Goedemiddag dames.. Hier een berichtje van mij.. bedankt voor de lieve woorden, het gaat nog steeds super slecht, heb accuut met de medicijnen moeten stoppen. Gisteren rond 5 uur de eerste pil genomen en rond 21.00 nog 1. (dat ging goed..) Om 2.00 werd ik wakker, drijvend van het zweet.. (heb ik normaal nooit last van) Mannetje wakker gemaakt en die voelde en ik had koorts, hoge koorts.. Op dat moment besloten verder te gaan slapen en vanmorgen rond 10.00 opgestaan aangezien me moeder had gebeld dat ze de pin niet aan de praat kreeg.. ik stond op het punt naar de winkel te lopen, toen ik tegen de grond ging.. (flauw vallen), gelukkig kwam net de buurvrouw en die zag me gaan.. die had me moeder gebeld op haar 06 en die heeft mijn vriend gebeld, en die is naar huis gegaan.. direct de huisarts gebeld, en moest direct komen.. eenmaal daar kwam de koorts weer opzetten.. ik had het ontzettend warm, maar zat keihard te rillen.. er is onmiddel in gegrepen door mij van de kuur af te halen. en naar de baby gekeken of die er onder te lijden heeft gehad, het hartje klopte maar alles gaat en staat met de echo maandag. Het kan goed dat door de medicijnen en het flauwvallen het dus niet goed zit. nu dus weer ontzettend last van de blaas, dus ga de tip van pluk opvolgen en vol op aan de cranberrie's Zo dit is het einde van mijn echo berichtje..
Jeeee wat heftig zeg! Allemaal door een blaasontsteking? Had geen flauw idee dat je daar zo op kon reageren. Sterkte en beterschap! ps:cranberry heb je ook in pilletjes, sterkere concentratie.
@ hiske, Normaal gesproken hoor je daar ook niet zo op te reageren hoor.. dus maak je geen zorgen.. Ik ben nou eenmaal een probleem geval en dat weet de huisarts.. Ze hebben nu een kweek gemaakt om te kijken wat ze nu verder kunnen doen, qua medicijnen.. want de blaasontsteking moet wel worden behandeld anders slaat het door op mijn nieren.. pff heb ik weer..
Hier bij mij gaat het goed, ik ben gister voor het eerst naar de vk geweest. wat krijg je een hoop informatie mee! het is voor mij mijn eerste kindje, dus ik wilde van alles weten even een vraagje aan alle mama's hier... Groeit jullie buik ook zo snel? ik begin echt al een behoorlijke buik te krijgen en iedereen staat er versteld van dat ik pas 11 weken zwanger ben.
@ hummeltje, het is ook mijn eerste en ben ook zo nieuwschierig altijd naar alles haha.. heb ook heel erg veel gevraagd aan de vk hoor.. ja mijn buik is ook enorm aan het worden.. krijg nu continue de vraag of ik zwanger ben.. elke keer braaf zeggen.. uh nee?
Hier ook al een flink buikje hoor, maar met mano had ik dat ook toen vroeg iedereen toen ik 20 weken zwanger was wanneer ik moest bevallen. Verder gaat het hier wel hoor, ben alleen nog steeds erg bmoe en nog een beetje misselijk
@ikbenhetmaar; hoe is het nu met je? Jeetje wat een verhaal zeg! Getsie. Spannend maandag. @chrizzzy; blosjes verdwenen? @betty; voel je je al wat beter? @hummeltje2009; hier groeit de buik ook flink hoor! Thanx voor de lieve berichtje meiden!
@babijtje: de blosjes zijn minder, maar nog niet helemaal weg... heel grappig @hummeltje: ik heb nog nauwelijks een buikje.. kan al mijn broeken nog gewoon aan en dicht krijgen....
@ikbenhetmaar tjee meis en dan loo-p ik te zeuren over een beetje misselijkheid... Wat heftig allemaal en nu ook nog wachten tot maandag... Jeses das echt niet leuk... Zou willen dat ik dichterbij je zat, dan had ik je kunnen helpen... Heel veel kracht lieverd... @hummeltje2009 nou hier ging het buikje in het begin heel hard en nu staat het stil... maar er is wel duidelijk verschil met normaal...
afspraken voor morgen Nijntje27 1e echo 10.55 uur Beverly Echo Jesenmo 1e Echo 10.00 uur Hiske 1e Echoi Andi Intake VK Naiobi 1e Echo
Iedereen met een afspraak vandaag veel succes Pff, hier nog steeds erg moe en nog steeds misselijk, ga zo ff proberen weer wat te eten, hoop dat het er niet gelijk weer uitkomt.
