Ik denk een meid haha.. vind dat roze en al die tuttige dingen veel te leuk haha (zelf ben ik helemaal niet zo hoor, maar voor die kleintjes vind ik het geweldig!)
Ikke zou het ook echt helemaal geweldig vinden als ik een meid krijg, maar het zit er denk ik niet in, bij mijn vriend in de familie worden alleen maar jongetjes geboren. En een broertje voor Mano vind ik ook leuk Gezellig 2 knullen.
bij mijn vriend ook hoor.. zijn ouders zijn gescheiden en aan de kant van zijn vader zijn alleen maar jongens, zijn vader komt uit een gezin van 5, (allemaal jongens), die hebben allemaal kinders (allemaal jongens).. dus het is voor ons een eer om een meid op de wereld te zetten haha..
Ja zo is het bij mij ook, zijn opa alleen jongens, de kinderen van opa, ook alleen jongens en nu hij ook jongen en volgens mij de broers van opa ook alleen jongens, dus ja ls hier een meisje geboren wordt is het echt een wondertje
Grappig is dat he.. iedereen die nu weet dat ik zwanger ben, me ouders, schoonouders, broer & schoonzusje.. gokken allemaal op een meid.. alleen mijn vriend blijft volhouden dat het een jongen is hahaa.. we zullen zien met de 20 w echo..
Ja ik heb nog geen voorgevoel hoor eigenlijk, maar ik ga er gewoon vanuit dat het een jongen wordt, ik wil het denk ik niet weten bij de 20 weken echo, maar dat weet ik nog niet zeker, weet niet of ik dat vol ga houden. En anders wil ik het alleen samen met me vriend weten en zeggen we tegen iedereen dat we het niet weten Denk ik, maar ook dan weet ik niet of ik me mond wel kan houden.
Ben je het bij de 20w echo van Manolito wel te weten gekomen toen ofniet? wij hebben besloten het wel te willen weten en het vervolgends ook tegen niemand te zeggen
He klessebessers.. nu was ik jullie even kwijt... @miriam25 meis doe het rustiig aan en doe het op jouw tempo.. heel veel kracht en succes voor jou en tot gauw ( we missen je nu al ) Hier ook veel meiden in de familie.. Mijn zus heeft 2 meiden, mijn zusje 1 en ze wenst mij ook een meid omdat ze mij geen jongetje gunt, omdat ze dan enorm jaloers zou worden. Bij partner in de familie heeft zijn zusje nog geen kinderen dus das afwachten. Maar neefjes en nichtjes van hem hebben veel meiden ook,.... Ach een meid is wel weer grappig, die snap ik beter en je word niet onder gepiest
Hier zeg ik het tegen de gene die het wil weten en ik vertel het uiteraard hier en dus zullen zusje en ouders het ook ver van te voren ( 20 weken) weten.. mij een zorg...
@ Betty.. ik moest zo lachen toen ik de lijst aan het bekijken was.. daar had je neergezet wil een jongen hahaha..
Ja toen wilde ik het echt wel weten En had mijn moeder en schoonmoeder toen ook meegenomen naar de echo, dus die wisten het toen ook gelijk, ik heb het toen ook gelijk aan iedereen verteld dat het een jongetje werd, daarom weet ik nu niet zeker of ik het wel uit kan houden om niet te weten wat het word, want aan de ene kant is het toch ook handig om te weten en ik vond het toen wel erg leuk dat ik het wist. Maar het lijkt me nu ook wel weer wat hebben om het niet te weten. Ben er nog niet helemaal uit Ben ook erg besluiteloos hoor ,tijdens de zwangerschap
@ Betty Ik wil een jongen hahahaha das wel grappig, maar idd niets van aantrekken en nu hoop ik ook dat je een jongen krijgt, om je zus lekker jaloers te maken
Ben wel blij, dat mijn zusje dat niet heeft, die is weer helemaal in de wolken dat ze voor de 2e keer tante word en ik zeg altijd tegen haar dat ik wel een nichtje verw8 dan als ik geen dochtertje krijg
precies dat hoop ik ook voor je betty! Ik wil het wel graag weten.. want dan heb je echt een idee van WIE er in je buik zit, en ik denk dat het voor mezelf een stuk fijner is tijdens de bevalling.. ik doe het dan niet voor de baby maar voor (naam) of (naam).. stuk makkelijker lijkt me
Ja, maar mij lijkt het nu ook wel leuk, om het niet te weten ,want ik heb het al een keer meegemaakt om het wel te weten ,is dan toch weer een hele andere ervaring en snap wel wat je bedoelt ikbenhetmaar, bij mano wilde ik het ook echt weten, kon bijna niet wachten.
zien jullie ook zo op tegen de bevalling? hahaha..! ik heb er nu al paniekdromen over.. daarom lijkt het me makkelijker om te weten voor wie ik het doe..
Hahaha ja ik wil een jongen, maar krijg steeds meer een gevoel van een meis.... dus vandaar Ow mijn oudste zus is ook erg blij voor mij hoor, hoewel ze zelf zoiets heeft van ik wacht wel tot je 12 weken over bent dan ga ik echt juichen.. Ze heeft zelf ook ene mk gehad...
Jep ik vind het wel eng allemaal, het idee te moeten bevallen... maar komt vast wel goed... ik ben werken...