,ik heb dat totaal niet hoor, ook al was mijn 1e bevalling niet echt leuk, ik w8 het gewoon weer af en kom er dan vanzelf weer doorheen, het gaat jullie ook lukken die bevalling, niet teveel over nadenken
@ Betty, toen ik mijn zusje vertelde dat ik zwanger was zei ze ook meteen, nee ik ga niet blij zijn en eigenlijk moet jij ook niet zo blij zijn, ze weet t ook van mijn eerdere mk, maar nu is ze toch wel weer blij.
Oww het gaat vast wellukken om te bevallen, het meot er toch uit maar het idee nog maar evne niet.. Tegen die tijd zeg ik vast graag graag graag Als je zelf ene mk hebt gehad, lijkt het mij ook moeilijk om voor de 12 weken blij te zijn voor een ander. Maar uiteindelijk hebben we het pas echt vertelt toen we een hartje hadden...
Oh ik heb het gelijk verteld en ik ben eigenlijk wel altijd gelijk blij hoor voor een ander, ik zal ook nooit zeggen maar het kan ook nog mis gaan, maar hou het wel in mijn achterhoofd. En idd tijdens de bevalling d8 ik maar 1 ding, hij moet eruit, hij moet eruit, hij moet eruit Ze zeiden zelfs nog oh als dit nu niet lukt wordt het een kezersnee, toen zei ik maakt niet uit als hij er maar uitgaat
hahah ja dat is ook zo, hij zal er toch uit moeten maar ben zooo bang voor die pijn haha.. maar goed, heb nog heel lang om me er op voor te bereiden..
Hahahaha das dus waarom wij ene doula nemen.. ik denk daar de hormonen dat je uit eindelijk toestemt in dingen die je eigenlijk achteraf liever niet had gehad zeg maar... Ik ben ook altijd blij voor een ander als die zwnager is en toen mijn zusje afgelopen jaar weer zwanger was ( helaas een gestopt hartje) was ik voor haar ook oprecht blij. Ondanks alles wat er toen al speelde... Ik gun het een ieder om dit te ervaren en dus ook haar.. maar anders om helaas dus niet...
Ja lijkt me erg vervelend betty kan het me ook niet voorstellen. Mijn zusje en ik gaan ook echt heel goed met elkaar om, we zijn goede vriendinnen zeg maar, als je het zo ook kan noemen. En met mijn broer ga ik ook gewoon normaal om.
Ach joh ikbenhetmaar, tegendie tijd heb je zo'n pijn overal en zon zwaar gevoel dat de pijn van de bevalling een uitkomst lijkt
Ja ,moet eerlijk zeggen dat ik het niet als pijn heb ervaren hoor. Behalve toen ze aan de vacuumpomp gingen hangen en daarna ben je zo opgelucht en blij met je wondertje
sorry heb nog niet bij gelezen vandaag ben gewoon heel druk maar wou jullie wel ff laten weten hoe de echo was WE HEBBEN EEN KLOPPENT HARTJE wil het wel van de daken af schreeuwen ben zo blij dat het klopt en was heel erg bang om de echo te laten maken omdat we 2 weken terug nog niks zagen en nu hebben we een kloppent hartje ik lees vanavond echt de pagina`s van vandaag bij maar ga nu eerst ff lekker shoppen met vriendinnen in de stad en de oudste dochter van me mannetje die is 5 en die denkt nu ineens waarom mag ik zo laat nog naar buiten ja ze is morgen vrij van school ne ja het is ook een beetje feest voor haar ook al weet ze nog niet waarom het feest is hihihihihihihihihihi
@ syboena. gefeliciteerd lieverd! fijn dat het allemaal goed is.. veel plezier met shoppen in de stad.. Ik ga me bed op zoeken.. voel me echt te slecht om op te blijven.. tot morgen dames!
pff....als je een paar uur niet gekeken hebt moet je ineens 5 pagina's doorlezen. Hahaha wel gezellig hoor
Zoooowwww zeg ga ik na hard werken een client terug naar huis brengen en staat hier alles vast omdat er een ongeluk in de tunnel is gebeurd... blllleeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh Ben op nu, ga dus even lekker het grote topic lezen, en dan mijn branderige oogjes dicht doen.. Ik is helemaal op... Goed @syboena yes yes yes wauw joepie gefeli meis.. echt super... ben zo blij voor jou... @Teigertje6 oww maar die 5 pagina;s zijn voornamelijk oneline geklets hoor hahaha... We houden hier af en toe een thee kransje...
Hel ladys had ik hier al iets geschreven over het buddysysteem?/ Morgen maar 1 afspraak Marjolein05 Afpraak gyn+ 2e Echo 16.00 uur Succes meis.... Hier gaan de oogjes toe.. Truste allemaal
Goedemorgen dames.. zo ik ben weer lekker uitgerust, heb een hele lange nacht gemaakt.. Marjolein05 veel plezier en succes met je afspraak! Het is hier wel weer erg rustig hoor.. iedereen nog aan het slapen ofzo? Fijn weekend alvast!