@tantan thanks, ik hoop dat ik wat misselijkheid van je weg kan nemen.. dit is ook niet leuk.... Sterkte meid...
Gefeliciteerd Betty! Heerlijk om dat kloppende hartje te zien lijkt me. Ik knijp 'm nu al voor dinsdag. Echt super voor je! Klussertje, dikke kus meis. Sterkte!
Je wilt niet weten hoe ik hem zat te knijpen maar het is uiteindelijk zo mooi en zo'n opluchting....Alvast sterkte en veel plezier voro dinsdag...
@ Betty Boop, Echt leuk dat filmpje! Gefeliciteerd en nu echt genieten he. Ik ben wel blij dat we zijn opgesplitst. Ik werk 4 dagen en ik kon het echt onmogelijk bijhouden. Het bijlezen koste mij al erg veel moeite maar op alles reageren lukte helamal niet. Ik heb daarom erg weinig gereageerd omdat ik anders echt aantekeningen moest gaan maken tijdens het lezen. Ik merk ook dat de mama's die overdag thuis zijn heel veel berichten heen en weer sturen en 's avonds wordt er veel minder geschreven en gereageerd. Ik probeer nu op de 'grote gebeurtenissen' te reageren en ik hoop dat niemand zich gepasseerd voelt als ik niet reageer. Even een algemene opmerking, ik vind de 'ego' berichtjes vaak juist wel erg leuk om te lezen. Veel mensen excuseren zich hiervoor maar ik vind het juist leuk dat je je verhaal kwijt kunt en dat je met andere mee kunt lezen. Wij hebben net besloten dat wij dit weekend aan onze ouders gaan vertellen dat we zwanger zijn. Ik verheug mij er zo op! Heel veel fijne momenten toegewenst aankomende tijd. [/img]
Wat gaaf Betty. Je banner doet het niet, maar hoever ben je precies nu? Fopspeen, zo doe ik het ook een beetje hoor. Ik lees wel alles maar reageren lukt niet altijd. Veel plezier met vertellen. Even een vraagje, ben verder niet misselijk (af en toe met vlagen) maar wel staat het (warme) avondeten me zo tegen. Als ik het ruik dan hoef ik al niet meer. Maar als ik dan een hap heb genomen heb ik het ook zo op, dan smaakt het heerlijk. Maar koken lukt me bijna niet. Meer meiden hier last van?
Nee de banner site ligt er weer uit helaas.... ja maar deze banner vind ik juist het mooiste iomdat het de groei goed in beeld brengt..... ik ben nu 6weken en 4dagen....
@ Happy me Ik ben nog niet echt misselijk, wel een paar keer zo'n vlaag gehad. Als het gevoel opkomt en ik eet iets kleins dan trekt het wel gelijk weg. Ik merk dat ik er alleen last van heb als ik eigenlijk honger begin te krijgen. Misschien helpt het als je iets vroeger gaat eten of als je een droge cracker eet voordat je gaat koken.
He getver, kan het filmpje niet openen. Dat is nou balen. Later nog maar eens proberen, was zo nieuwsgierig.
ja dat snap ik niet betty ben neit zo slim met de pc en heb een van de nieuwste laptops dus dan meot hij het toch gewoon doen grrrrrrrrrr
meiden voor mij nog even teveel om allemaal te lezen druk geweest met werken en ben zo moe en misselijk helaas heeft het hier ook zijn intrede weer gedaan. Nu alleen maar hopen dat het niet zoveel en erg wordt als met danique* d'r zwangerschap toen ben ik echt 21 weken misselijk geweest. Kan het nog niet helemaal bevatten dat gister we zomaar een kloppend hartje mochten zien. Vind het nog steeds doodeng maar gaan ervoor. betty gefeliciteerd meid geniet er van kan het filmpje ook niet zien loopt mijn pc vast heb een hele oude dus zal wel niet lukken helaas iedereen een dikke knuf miriam
Miriam, fijn, gefeliciteerd! Line, wat klote zeg, ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Ik ga heel hard voor je duimen dat het weer snel raak mag zijn. Verder hier een beetje zorgen.. Gisteren toen mijn werk erop zat, kreeg ik ineens best heftige buikkrampen. Het trok door naar mijn benen, heel mijn bovenbenen waren verkrampt. Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld, maar de assistente van de afd. gyneacologie zegt dat het wel normaal is om buikpijn te hebben. Iemand hier die het me kan vertellen? En dan wel graag de harde realiteit.. Bij mijn vorige zwangerschap (ma, uiteindelijk curretage), had ik wel veel heftigere buikpijnen..
@happyme: ik kan ook niet meer tegen de geur van warm eten, ik heb nu al een paar dagen niet meer gekookt. Als ik een paar happen heb genomen lust ik het wel weer, maar vantevoren moet ik er echt niet aan denken. Bij de zwangerschap van mijn zoontje heeft mijn man alle dagen gekookt, maar die studeerde toen nog en had wat meer tijd dan nu, dus dat gaat nu niet meer door.
hier nog even een andere link... misschien dat die wel werkt bij jullie http://www.foxes.nl/bryo/Bryotje2a.wmv