Dames, ik zei vanmorgen even hoi, maar loop met buikgriep rond dus ben niet heel spraakzaam verder. Hoop dat het met iedereen goed gaat! Allemaal al richting de 12 weken he!
Morgen doe ik even bij lezen en verslag van mijn termijn echo van vanmiddag... Nu alleen even.... De afspraken van morgen Babijtje Intake VK 16.10 uur Nijntje27 Intake VK 15.00 uur Smokey 1e echo +gyn 14.45 uur Sterretje08 2e echo Eerised90 Intake VK Gusam 1e echo Allemaal veel plezier en succes...
Goedemorgen dames, @Betty; oh wat gaaf dat je gister termijnecho had. Vertel, vertel, vertel. @Mamadeluxe; inmiddels een beetje opgeknapt van de buikgriep? Ik mag vanmiddag naar de verloskundige. Best spannend. Gelukkig ga ik zo ff lekker naar de kapper toe, dus gaat de tijd snel.
@ Babijtje veel plezier bij de verloskundige @ Betty en hoe was de echo ? @ de rest met een afspraak veel succes.
Goedemorgen meiden, veel geschreven hier zeg! Hoe is het met jullie? Dames met afspraken veel plezier & succes! Hier is het op het moment een ramp.. alles wat ik eet komt er weer uit.. ontzettend misselijk, mijn onderbuik doet verschrikkelijk pijn, en blaasontsteking Dat vind ik normaal al geen pretje maar nu ik zwanger ben: jeetje wat een hel.. @ Betty, ik ben zeer en zeer benieuwd naar je verhaal over de termijn echo..
@babijtje... heel veel plezier zometeen meis... @ ikbenhetmaar... owwwwwwwwwwwwwww gatsie das balen zeg. Ik mag nog afkloppen ik had tot een jaar of 3 geleden heel vaak en blaasontsteking en de vk zei al dat het dan met de zwangerschap terug kan komen.... Gelukkig nog neit... Heel veel kracht lieverd... Zo ik pak hem weer even op..Sorry dat ik gister even niet terug lees... Mijn ervaring gister. Ik had dus een termijnecho... Tja in hoeverre dat nodig is bij een ivf behandeling kun je jezelf afvragen, maar goei...Ze wilde dat.. En ik vond het wel weer gaaf om het kindje even te zien... het kindje, want dat begint het nu toch echt wel al te worden... het lag vrolijk te zwaaien naar ons, 3 cm groot nu Met nog steeds een kloppend hartje... Helaas niet gehoord nog omdat de echoscopiste zoiets had van de wetenschap is er nog niet over uit of het wel of niet schadelijk is, dus wij doen het niet. punt.... Ze zei wel nog dat er voor de combi en de nekplooi niet zo heel veel stress nodig was want voor als nog zag alles er enrom goed uit, ze gaf aan dat ze vaak toch nu al een vermoeden zou kunnen hebben.... Maar het ligt eigenlijk een dagje op voor, want de echo gaf aan dat het een dagje ouder was... ( dus 4 ipv 5 sept) Ik zal partner zo even de foto's vragen in te scanne... We hebben ook een mooi dvdtje gekocht voor 10 euro met de hele echo en beschrijving er op... Die ga ik zo nog maar eens even kijken... Verder even wat gezeur hier... We willen ( zolang het medisch verantwoord is) een waterbevalling... Maar hoe natuurlijk eht ook is, het is weer eens iets wat je in Nederland als patient ( lees klant) van de gezondheidzorg weer niet mag vragen... Onze verloskundige die we nu hebben doet het niet. Er is er 1 ( Laura nogiets) in het gooi die het wel doet, maar die is dee hele maand augustus weg/... Die gok vind ik te eng.. en Hoofddorp doet het, maar die doet weer niet waar ik woon... Dus nu opzoek naar een vk die werkelijk zorgt.... ( heeft iemand ervaring rond Haarlem?) Verder hier alles super, beetje misselijk, en beetje moe, maar verder toppie....
@Betty: wat leuk allemaal zeg! Lijkt me heel spannend allemaal, is dit jullie eerste kindje? Hoe lang zijn jullie met die ivf bezig geweest? Ik weet verder niet zo veel van een waterbevalling af, dus daar kan ik je niet mee helpen. Mijn tante is verloskundige, misschien weet zij verloskundigen die het wel doen... @andere dames: veel plezier met de echo's en succes! Hier nog 2 daagjes wachten en dan kunnen we ons kleintje ook zien!
