de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey dames :D

ik zag nu net pas dat er ook een vroege sept mamas topic is :) ben ook zo'n slimbo soms :)

ik ben 07 sep uitgerekend. het gaat tot nut toe goed en heb alleen last van vermoeidheid.maar dat is ook alles. oh en m'n broeken kunnen nu al niet meer dicht :confused: maar ben toch heeeeeeeeel blij :D :D

wens iedereen hier een blije rosige zwangerschap toe :) :)

liefs tineke

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoi hoii

Ik lees iets over brood, geen moeite mee :) WEL met warme eten bweehh :( Krijg elke avondmaar een paar happen weg en dan maar een broodje haha!

Alle meiden die afspraken oid hebben vandaag succes en veel plezier :)

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier eet ik eigenlijk nooit brood, ben van de crackers en beschuiten enzo.. Maar sinds de posi test ben ik dan naar wit brood gestaqpt om zo wat meer energie te pakken.. en werkt perfect hoor.. nergens last van.. Ja de eerste happ, maar das met alles zo...

Verder hier alles ok vandaag even wat meer energie en we gaa er weer voor...

Ik zal even de afspraken zoeken....

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0

Afspraken voor vandaag
    februari

Hellen1971 1e echo 8.00 uur
    Jusi 3e echo 14.30 uur
    Nadine29 Echo16.30 uur

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    wat is het hier rustig vandaag zeg!

dames met afspraken veel plezier,
    goed weekend iedereen

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @joyce84; gaat het al wat beter met je misselijkheid?

@dames met de afspraken; hoe was het?

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik had hier laatst een link geplaatst met zwangerschapsmode, volgensmij vond jij dat wel leuk betty, ik heb het binnen gekregen vandaag en het is prachtig! Ik heb gelijk meer besteld :oops:

Ik heb nu de bodysuit in het zwart, de broek in het taupe en de dressy tunic in taupe, ik heb erbij besteld, de rok in het zwart en de wrap top/jurkje in het paars. Het zit echt heeeeeeerlijk en hele mooie fijne stof.

Dat wou k ff met je delen.

Verder ben ik erg moe, weinig puf om alles terug te lezen, morgen verjaarag van mijn zoontje, hij is dan 2, dus druk met voorbereidingen etc. ik ben helemaal af :(

Ik wil wel de moeite nemen om iedereenmet kwaaltjes en onzekerheden een virtuele knuffel en geruststelling wensen.

Nog een paar dagen dan zit ik op de magische 12 weken, heerlijk gevoel na de vorige ervaring!

Nou welterusten alvast iedereen, ik kruip mijn holletje in.

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Mamadeluxe; gefeliciteerd met je zoontje! Fijne dag.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zoontje mamadeluxe!

Fijn weekend iedereen!

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahahaha MamaDeluxe zit mij even lekker te maken hier... ;) hmmm ik heb de link bij mijn favo staan dus als ik straks meot shoppen danw eet ik waar ;)

Jas ik schreef bij e grote topic al, gek idee dat maandag over 2 weken de eerste de 12 weken al hebben gehaald.. het gaat echt snel he...

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ betty, de tijd vliegt voorbij.. er is zelfs al een topic gemaakt van oktober mama's... op zo'n moment dat je dat ziet denk je jeetje we schieten al aardig op :D

12. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    mamadeluxe: gefeliciteerd met je zoontje.. fijne dag..

Hier morgen de verjaardag van mijn oma en dan gaan we het de rest van de familie vertellen...

Chrizzzy

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    bannercheck

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ja gek idee he... hier nog 2 weken en dan zijn we de 3 mnd voorbij... en echt echt echt zwanger....

15. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    haha ja dat is echt geweldig :D
    Goed te horen dat het verder met iedereen op zich nog steeds goed gaat.

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    het vroege september forum is nu wel erg rustig in een paar dagen tijd bleef ik steeds hetzelfde lezen, de laatste twee bladzijdes.

Maar op een gegeven moment valt er niet meer zo veel te vertellen he. Maar dat komt straks ook weer terug denkik, alhoewel, in de zomer zitten we veel buiten enzo, en niet op de computer en de vakanties die eraan komen dan zijn er een heleboel niet.

17. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben een poosje niet langs geweest en ik heb ook niet alles bijgelezen. Ben de laatste weeken echt heel erg moe en als ik uit mijn werk kom stort ik echt in vandaar. Verder is alles goed, ben soms misselijk maar ik mag zeker niet klagen. Ik hoop dat jullie je goed voelen of dat het een beetje uit te houden is.
    Ik heb een vraagje, wie van jullie gebruikt er een doppler? Heb je het hartje al gehoord en zo ja wanneer voor het eerst? Ik heb er een besteld en al het goed is komt hij deze week binnen. Ben zo benieuwd wanneer ik het hartje voor het eerst zal horen.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik zit meer in het andere septembertopic.
    Vandaar dat ik hier eigenlijk ook bijna niet reageer.

Een doppler heb ik nog niet gebruikt, denk ook niet dat ik die ga kopen.
    Ik wacht wel tot de volgende echo. ;)

19. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hoi meiden dacht laat ff weten dat t hartstikke gooed gaat hier behalve last van me stuitje, linker bil en rechter bovenbeen.maar dat is nog uit te houden.
    verder heb ik al een beste buik . ben nog niet zo ver maar kan m'n broeken al sinds 3 weken niet meer dicht.nu zelfs mijn rits al niet meer. ik ga dinsdag m'n eerste positiebroeken kopen want heb nu nog maar een boek die ik ueberhaupt nog aan kan hahaha :) bij mij gaat dus echt snel. ben benieuwd hoe lang ik t op me werk voor me houden kan. werd gisteren al voor t eerst gevraagd of dat ik zwanger was :) maar zei dat ik veel aangekomen ben door t stoppen met roken,wat ook klopt. maar ze gelovde me,maar houd me wel in de gaten zag ik.
    word vandaag lache denk ik want werk vandaag met d'r samen. en kan me buik niet zo lang inhouden. :) hoop dat ik het nog n week of drie geheim kan houden maar ben bang van niet.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej daar benik ook weer ff, het gaat alweer wat beter met me, nog wel af en toe misselijk, maar heb niet meer gespuugd gelukkig, verder nog steeds erg moe, ben er achter gekomen dat ik sochtend ook beter eerst een beschuitje kan eten en daarna maakt het niet zoveel meer uit, al past er nog steeds niet zoveel in :D

Hoe gaat het met de rest ?

Deel Deze Pagina