Je zit hier helemaal goed hoor en ik ben lekker het langste zwanger want mij deu date was 1 september maar blijkt (na echo) nu 30 augustus te zijn (eigenlijk ben ik dus een beetje ali illigali ) Groetjes Anita
Jo, natuurlijk ben je welkom! Je kunt zelfs ook in dit topic meekletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=3900 Ik lees hier ook, maar reageer meer in het andere topic. Nou, ben je weer wat gerustgesteld?
Oja even mijn uitspraak bij stellen Wij zijn lekker het langste zwanger (en dan een smilie die de tong uitsteekt ) net even de tent opgezet voor Kylian maar bleeeeh dat ding stonk joh (naar plastic) dat ik er eerst even in ben gaan schrobben 8) Groetjes Anita
Zo...ik ben er ook weer. De echo gehad en nu echt helemaal blij Alles was prima en het hartje klopt ook goed. De kleine uk is al druk aan het bewegen. Super om dat te zien
@Jusi; ik regel ook pas te kraamzorg als ik twaalf weken ben hoor. Is niet te laat voor hier in ieder geval @frostie; ik hou ook een zwangerschapsdagboek bij. Erg leuk hoor! @Sam28 & Teigertje06; wat fijn dat de echo goed was. @Jocruella; welkom hier!
@ Teigetje Gefeliciteerd met je goede echo. @ iedreen die vandaag een afspraak heeft veel succes ! Hier gaat het wel, mano heeft me vannacht 2 uurtjes wakker gehouden dus ben helamaal kapot.
Teigertje, gefeliciteerd met je goede echo! Oooh mensen, ik ben nu toch al zo zenuwachtig.. Morgen mijn 3e echo, en ik ben zó bang dat het hartje niet meer klopt. Pfff, afwachten is echt niks.
@ Jusi, komt vast helemaal goed meid, je hebt al 2x een kloppend hartje gezien toch ? Mijn afspraak komt ook steeds dichterbij.
Afspraken 5 februari: Beverly, Intake VK Eertje, 1e echo Tinkerbellmama, Intake VK Aline21, 1e echo cam, Intake VK, 11.00 uur
Nee ik heb 1 keer een kloppend hartje gezien. De 1e echo was met 5 weken ongeveer, vandaar. De 2e echo met 6w5d, toen zagen we wel een kloppend hartje.
Hoi lady's Ik was gister echt even niet instaat om wat ook te doen naast mijn werk..> Even te veel gedaan afgelopen dagen... Ik heb vandaag ook niet veel tijd, dus bij lezen lukt nog niet echt... Maar het weekend komt het vast wel weer goed... Alles ok hier"?
@ Jusi ok Nou 1x een kloppend hartje gezien, dan komt het vast goed en zie je morgen gewoon weer een kloppend hartje
Goedemorgen dames, Dames met afspraken, succes! Hier gister weinig van me laten horen, had het erg druk.. hopelijk vandaag wat meer tijd... Alles goed met iedereen hier?