@ betty, fijn dat alles goed was.. heb gister aan je gedacht hoor kan je niet via google iets vinden over de verloskundigen?
Betty toch vreemd dat de ene vk het wel doet en een ander niet, zullen ze er een speciale bijscholing voor moeten doen ofzo? Ik hoop in ieder geval dat je een vk vind die het wel doet. Hier lijkt het wel of Kylian last heeft van darmkrampen, hij heeft ook nog niet gepoept, gelukkig heeft hij vannacht wel goed geslapen (had hem een zetpil gegeven) Als hij vanavond weer zo huilerig enzo is krijgt hij er gewoon nog eentje. Gisterenavond wilde hij eerst in bad, heb je het bad klaar wilde hij niet meer , ging helemaal over de rooie en het 20 minuten met hem op de grond gezeten tot hij weer rustig was en wel weer in bad wilde (waarschijnlijk werkte toen het zetpilletje ) Groetjes Anita
Oh nog even twee laatste vraagjes: heeft iemand van jullie ook last van haaruitval? Ik merk dat mijn haar echt flink dunner is geworden. Beetje balen, hoop niet dat dit nog door gaat tot september, dan zie ik er denk ik uit als Sugar Lee Hooper! Hebben jullie ook tips voor leuke hippe positiekleding? T liefst online, want ik ben niet zo'n fan van shoppen. Ik zal er nu toch echt aan moeten geloven,want mijn broeken passen nu niet meer. Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen?
Ik pas mijn broeken ook niet meer hoor, maar hoe ik het oplos is gewoon de knoop open en lange trui erover.. Pf belde net naar de dokter over de blaasontsteking.. moet ik direct komen.. (kan niet met de zaak), maakte ze er een mega probleem van.. nja het zal wel aan mijn hormonen liggen haha
De dokter maakte er een probleem van? Das gek! Ligt niet aan je hormonen dat je dat vreemd vindt hoor, als je niet kunt, houdt t op toch! Hoe voel jij trouwens dat je blaasontsteking hebt? Is het hetzelfde als een 'normale' blaasontsteking? Mijn verloskundige zei dat het anders zou voelen, dus nu ben ik bang dat ik het niet goed herken. Ik heb ook zo mijn twijfels namelijk... Wanneer kun je nu naar de dokter gaan?
ja ze maakte er nogal een probleem van.. hoe ik blaasontsteking heb ontdekt, het voelt qua gevoel wel het zelfde als een normale blaasontsteking (heb ik standaard elk jaar), maar nu met krampen nadat de urine eruit is.. dat je vagina samentrekt zeg ma.. (sorry beetje raar verhaal) als je twijfelt moet je gewoon even de urine laten testen meis!
Ik denk dat je ha nu gewoon extra voorzichtig is want nu is het nog een blaasontsteking maar als die omhoog trekt dan gaat het richting nieren. Daarbij kun je bij ontstekingen koorts krijgen en dat kan op dit moment gevaarlijk zijn voor je kleintje. En dan nu wat goed nieuws KYLIAN HEEFT GEPOEPT. geen wonder dat de arme schat er last van had want het was mega hard. Groetje sAnita
Pluk, okee dus ze had wel gelijk met vandaag haha.. oke dan ga ik de zaak wel eerder dichtgooien.. wat goed dat die gepoept heeft! Hoe kan het ineens dan dat die niet kon poepen? kan dat te maken hebben met de zetpil?
Weet ik niet, maar ik had het als kind ook vaak dus ik denk toch een familie kwaaltje. Hij had het gisteren al hoor dus van het zetpilletje zal het niet komen. Maar goed hij heeft net een lekkere fles pap (met olie maar dat proeft hij niet omdat mama er chocolade pap- nesquick- van gemaakt heeft). Hopelijk komt het er goed los mee. En ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het slecht weer dus die zaak van je kan best wat eerder dicht . Groetjes Anita
ja de zaak kan hier wel eerder dicht.. wat een weertje zeg.. gelukkig komen de bestellingen via internet wel binnen
@Betty; wat super dat je weer een goede echo hebt gehad. Helemaal leuk en zo'n dvd'tje is dan echt leuk om weer terug te kijken. Wat balen zeg van die verloskundige en waterbevalling. ik hoop dat je toch nog wel iemand kan vinden. @Ikbenhetmaar; balen joh van die blaasontsteking. Hier terug van de kapper, wat is dat toch altijd heerlijk. Lekker geknipt en geverfd. Ben deze keer maar voor een beetje blond gegaan. Ben nu ik zwanger ben zo'n bleekscheet dat ik bruin niet meer vond staan.