de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej daar benik ook weer ff, het gaat alweer wat beter met me, nog wel af en toe misselijk, maar heb niet meer gespuugd gelukkig, verder nog steeds erg moe, ben er achter gekomen dat ik sochtend ook beter eerst een beschuitje kan eten en daarna maakt het niet zoveel meer uit, al past er nog steeds niet zoveel in :D

Hoe gaat het met de rest ?

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik zet vast de afspraken voor morgen neer. Misschien een beetje vroeg, maar heb de andere meiden vandaag weinig online gezien, dus weet niet of zij er nog aan denken.

Afspraken 9 februari
    Pluk --> Bloedprikken
    Tantan --> 2e echo + gyn 09.45 uur (niet meer actief op dit forum)

Succes morgen

Ik ga er van tussen. Lekker badderen en dan naar bedje toe!

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha hier ook last van mijn linker bil... he das apart.. zou het een zwangerschaps kwaal kunnen zijn ;)

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Tineke: mijn stuitje had ik gisteravond ineens ook heel raar.
    Ik heb het op mijn werk wel al verteld... was het een beetje zat om elke vrijdag bij de borrel weer een smoesje te bedenken... En voor het feit dat ik geen koffie meer drink... Heel leuke en lieve reacties en er wordt echt meegeleefd...

Tantan (mocht je meelezen) veel plezier vandaag...

Oh ja bloedprikken, dat moet ik ook nog even gaan doen... ik vergeet het steeds...

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen dames, ook ik moet nog ff bloed laten prikken :D ,oet nog ff bellen ook, voor een afspraak, ga ik ook vandaag maar is doen, is dat ook weer gebeurd :D

Iedereen met een afspraak vandaag veel plezier !

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Morgen alle hier.... Hier een rot nacht van 3 tot half 6 wakker gelegen... bah....

Maar gelukkig heeft partner lekker ontbijt op bed gebracht en kon ik nog 2 uurtjes verder slapen....

Ben nu dus wel weer wat lekkerder in mijn velletje...

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Goedemorgen!

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Morgen meis... alles ok daar bij jou/?

9. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Betty: vervelend zo'n nacht... zelf ook een paar keer wakker geworden vooral door veel rare dromen :)

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Goedemorgen allemaal

mamadeluxe nog gefeliciteerd met je zoontje.

Ja hier lekker een heel weekend afwezig geweest :) , Kylian was uit logeren dus we hebben het er lekker van genomen.

Eerst lekker uitslapen zaterdag en toen spontaan besloten dat we naar arnhem gingen winkelen.

Heb 2 shirts A-lijn op de kop weten te tikken bij miss Etam, met behulp van een hele lieve verkoopster die maar aan bleef slepen met het spul dus ik hoefde niet eens het pashokje uit.
    Uiteindelijk 2 eruit gekozen, 1 paarse en een delfsblauwe (weet het printje en de kleur niet anders te omschrijven).
    Ook maar een klein handtasje gekocht (ben helemaal geen tasjes mens heb altijd de knip in mijn tuk zitten maar dat wil met de zwangerschapsbroeken niet).
    Een leuke trui voor Kylian bij villa happ met 70% korting en bij een ander kinder zaakje (winkel pinkel ofzoiets) leuke schoenen (maatje 26 alweer) ook met 70% korting (kijk zo wil ik wel vaker winkelen).

Eenmaal thuis besloten dat we toch ook nog uit eten wilde dus heb ik Fine (oude vriendin van mijn oma met restaurant dat nu door de kids wordt gerunt) maar even gebeld.
    Toch handig als je mensen kent want er was best nog wel plaats voor ons tweeën 8)
    Heerlijk gegeten en even stiekem op de pot zitten janken omdat ik oma in 1 keer zo miste (is 9 jaar geleden overleden).
    En oh wat heerlijk om dat 'vreemde' taaltje daar uit de buurt weer te horen, zo'n heerlijk mengelmoesje van duits en twents door elkaar.

