de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    en dan valt het ineens weer helemaal stil...apart dit... dan toch weer de september lijst er bij pakken dan maar? daar word vast ewl geschreven...

Hier ben ik mij meer aan het voorbereiden op een nachtje ziekenhuis dan op een kloppend hartje gek he....

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoezo moet je naar het ziekenhuis dan betty boop?

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    iedereen is natuurlijk druk met werk/kinderen/huishouden, als ik morgenvroeg weer kijk dan zijn we in 1 keer weer 10 of meer pagina's verder :)

Betty, heb je in het andere topic ook al geantwoord maar heel veel succes straks in het ziekenhuis.

Groetjes Anita

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    We gaan voor de echo vandaag en ik ben erg bang voor weer een bbz vandaar het ziekenhuis...;)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ahh okee... heeel veel succes dan! hoelaat moet je? dan duim ik even voor jullie!

6. Niet meer actief

Klusser1980 Ow nee hè? heel veel sterkte! *KNUFFEL* Heb je de vk of gyn al gebeld?

BettyBoop Heel veel succes vanmiddag bij je echo. En we zien je gewoon vanavond weer hier ;)

Wie wilde ook alweer zo graag boven de WC-pot hangen :(: Ruilen? :rolleyes:

Wel of niet reageren op iedereen. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk op iedereen te reageren, maar ik vergeet ook wel eens iemand (tja ben ook maar een mens). Omdat het zo snel ging allemaal werd er wel eens over berichtjes heengelezen, ook over die van mij, maar c'est ca. Ik denk dat het de hormonen zijn dat we er zo op reageren. Ik denk ook dat het straks minder druk wordt en dus weer beter bij te houden is

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik denk ook dat het straks minder druk hier is.. nu verteld niemand of bijna niemand het nog aan iedereen en moet wel zijn verhaal kwijt, en dat gebeurd dus hier.. maar straks als we allemaal wat verder zijn en iedereen om je heen weet het, praat je ook veel met andere... dat is mijn idee erbij..

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    idd dat denk ik ook ikbenhetmaar

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Betty Boop Veel plezier bij de echo vanmiddag! :D

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @ Betty: ben zo benieuwd... hoop dat je wat moois hebt gezien

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    betty al terug :)

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    volgends mij niet.. ik zit ook elke keer al te kijken of ze al wat geschreven heeft..

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zit ook al te wachten, manlief is nu met Kylian naar de kapper en dan is de computerpret voor mij over :)

Ben wel heel benieuwd met wel kapsel meneertje terug komt en vooral in welke kleur, de vorige keer koos hij voor oranje 8)

Groetjes Anita

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    misschien nu roze..;)

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meiden,

mag ik ook nog mee kletsen?
    ik was jullie al kwijt.... :(

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ben bang dat papa daar een stokje voor gaat steken :) , maar van mij mag die.

En meneertje vind het allemaal prachtig want een kleurtje betekend ook een extra bad vanavond, want mama gaat hem echt niet met gekleurd haar op het mooie lichte bed van hem laten slapen vannacht :)

Groetjes Anita

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahaha groot gelijk dat je hem even in bad doet dan.. laat je me weten welke kleur het geworden is.. ben benieuwd namelijk! :D

19. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    gelukkig maar :D alleen moet ik wel vanavond werken tot half 10 :p dus ben nog niet echt gezellig vanavond ;)

op dit moment zit onze kleine meid baby tv te kijken, helemaal geweldig, kennen jullie dat?

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wat heb jij een mooie banner zeg!

Nee ik ken dat niet, het is mijn 1e zwangerschap.. maar kan me er alles bij voorstellen! * Ik zit heel erg op een roze wolk hoor dus vandaar ;)

Deel Deze Pagina