nou zo lang wou ik niet wachten eigenlijk hahaha.. want dan gaat het bij mij al die tijd nog slecht.. anders splitsen we de aandelen?
woonde ik nu maar in de buurt, ik heb hier van de natuur winkel een heel pot met cranberry pillen liggen... ( even op sturen?) Hier lekker aan het zondigen, suikerbrood met roomboter... owww heerlijk...
hihihihi betty hier net witte bollen met roomboter, had ik gisteren gehaald had in 1 keer zo'n zin in roomboter Groetjes Anita
en je word dik van roomboter.... ( nou ja ik dan) Hmmm lekker een bolletje roomboter met ppindakaas.... ( opes word ik nu echt een hcg mafkees ?)
Dames, ik dacht dat roomboter heel erg slecht was tijdens de zwangerschap? haal mij even uit die ilusie, zodat ik dat ook weer heerlijk kan gaan eten..
ik krijg gewoon honger van al die boterhammen die voorbij komen! en dat terwijl ik net gegeten heb...
lekker! heb hier nu ook al weer een boterham, maar we hadden geen pindakaas meer in huis! dus berichtje komt eraan
hmmm geen idee of roomboter slecht is.... hoezo dat? vanwege de vette? Ach weet je ik let op zoveel dingen... Ik drink thanine vrije thee, drink geen coffie of cola, eet geen rauw vlees of vis.. Dan mag ik wel 1 uitzonderingetje maken toch?
sommige dingen zijn natuurlijk beter om niet te nemen, maar of het nou helemaal niet mag? sommige dingen mag je natuurlijk echt niet... maar volgens mij mag je gewoon roomboter hoor.
dan ga ik straks met de boodschappen lekker roomboter kopen.. ik dacht inderdaad ivm het vet dat je het beter kon laten staan..
Waarom zou roomboter niet mogen? Hoe kom je daarbij? Er is echt maar een kleine lijstje van dingen die je echt niet "mag" en met mate moet eten/drinken. Berichten over kaneel e.d vind ik dat verboden moet worden, want het jaagt de vor het eerst zwangeren en de paniekzaaiers onder ons angst aan. Kaneel bijv is schadelijk als je 2 eetl. per dag eet, nou ik ken werkelijk niemand die dat doet Dus dat ze zulke dingen publiceren vind ik echt achterhaald, of dan moeten ze er ook bij zetten dat dat alleen bij extreem grote hoeveelheden geldt. Ik zou gewoon cola drinken, gewoon roomboter eten, ik eet gewoon vis, ik eet ook gewoon chips (zout, mag alleen niet als je al hoge bloeddruk hebt). Ik doe in principe alles behalve de kattenbak en als ik vlees eet let ik er op dat het goed gaar is. Roken en drinken deed ik al niet
Maar weet je van de week was er ook op het nieuws dat mensen zo bang zijn dat hun kinderen obesitas krijgen dat ze alleerlei light producten aan bieden en nu de kinderen juist te weinig vet binnen krijgen... Kijk ik ga natuurlijk echt niet elke dag vette roomboter op mijn broodjes smeren, maar zo 1x in de zoveel tijd is het best lekker...
ik heb een lage bloeddruk dus de chippies hoef ik lekker niet te laten staan van de vk (scheelt alweer, ben er verslaafd aan )
Light producten zijn vriendelijker voor je lijn, maar gevaarlijk voor je gezondheid, het is een kwestie van discipline he, niet je mond vol proppen en je kinderen juiste eetgewoontes aanleren en onder controle houden.
hi ladies, Wat zijn jullie lekker aan het babbelen zeg... Cola: drink ik niet of nauwelijks (niets te maken met zwangerschap hoor, deed ik toch al niet). Cranberries: waar zijn die dan speciaal goed voor? behalve dan dat er antioxidanten inzitten. Vind het sap overigens lekker, maar heb het niet standaard in huis. roomboter: mag.. onderstaande op website gevonden over voeding tijdens zwangerschap: Vetten die het minste schade geven bij hoge temperaturen zijn in volgorde: roomboter, sesamolie en olijfolie. Bij de broodmaaltijden kunnen het beste roomboter en reformmargarine gebruikt worden Groetjes Chrizzzy