot nog niet gezien...

Mijn oudste zus ( mijn jongste zus leest mee en daar heb ik dus op zijn zachts gezegd totala niet meer me, maar ik ben de middelste van 3) zegt dat het juist goed is als je weinig klachten hebt... Dus daar houden we dan maar aan vast...

Nu moet ik natuurlijk ook bekennen dat de verkoudheid even alles maskerd....

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty boop, ik heb geen last van verkoudheid, en voel me kip lekker hoor!

ja sochtends een beetje misselijk maar met een abbonement op cola gaat het prima :D

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hmmm lasagne ja daar heb ik zin in... Tot ik het sta klaar te maken... ;)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Ik laat juist de cola staan omdat ik er misselijk van wordt :) :)

Op zich valt het hier wel mee alleen de geur van het vlees als het gebraden wordt brengt aardig wat kokhalsneigingen met zich mee :( en ook met gekookte aardappelen maak je me niet blij.
    Groente daarin tegen gaat juist heel goed en makkelijk naar binnen evenals fruit.

Groetjes Anita

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahahaha.. ik eet vanavond bloemkool... mag mannetje klaar maken want als ik een half uur boven het fornuis hang hoef ik niets meer..:D

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Weet nog niet wat ik ga eten, heb nog niks in huis,denk dat we wat gaan halen :D Heb meestal na mijn werk niet zoveel zin meer om te koken.

Morgen ben ik weer vrij en dan kan ik er weer tegenaan :D

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier had ik het zaterdag bij het feestje van schoonmama, ze had een 8! gangen diner besteld. Na de 4de gang zat ik aardig vol en de 5 en 6de waren vlees.. Nou ik ben met de 5de maar even gaan kijken wat voor kadootjes ze had gehad, ander verpeste ik met mijn koren het eten van ander...

Dat vind ik wel erg...

Overgens kwamen we er aan en stond schoonmoeders bij de deur en het eerste wat ze zei is "hoe is het met mijn kleinzoon..."dat vind ik dan wel weer gaaf ondanks dat ze nooit mijn vriendin zou worden...

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    pff... 8 gangen, nou dat krijg ik er idd ook niet in hoor , eet idd ook niet zoveel, zit snel vol of ik wordt misselijk.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    @pluk: nou ben jong, maar hars mijn bovenlip ook en ik kan me voorstellen dat het echt heel erg zeer heeft gedaan..

@ikbenhetmaar: hier ook bijna een maatje groter, ben er helemaal niet blij, had al cup e sinds vorige zwangerschap. Doen ook erg zeer, vooral 's nachts.

@eten: bah, eten koken. Ik krijg het echt bijna niet meer voor elkaar, heb ook echt geen idee wat we vanavond nu weer moeten eten.

Deel Deze Pagina