de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @MamaDeluxe: heb je het hartje al gevonden? lees ik dat goed? :)
    wat leuk gefeliciteerd, ik heb geen dopthone.. kan ook niet zoeken, zijn die dingen duur?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb 1 voor 59 euro via www.babybeats.nl gekocht, die roze ;)
    Ik kon t al vinden maar dit is mijn 6de kind al dus mijn bm zweeft al flink hoog rond hahahaha, wel weer heel bijzonder hoor en geruststellend :D

3. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    denk dat ik er dan toch 1tje ga bestellen, voor ons is het 2de kindje, dan duurt het iets langer he? 13 weken dat je het kan horen?
    as nog heel lang wachten, heb al wel een hartje gezien gelukkig :)

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heej mamadeluxe; wat leuk om weer eens wat te horen. Fijn dat het goed gaat!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Thnx Babijtje, ik lees ook aldoor wel mee hoor, ik vond het op een gegeven moment gewoon te moeilijk om nog actief mee te schrijven vanwege mijn vorige ervaring, kreeg het een beetje benauwd van al die verhalen van anderen.

Fijn dat het hier tot nu toe ook heel voorspoedig gaat met vrijwel iedereen :thumup:

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ben trouwens 30-8 uitgerekend (keek net ff op de lijst), ik hoor hier dus officieel niet :p :oops:

7. Fee78

Fee78 Lid

7 dec 2008
    12
    0
    1
    Hallo meiden,

Een vraagje, ik lees hier best vaak dat het hartje gezien/gehoord is bij de VK.

Morgen heb ik mijn 1e intake, in de bevestiging staat dat het om een informatief gesprek gaat en dat de afspraak voor een echo daarna wordt gemaakt. Krijg ik dan morgen wel een hartje te horen denken jullie?

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @BrusjeVoorLynn precies, hier zal een jurkje voor speciale dagen wel zijn, maar voor het lekker spelen enzo nee doe maar lekker een stoer broekje...

@MamaDeluxe he meis hoe was het?
    Kun je mij even pben met de nieuwe afspraak dat werkt wat makkelijker..

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Maar je blijft toch wel gezellig hier hoop ik

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    JA mamade luxe je blijft toch wel bij ons? Het is erg gezelli nu hier hoor,....

@Fee78 ik ben bang van niet. JE zult denk ik het echo apparaat niet zien denk ik de eerst keer...
    Ik heb eer daags ook een intake bij de vk ( ik vertel even niet wanneer ivm de allerliefste zusje die mee leest) en pas een aantal dagen later de echo..

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He dames hebben we er al bij na gedacht wat voor kindje we volgens de sterren krijgen?/

Een chinese os en een westerse maagd/ weegschaal..

Het enige wat mij niet aanspreekt van een vermoedelijke maagden kindje is dat maagden niet echt goed eten... Ze zijn heel kieskeurig met eten.. Ik ken het van mijn neef die nu 35 is en die eet in een restaurant alleen een kindermenu....

maar verder lijken het volgens de sterren een heel vredig en bedachtzaam kindje....

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.326
    36.186
    113
    @fee: ik weet niet of je vk een echoapparaat heeft? Misschien dat als je een toch een echo krijgt dat je het hartje kunt zien kloppen. Met deze termijn kun je nog niet het hartje horen met een doptone, dus ben bang dat je nog even moet wachten.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Zoooww hier gaan de oogjes maar weer toe na de hondjes uitgeput te hebben...

Maar eerst nog even...

Afspraken van morgen

Dina1983 1e echo 15.15 uur
    Happyme 2e echo 16.00 uur
    Tineke333 1e echo

Meiden heel veel succesmet de afspraken en ik hoop op zeer goede en mooie echo'

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja, wrsch blijf ik nu wel, ik ben grotendeels over mijn mega angst heen :)

Dat van maagd en slecht eten wist ik niet, maar klopt wel hahaha, mijn jongste dochter is maagd en een hele slechte eter, grappig :)

Ik pb je morgen mijn nieuwe afspraken want ik moest morgen ook bellen met het ziekenhuis voor de nekplooi-meting over 2-3 week.
    Nog 2 en half week dan ben ik over die magische 12 weken grens heen jippie :D

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Snel gaat dat het mamadeluxe? Voor je het weet is het kindje er weer ;)

Geniet lekker van je zwangerschap nu je een hartje hebt gezien meis...

Goede nacht hier niet wakker geweest en bijn avan mijn verkoudheid af.. Bijna ;)

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ik officieel ook maar blijf lekker hier kletsen. ;)

Hier wordt de verkoudheid ook minder alleen nu wordt manlief verkouden en als die verkouden is snurkt hij oerend hard dus mijn nachtrust is er nog niet op verbeterd.
    Ben wel blij dat hij vroege dienst heeft en er dus om 5 uur uit moet, betekend voor mij toch minimaal 2 uur RUSTIG slapen :)

En net kwam oma vragen wanneer Kylian weer eens een keertje bij hun mocht komen slapen dus volgend weekend (dus niet dit weekend) gaat ons mannetje uit logeren en kan mama heeeeeerrrlijk uitslapen (om vervolgens gewoon om 7 uur wakker te zijn en niet meer te kunnen slapen natuurlijk).
    Maar dan hebben we wel lekker de tijd voor ons zelf en ik denk dat we dan maar eens lekker uit eten gaan :)

Groetjes Anita

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ pluk,
    volgends mij blijft mijn PB hangen..

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    nee hoor pluk was even naar de peuterspeelzaal, had toch besloten Kylian te willen houden en hem maar weer opgehaald :)

Groetjes Anita

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahaha en vinden die juffen dat goed dat je hem zo weer ophaalt?

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ik geloof niet dat de juffen het veel uitmaakt alleen Kylian denkt er anders over en wil veel liever blijven.

Nog iets meer dan een maand en dan mag hij 2 dagdelen per week want dan is hij 2,5 jaar.
    Heb net wel een aanvraag ingedient die ze nog nooit eerder hadden gehad en dat was namelijk dat ik graag wilde dat Kylian op de begane grond bleef omdat ik zo slecht trappen kan lopen :)
    Maar dat gaan ze opschrijven en dan zal het wel goed komen.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina