de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik ben ook misselijk, bah en zit nu op me werk, das helemaal k*t heb net alweer gespuugd, is al sinds gisteren zo.

Geloof dat het deze zwangerschap toch echt wel anders gaat worden :D Ben nog nooit zo misselijk geweest :D .

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    erg he die misselijkheid... Ik kan heel moeilijk terug geven en das nog vervelender, ik heb het idee dat als je eenmaal die pot hebt gezien dat het dan ook beter gaat...

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja das bij mij ook zo, voel me nu weer wat beter dan vanmorgen, ben ik wel blij mee, al heb ik nu soms wel het gevoel dat ik straks nog een keer moet rennen, maar dat zien we straks wel weer :D

Hoe gaat het verder?

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hebben jullie al cola geprobeerd? :D

5. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal,

Vandaag mn intake bij de vk.
    Ben benieuwd of ze nog gaan voelen of misschien hartje gaan luisteren, geen idee hoop het wel.
    Kan alleen niet reageren vanmiddag want de computer gaat even weg hopelijk maar voor 1 dag.
    Alle anderen veel succes vandaag en ik lees morgen hoop ik alles weer bij.

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, ja niks helpt hier :D Das wel vervelend hoor, wordt gewoon ook echt overal misselijk van. En als ik al eet is het maar een klein beetje, hetzelfde met drinken.

Maar hoop dat het snel over gaat, dit is ook echt de 1e zwangerschap dat ik me zo voel.

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ joyce.., hmm das wel vervelend,, ik zit hier heerlijk aan de cola..:D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D ik heb ff weer niks, anders komt het er weer uit denk ik, bij mij helpt het trouwens wel, om zo min mogelijk te doen op een dag, maar ja ik moet ook werken en voor Manotje zorgen natuurlijk.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    bij mij helpt juist om zoveel mogelijk te doen..:D
    stil zitten is toch al niet mijn ding.. dus dat scheelt;)

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik denk dat ik ook maar die fles cola naast bed ga zetten ;)

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik ben vanmorgen wezen bloedprikken, was even stressen (niet het prikken hoor).

Was gisteren zo moe en duizelig en misselijk dat ik de moed niet meer had om onder de douche te gaan, vaak doe ik dat als ik Kylian naar bed gebracht heb en dus even lekker de tijd voor mezelf.

Dus ben ik er vanmorgen onder gedoken, dit zeer tegen de zin van zoonlief die dus de hele tijd bij papa in bed heeft liggen huilen :rolleyes: .
    Maar goed toen ik aangekleed was was Jan ook klaar en ik ging Kylian aankleden en hij naar beneden.
    Dus mijn vraag was, maak je vast brood klaar voor Kylian.
    Dat was goed.

Dus hup Kylian in de kleren, kom ik beneden zit meneer verdorie nog op de pot te sch****** :confused: , stinken niet normaal dus ik kokhalzen en daarna kon ik ook nog eens zelf brood klaar gaan maken terwijl ik nuchter moest wezen.

Heel onredelijk natuurlijk (ook jan kan er niets aan doen dat de natuur hem roept ;) ).

Dus ik de autosleutels gepakt en naar het lab (gelukkig heeft het ziekenhuis hier prikpolie anders moest ik er ook nog helemaal voor naar deventer rijden)
    Blijkt dat de vk alles heeft ingevuld op de papieren van zh Almelo terwijl ik dus naar Deventer ga. Dus konden we daar alles gaan overschrijven op de formulieren van Deventer :) .
    Maar goed ik had een hele lieve prikmevrouw (aka vampier) dus het was wel gezellig.

Groetje sAnita

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahaha anita wat een super grappig verhaal! :D snap dat het voor jou niet leuk was maar je kan niets doen tegen moeder natuur..

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wauw das wel een heffie ochtend zeg...

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    wheeeheee en nu is mijn klomp ook nog eens gebroken :)

Kylian staat bij de koelkast, doet het open en wijst naar mijn bakjes yoghurt en zegt dat is Activia.
    Nou ja zeg, het is de eerste keer dat ik dat spul in huis heb hoe weet hij nu hoe het heet en hoe het eruit ziet en dat het erop staat :confused:

Goed straks moeten we weer brood eten en laat ik daar steeds heel misselijk van worden, maar eens kijken of het met witbrood makkelijker gaat.

groetjes Anita

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wonder kindje..:D

Misschien gezien op het kdv als leidsters dat hebben ofzo?

ze halen het toch echt ergens vandaan;) reclames..

Als je zo misselijk wordt van brood kan je er dan niet voor kiezen iets anders te eten?

Beterschap!

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha wat een lekkere dag heb jij...

Wat ene heerlijk kind.. waatrschijnlijk van de reclame denk ik?

Sterkte...

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Denk het ook hoor, maar stond wel even met mijn oren te klapperen.

Wat het brood betreft, ik ga eerst maar eens witbrood proberen en anders gaat deze dame geheel over op de beschuiten ;)

Groetje sanita

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    bij mij gaat wit brood er op het moment ook gemakkelijker in als bruin brood, dus misschien geldt dat ook voor jouw..

dames ik ga naar huis tot morgen!

fijne avond allemaal!

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Brood gaat er bij mij nu wel weer in.
    Ik lust alleen geen wit brood, dus hou het lekker bij bruin.
    Ik merk wel dat ik sneller vol zit, hebben jullie dat ook?

20. hiske

hiske Lid

22 dec 2008
    27
    0
    0
    Hallo,
    Normaal gesproken ben ik absoluut van het bruine brood, maar heb er nu indd meer moeite mee. Wit brood vind ik alleen lekker als tosti. Mais brood vind ik nu een fijn alternatief.
    Zit veel sneller vol dan normaal, maar heb ook vrij snel het gevoel dat ik weer opnieuw kan eten.

Hoe zit het bij jullie met sporten? Als jullie het al deden, gaat dat nu dan nog steeds zo goed? Ik werk n paar uurtjes in de week als instructrice en ik heb er ontzettend veel moeite mee op het moment. Kan ook niet steeds een collega vragen om in te vallen, maar ik ben daarna vrij kapot zeg maar. Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren en welke sporten jullie doen.

Zal nu mijn spulletjes pakken en richting sportschool. Fijne avond nog!

Deel Deze Pagina