@suus; wat balen dat je nou zo misselijk bent. Maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Helemaal gaaf. @Betty; lief wat je zegt over de spulletjes. Doet me goed. Wij gaan ook naar de 9 maandenbeurs met een dikke portomonnee hoor!
Ha Allemaal... Hier een laat berichtje. Alles was goed op de echo. Wij hebben een mooie echo gezien. Het kindje groeide goed en lag goed op schema. We hebben het hartje mooi zien kloppen, en we hebben het zelfs mogen horen. Dat was echt apart om een hartslag te horen. Op de echo foto kun je nu echt een vorm van een beginnend mensje zien. Wij zijn echt superblij.... Gisteravond van mijn schoonouders ook al kadootjes gehad, een mutsje, sokjes, schoentjes en een badcape. Nu kan ik er ook echt van genieten. Voor die echo had ik die kadootjes nog niet willen hebben, maar heb er nu wel het volste vertrouwen in dat het goed blijft gaan. Groetjes Marjolein
marjolein en suus gefeliciteerd hoor. Betty heel verstandig om 2 plannen te maken. Ik ben echt aan het bekken en vloeken geweest (en dan vooral op de juf van zw.gym met haar - deze wee gaat ook voorbij puffen wanneer je een wee hebt) maar schijnbaar is er niets naar buiten gekomen. Echt heel vreemd omdat ik wel mijn verontschuldigingen heb aangeboden voor mijn vloeken om vervolgens mensen om me heen te zien die het in Keulen hoorden donderen Wat trouwens wel fijn was in het deventerziekenhuis is dat de verpleegkundige van het begin tot het eind is gebleven (ondanks dat haar nachtdienst er eigenlijk om 7 uur op zat maar ik toen richting ok ging). En de laatste dag kwam ze Kylian wassen om op die manier afscheid te nemen. En dan het gefluister van mensen die langs mijn kamer kwamen, daar ligt een 10 ponder Groetjes Anita
@Babijtje ik ben benieuwd hoe dik onze portomonee word want ik heb besloten vooraf eens te kijken wat we dan met beurs voordeel zouden willen kopen en dan dat mee nemen. Punt is alleen dat er pinautomaten in de rai staan Ik ben heel benieuwd naar de spulletjes.. fotootje in je album? @marjolein05 he meis geweldig, super gefeli... wat lijkt het mij mooi om het hartje te horen.... Nog heel even wachten voor mij.... Leuk he om dan de kadootjes te krijgen.... @pluk Whahahaha ik lig helemaal in een stuip hier... vloeken op de zw gym juf... en dat dan in je zelf geweldig... Maar 60 uur lijkt mij ook puur heftig hoor.... We nemen de doula in handen om bsamen met ons het plan sluitend te maken... Ik heb zo'n zin in onze afspraak deze week met de Doula, het is echt zo'n lieve vrouw....
@Babijtje ik ben benieuwd hoe dik onze portomonee word want ik heb besloten vooraf eens te kijken wat we dan met beurs voordeel zouden willen kopen en dan dat mee nemen. Punt is alleen dat er pinautomaten in de rai staan Ik ben heel benieuwd naar de spulletjes.. fotootje in je album? @marjolein05 he meis geweldig, super gefeli... wat lijkt het mij mooi om het hartje te horen.... Nog heel even wachten voor mij.... Leuk he om dan de kadootjes te krijgen.... @pluk Whahahaha ik lig helemaal in een stuip hier... vloeken op de zw gym juf... en dat dan in je zelf geweldig... Maar 60 uur lijkt mij ook puur heftig hoor.... We nemen de doula in handen om bsamen met ons het plan sluitend te maken... Ik heb zo'n zin in onze afspraak deze week met de Doula, het is echt zo'n lieve vrouw....
Heej Betty, Wat lief dat je benieuwd bent naar mijn spulletjes. We hebben ze inderdaad gehaald vandaag. Ze liggen alleen nog in de auto, want ik haal ze pas vanavond in het donker er uit, anders ziet de hele buurt al dat ik zwanger ben, en daar wilde ik nog even mee wachten. De mensen waar we de kinderwagen gingen halen waren echt onwijs lief. Het is een gloednieuwe kinderwagen, de kinderwagen was van hun dochter, maar het kindje bleek met 26 weken in de buik te zijn overleden. Het was al een wonder dat ze zwanger raakte, want er was altijd gezegd dat dat niet kon. De kans dat ze dus weer zwanger raakt is nagenoeg nul, dus daarom deden ze alles weg. Heel triest verhaal hoor, kreeg er kippenvel van. We kregen ook nog allemaal sokjes, rompertjes, iets voor aan de kinderwagen, foamen nijntjes voor aan de muur etc. En daar wilde ze niets voor hebben. Ze vroegen of we een geboortekaartje willen sturen als de kleine er is, nou de tranen staan me weer in de ogen, zoooooooooooooooooo lief. En we kregen ook nog een mailtje net daarin stond, we hopen dat jullie veel plezier hebben van de kinderwagen en dat jullie erg gelukkig worden met de baby. Fijn dat er zulke mensen op de wereld zijn, die nu zo verdrietig zijn, maar ons het allerbeste wensen. Ik zal morgen een foto maken van de kinderwagen en maxi cosi.
