Nou mijn buikfoto komt zodra mijn dubbele zwemband niet meer opvalt pffff ik ben vandaag zo moe niet normaal zeg en dan wil ik straks ook nog even met Kylian naar de supermarkt wat fruit halen. Moet mezelf er alleen nog even toe zetten om in de benen te gaan. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met syboena is, die heb ik al een hele tijd niet meer vernomen (of heb ik erover heen gekeken). Voor de dames met een afspraak vandaag heel veel succes. Groetjes Antia
pluk, hier ook hoor een buikje overgehouden na de bevalling van mano, maar ga het toch proberen om ff een foto te maken, je begint het nu wel te zien bij mij hoor
@ Betty Boop, ik denk dat ik nog niet op een lijst sta. Alles is nieuw voor me. Was eerst ook alleen maar een beetje te vinden op het stukje zwangerschap. Totdat ik erachter kwam dat dit ook bestaat
dames ik ben er weer heb nu weer tijd om achter de pc te kruipen me schoonvader daar gaat het op het mometn nog niet goed mee maar hij is wel thuis pffffffff wat een drukte is het geweest afgelopen week ik ga niet alles bij lezen dus sorry dames als ik niet reageer
@Teigertje6 hahaha en er bestaat nog zoveel meer op dit forum Als je mij even pbt en je datum, leeftijd en hoeveelstekindje vermeld, dan zet ik je even op de lijst en die kun je vinden onder aan dit berichtje in de grijze tekst... @syboena yes we maakten ons al zorgen.. blij dat je er weer bent... Meiden ik heb op de lijst een buddylijst er bij gezet zodat je iemand van het forum of prive straks kan laten weten als er wat is en jij kan/wil niet bij de pc komen
Oh ik heb zo'n dorst maar ben echt misselijk, ben bang dat als ik wat drink nu, dat het niet meer goed komt Drink al de hele ochtend water, maar dat helpt niet echt, ik ga denk ik maar ff wat anders proberen, cola was het toch ? Ff kijken of we dat hier hebben
pffff ga ik net brood voor ons klaar maken hang ik in 1 keer al kokhalzend voorover in de wasbak (ja als het dan toch moet is dat beter dan op de grond). Om vervolgens met smaak mijn boterham met augurken op te eten. het moet niet gekker worden. Groetjes Anita
@ Pluk, ja dat kan ook gewoon he ? rare dingen die bij de zwanegrschap hoern, hier heb ik op dit moment nergens trek in, begin ook steeds minder te eten met avondeten, heb echt een vol gevoel.
Goedemorgen dames, ik krijg helemaaal geen reacties meer als er getypt is hier.. moet dus elke keer op de gok gaan kijken.. heel irritant.. hoe is het verder dames?
Hahaha augurken jij zwanger hahaha neeee echt niet toch?/ Hier echt helemaal niet zo enorm misselijk geen echte klachten eigenlijk.. ik spring mijn zwangerschap door hahaha
je mag wel wat misselijkheid van mij over nemen! erg handig als je aan het werk bent haha.. betty je hebt pb
Had ik begin van de dga ook dat ik geen mailtjes kreeg.. toen ebn ik gaan kijken, reageren en toen weer wel mail in mijn mail box