Iedereen met afspraken veel plezier en succes. Joyce, ben je altijd zo misselijk of alleen vandaag? Ik heb er in principe geen last van gehad, van ochtendmisselijkheid, maar vanmorgen zit ik me toch met een aardig groen hoofd achter de laptop
Ja, heb er wel elke dag last van, alleen soms wat meer en soms wat minder. Maar nu heb ik echt het gevoel dat ik niet zoveel binnen ga houden vandaag, gisteren was het ook al weer zover, de pizza die ik gegeten had, bleef ook maar 5 min binnen.Daarna maar beschuitjes gegeten en die beleven wel binnen, ligt ook wat lichter op mijn maag, maar het verschilt echt per dag.
Ikbenhetmaar, jeetje meid wat heftig allemaal, zijn ze wel lief voor je geweest in het zh? En weet je familie ondertussen al dat je zwanger bent of nog niet? Wat duurt maandag dan nog lang he? Hoe laat heb je maandag de echo? Hier is mijn mannetje aan de diaree geraakt zo zielig, de hele zaak is knal rood en doet dus pijn. mama mag niet eens smeren met sudocreme (wij noemen het toverzalf) maar ik mocht er van hem wel Luuf op smeren. Dat leek mij dus een minder goed idee met al die eucaliptus erin. Maar goed ik heb er dus netjes Luuf op gesmeert al leek deze keer de luuf verdacht veel op sudocreme 8) Wat betreft mijn buik, ik kan mijn gewone broeken al een tijdje niet meer aan maar echt zien doe je het nog niet, maar dat komt ook omdat ik dik ben. Zelf merk ik het wel want mijn onderbroeken zitten niet meer fijn, dus toch maar even op zoek naar zwangerschapsonderbroeken. Groetje sAnita
@mama de luxe.... je bent 1 van de eerste die over 2 nachtjes de 12 weken overheen gaat he... geweldig.. en wat gaat het snel he.... Hier val ik juist af, gister dus echt weinig kunnen eten dat als eerst en ik val af van hcg dus nu met de hcg piek denk ik dat ik alleen maar af val... Buikje blijft wel mooi wat ronder, maar positie kleding heeft echt nog geen zin... We gaan zaterdag misschien voor een wagen kijken. Het lijkt ons toch handig als je even ergens een terrasje pakt om een wagen bij de hand te hebben zodat je niet de hele tijd je kindje op schoot hoeft te houden...
Pluk, beterschap met je zoontje. Betty, dat klopt, spannend he! Na de vorige keer knijp ik mijn handjes dicht, ben zo opgelucht Wilde je eerst geen wagen aanschaffen dan?
@ Pluk , ahh arm mannetje, luuf nee lijkt me ook niet zo'n goed idee, gaat alleen maar branden Gelukkig dat je er dan ntoch nog een beetje sudocreme op heb gesmeerd. @ Betty ja kinderwagen is erg handig Hier nog ff 2 weekjes wachten voordat ik ook lekker ga shoppen, dan ga ik lekker ff het eerste pakje uitzoeken Daar word ik dan weer vrolijk van. En dan ga ik ook positiekleding kopen, want hier gaan me eigen broeken niet meer dicht, loop al in mijn oude positiekleding.
Goedemorgen dames, Dankjullie wel voor de lieve en meelevende reacties. Hier gaat het nog steeds beroerd.. is niets veranderd eigenlijk.. alles komt eruit en sta onder toezicht van de huisarts nu.. moet dagelijks op consult komen.. Als die me nou gewoon doorstuurde voor een echo waren we van dat probleem afgeweest maar er wordt doodleuk gezegt..: ag die paar dagen kan je wel wachten, het is zo maandag.. TUURLIJK! Maandag heb ik om half 2 de echo.. dus we zullen dan wel zien..
@ pluk, mijn familie wist al dat ik zwanger was.. nja mijn ouders & de ouders van mijn vriend en broer en zwager.. daarom deed me moeder gister ook de winkel, die zag me afglijden en wou niet dat ik ging werken..