Tafel vief ist fur oe :)

Groetjes Anita

11. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    goede morgen allemaal ;) ik heb vannacht einedlijk 's lekker geslapen en ook snel. voel me veel beter. en moet zegen hoe verder ik ga in de zwangerschap,word de vermoeidheid minder :D
    nou zo even alvast eten klaar maken voor op m'n werk. maak een lekkere maaltijd salade die ik dan mee neem.moet om twee beginnen tot tien uur vanavond.
    gisteren minder last van m'n stuitje ezv had n rustige dag.mmm afwachten hoe t vandaag zal gaan.

iedereen met n afspraak veel succes en ook veel plezier! ;)

knuff tineke

12. hiske

hiske Lid

22 dec 2008
    27
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Ook hier minder moe dan eerst, heerlijk hoor! Ook niet steeds meer dat misselijke gevoel, voel me eigenlijk helemaal niet meer echt zwanger. Dat voelt ontzettend tegenstrijdig, blij dat ik me beter voel, maar dan ook een beetje angstig ofzo. Raar? Nou goed, donderdag kijken of alles goed is!

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier ook hele rare dromen... dat mijn hond van tighoog het water inspringt en ik bang ben dat hij verdrinkt dus ik ook maar spring en te pletter val op de kade ipv in het water... echt hele ratre dromen allemaal...
    Schijnt er ook bij te horen he...

@pluk ik kan helemaal mee genieten met je verhalen van het weekend... heerlijk zeg....

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    whahahaa jij ook al van die rare dromen, ik droomde dat ik bij mijn ouders onder de douche stond.
    Ik moest eerst onder de gewone douche en mocht daarna pas de stoomkabine in (hebben mijn ouders niet eens :) ).
    En toen kwamen mickey en minni mij vertellen dat ik eruit moest omdat ik alles veel te nat maakte :rolleyes:

Groetjes Anita

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    hahaha die is ook leuk zeg,.....

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D ,das pas echt een rare droom pluk :D

Ik heb de laatste tijd niet echt van die rare dromen meer gehad volgens mij,kan het me in ieder geval niet meer herinneren.

17. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    wat een rare dromen allemaal.. ik krijg ze ook steeds meer. :D

ik moet vanmiddag voor de eerste keer naar de verloskundige.. kan iemand mij vertellen wat ze bij de eerste keer allemaal doen? ik hoor zoveel van mensen om me heen, maar die zijn allemaal al lang bevallen... (zoals mijn moeder :p )

18. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Bij mij de 1e keer vooral veel vragen (over gezondheid, ziektes in de familie en dergelijke) en verder gaf ze informatie over mogelijke testen...
    ze heeft niet geluisterd, omdat ze met 9 weken (toen was ik er) niet altijd het hartje kunnen horen en je niet onnodig ongerust willen maken...
    heb afspraak 4 weken later en tussendoor echo maken en bloed prikken...

@dromen: heb echt hele rare dromen, soms jammer genoeg ook wel eng, maar in elk geval lopen films, werk, familie, vrienden door elkaar heen... geen touw aan vast te knopen... maar de afgelopen nachten wel meerdere keren wakker van geworden... Verder vandaag ongeloofllijk moe en vanochtend ook weer een beetje een weeig gevoel... Nog 8 dagen tot de volgende echo... kan niet wachten...

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @hummeltje2009 als het goed is je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel info geven, je bloeddruk meten en je wegen..Veel vragen stellen over ziektes in de familie ed..en als je geluk hebt met de dopller naar het hartje luisteren....

Hier dus ook enge dromen, want ik schrijf het hier wel heel gewoon, maar mijn hondjes zijn meer dan goud voor mij dus als er 1tje van tig hoog het water in springt dan is dat echt wel een hartverlamming... Werd ook zwetent wakker...
    en dan kijk ik naast mijn hoofd eind op de grond en dan ligt tie daar heerlijk te snurken.....

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Betty; oeh wat beroerd dat je maar zo weinig geslapen hebt! Trek je het een beetje vandaag?

@Pluk; wat klinkt dat heerlijk zo'n weekend. Super dat je er van genoten hebt.

@hummeltje2009; hoe was het bij de verloskundige?

nare dromen; weet dat ik van de week wel naar gedroomd heb, werd er wakker van, maar weet niet meer waar ie over ging.........

Deel Deze Pagina