Marjolijn en suus gefeliciteerd met de goede echo's! Babijtje, jeetje wat eenlieve mensen idd, ik zou dat niet kunnen aannemen, maar dat is mijn persoonlijke gevoel. Alle spulletjes die we voor het kindje hebben gekocht waar ik een miskraam van heb gehad gebruiken we ook niet opnieuw of is dat raar van mij? Het voelt raar ofzo. Ben wel benieuwd naar je foto's natuurlijk! Ik ga niet alles teruglezen wat ik heb gemist maar ik ga vanaf nu mijn best doen het bij te houden hier Nog 2 weekjes dan zijn we hier die 12 weken voorbij
Het is helemaal niet raar van jou hoor! Ik heb het juist aangenomen, omdat als ik het niet zou doen, ik denk dat de mensen dan teleurgesteld waren. Ze waren zo blij dat ze ons er blij mee konden maken. Ik kan me voorstellen dat de spullen die jij zelf hebt gekocht je niet gebruikt hebt voor een volgend kindje, dat zou ik zelf ook hebben denk ik. Foto's ga ik straks maken, eerst even goed wakker worden!
@Babijtje wow wat een verhaal zeg.. heftig.. maar wel echt heel lief.. het lijkt mij best moeilijk als je zoiets over komt als deze mensen om dan zo blij te zijn voro een ander. Niet dat ik het de ander niet zou gunnen, maar het lijkt mij wel moeilijk... Ben echt benieuwd... kom op met die foto;s @MamaDeluxe welkom terug... meid die 2 weken vliegen voorbij hooor hier nog 3, maar na 2x een kloppend hartje zie ik die lachent te gemoet.... Hier gister een verjaardag van mijn maatje gehad. Ik had voor haar een pandora beedel omdat ze zich een beetje oma voelt.. Van hun kreeg ik heel lief een rompertje, slofjes en zon mutsje voor als het kindje net geboren is... Echt zoooowwwww lief...
@pluk: haha, bij jou ook gefluister om de 10 ponder? hier kwamen zowat alle verpleegsters even kijken. En ik snapte niet waarom, want ik vond hem juist zo klein.. @marjolijn: jippie, jij ook een mooie echo! Ik begin ook een beetje meer te genieten nu. Nog 3 weekjes en dan mag het echte genieten voor mij gaan beginnnen.
Nou meiden, de foto's staan in mijn album hoor. Je vind de kinderwagen of mooi of lelijk. Oordeel zelf........
Ik vind ze erg mooi, het kleurtje is erg apart.. gaaf joh en goed te zien dat het gloeitje nieuw is... Lekker genieten nu van het plaatje neit
Thanx voor je compliment. En inderdaad heerlijk genieten. Hij staat in de toekomstige babykamer in een opgeruimd hoekje Dus regelmatig gaat die deur open hoor!
Rustig geweest hier vandaag. Iedereen een fijne zondag gehad? We hebben inmiddels ook een babykamer. Kunnen overnemen van een collega van mijn vriend voor een prikkie (100 euro). Zie foto's in mijn album. Ik ga hier zo lekker afsluiten en weer even badderen. Daar ben ik tegenwoordig aan verslaafd. Heerlijk met een boekje lekker ontspannen. Hier alvast het lijstje met afspraken voor morgen: Afspraken voor ma 2 feb Ikbenhetmaar Intake VK Sterretje08 1e echo Aramat Intake VK Miriam25 1e kweek ivm infectie xxsuuzxx 1e echo + Intake VK Hummie Intake vk & MVM Veel succes & plezier morgen meiden
Wauw jullie 2 zijn snel met de lijst vandaag zeg.... Maar goei.. het is ene mooi kamertje Babijtje... Ik wil ikbenhetmaar heel veel succes en plezier wensen vast... Geniet er van meis...
Iedereen die vandaag een afspraak heeft succes Ben ff een paar dagen niet geweest maar voelde me ook niet echt goed, ben echt te moe gewoon en was erg misselijk, nu gaat het wel maar het is afwachten. @ Babijtje, ik vind hem ook mooi hoor, niks mis met het kleurtje :d