Ik loop nu zelfs thuis in de broeken van mijn vriend, aangezien ik zelf nog maar 1 broek heb die ik aankan :S succes vandaag voor de meiden die een afspraak hebben!
@mamadeluxe... ja ik kan mij voorstellen dat je je handjes dicht knijpt en dat je blij bent de de eerste 12 weken er bijna op zitten... ben trots op je Nope we willen zo weinig mogelijk met de wagen gaan doen. Ik vind een draagdoek veel fijner, het kindje is dichterbij je... @Ikbenhetmaar he jeeeeses snappen de stomme ha nou nooit hoe het voelt? Heel veel kracht meis en doe het rustig aan... WWWWWWWWWHHHHHHHAAAAAAAAAAA ik wil ook een buik! hier val ik alleen maar af...
@ betty, Dankje meis! Ik doe ook rustig aan.. ben vandaag wel weer aan het werk gegaan.. hopelijk is het niet te druk vandaag..
Precies ik wou al zeggen dat is echt neit goed voor je... Aan de andere kant is werken denk ik wel even fijn om je gedachte er af te zetten.. Hoe wel de pijn denk ik daar neit aan mee werkt
Nee werk geeft juist nu geen afleiding.. al die stomme moeders die zoo blij zijn die hier binnen lopen! grrr.. kan ze nu wel achter het behang plakken.. hahaha maar dat zijn de hormonen hoor!
Hahaha zo leuk alshet werk was, een paarweken terug zo irri kanm het nu zijn... Maar lieverd bij jou zit het ook gewoon goed hoor...
We zullen zien maandag.. qua klachten lijkt het me wel.. letterlijk alles komt eruit wat er in gaat.. zelfs cola helpt niet meer..
nou dan meot je ook maar je aandelen bij de cola fabriek opzeggen, want nu hoef je geen reclame meer te maken Ik had het tussen de 9 en de 10 week ook. Als het goed is is het ook logisch want dan heb je toch een hcg piek in deze weken?/
Ikbenhetmaar, doe je wel rustig aan want anders moet Betty persoonlijk langskomen om de zaak te sluiten En als je huisarts eigenwijs is waarom bel je je vk niet even op en leg je daar je onzekerheid neer, misschien dat die je wel doorstuurt voor een echo , tja en die cola aandelen, ik vond ze vanmorgen ook al zo kelderen Groetje sAnita
Tuurlijk doe ik rustig aan.. zit hier heerlijk achter de laptop.. geen klanten te bekennen (A) Ja pff van cola wordt het op het moment nog erger.. dus dames,.. GEBRUIK GEEN COLA hahaha...
oh en pluk had de vk al gebeld, maar die was het eens met de huisarts.. *grr beetje samenspannen tegen mij !
Gevond ( geen rijtje, maar wel duidlijk) peaking between the 60th and 70th day (9 to 10 weeks) LMP. HCG decreases slightly between the 12th and 16th week post LMP, and then remains constant until birth. " Dus we hebben nu gewoon even last van die piek ben ik bang..,. ik ook hier hoor het was echt niet normaal vorige week en gister... Maatr goed het kleintje groeit en daar doe ik het voor... Hmmm misschien koop ik nu dan wel wat aandelen cola, want als het hcg weer ietjes daalt dan ga je vast weer meer cola kopen hahahaha
dankje betty.. ik heb net gister 6 flessen gehaald..:O nu maar trouw over op de cranberrie sap.. (vind het niet eens lekker hahaha)
@ ikbenhetmaar ,bij mij helpt het touwens op dit moment wel Cola, zit nu aan de cola en dan kan ik denk ik zo ff een boterham naar binnen werken Ik heb alleen last van mijn tandvlees, mijn verstandskies is aan het doorkomen en ik heb echt pijn nu, das wat minder,m aar komt altijd wel weer goed, duurt een paar daagjes.