Januari je moet gewoon tegen de mensen zeggen die niet willen dat je bevalt ivm vakantie, dan ga je NIET, of je komt er voor TERUG
dat zei ik ook al mijn stiefvader zei dat hij en mijn moeder ook op vakantie zijn (voor de gein), maar ik weerde af: wedden dat als ik mams bel dat ze terug komt? had hij het niet echt van terug.
Hhahaha leuk is dat he..! mijn ouders gaan bewust niet op vakantie, want ja er zal ook iemand mijn winkel over moeten nemen.. dus weet zeker dat ze niet op vakantie zijn, en mijn schoonouders gaan ook niet omdat ze hun 1e kleinkind niet 1 dag te laat willen zien hahaha..
Over andere dingen eten... nee hier echt nog geen last van vreemd genoeg... Tijdens mijn bbz was ik van dag 1 verslaafd aan de zonnepitten, daar heb ik nu ook geen trek in. ik merk wat dat aan gaat weinig van veranderende smaakt Over misselijk en makkelijk door de 3 mnd stappen.. Hier tot een week terug niets aan de hand.. Helaas nu toch 3x de pot gezien... Maar volgens mij mag ik dan nog mijn handjes samen knijpen... ( oww jee gaan we nu langevingers proberen allemaal... nou ik ga gelijk even de aandelen lange vingers kopen ) en ik schrok mij idd een hoedje toen ik net even "in the womb"had gekeken en er 5 blz bij waren nog even en we halen het grote topic in wat betreft hoeveel kindjes, het liefste had ik net zo'n groot gezin als mamdeluxe, maar omdat ik eerst aan mijzelf wilde werken heb ik het maar wat jaartjes opgeschort met als gevolg dat het helemaal niet ging. Er zit nu netjes 1 vruchtje in mijn buik en er liggen er 8 in de vriezer dus wie weet word het toch ooit nog een groot gezin... Vakantie ach de mensen die er echt bij willen zijn hebben kids die al weer naar school gaan 5 sep of hebben geen kids
@ betty, nog 3 pagina's en we zijn bij de 100.. ik denk dat de aandelen gestegen zijn voor lange vingers, want ik heb ze ook al gekocht hahaha.. ik vond je uitspraak heel grappig met nog 8 in de vriezer.. *weet hoe je het bedoeld, * maar het klonk zo grappig..
mijn moeder wil niet op vakantie, ze heeft alleen al vrij genomen rond die tijd, omdat ze er bij wil zijn en die aandelen lange vingers... waarom heb ik die niet al? want ze werken bij mij echt
@ Hummeltje..bedoel je bij de bevalling ? want dat probeerde die van mij ook voor elkaar te krijgen.. ik zo nee mam.. als het geboren is ben je de eerste die ik bel.. haha
nou dat valt nu wel mee, ik ben 14 september utgerekend en dan is de vakantie alweer voorbij, toen ik van mano moest bevallen, gingen mijn schoonouders en moeder ook niet hoor, ze wilde de bevalling echt niet missen, met als gevolg dat mijn schoonvader voor de grap deze keer toen ik kwam vertellen dat ik zwanger was vroeg of iktoch niet weer zijn vakantie kwam verpesten
Hier was mijn moeder er wel bij, nou ja totdat ik naar de ok moest, dus ze heeft uiteiendelijk niks gezien en mijn schoonouders zaten in de wachtkamer te wachten
Hier is de vakantie voor de lagere scholen 16 aug geloof ik al weer voorbij... Dus 5 sep is heeeeeel makkelijk haalbaar..
mijn moeder zou graag bij de bevalling zijn. ik denk het ook wel dat ze er bij is. we wonen nu ook bij haar, dus ze maakt het van zo dichtbij mee
Nou ja bij mij waren ze er eigenlijk voor niks, ik moest met speod naar de ok en ik was 's nachts bevallen, ze waren er al de hele dag, want ik ben ingeleid, gelukkig wpoon ik 5 min van het sophia af en dus konden ze even naar mijn huis toe tussendoor, nou ja ze konden mano dus pas die middag zien, als ze weer op bezoek zouden komen, hij was namelijk op de ic opgenomen.
Mijn moeder zou er juist niet graag bij willen zijn en ik wil haar er ook niet bij hebben. Sterker nog ze hoeven het niet te proberen om de eerste 10 dagen van ons leven met kindje op de stoep te staan.. Nee voor mij heb ik alleen hele lieve vrienden en vriendinnen die echt en oprecht mee leven... Misschien heel misschien wil ik wel mijn schoonmoeder vlak na de geboorte er bij hebben, maar de bevalling zelf is voor mij en mijn partner...
Ja dan is het ook zoizo anders als je bij haar woont natuurlijk.., pff de zenuwen gieren hier nu wel door me lijf heen.. ben zo benieuwd naar maandag.. eerst voor de hypotheek en daarna echo..
het begint wel steeds beter te voelen dus ik ga positief het weekend in.. maar toch kriebelt het want het duurt nog zoo lang voor mijn gevoel..
Ja dat weekend is zo voorbij joh Voor mij duurt het echt nog lang, nog 2 weekjes, pffff... kan ook niet meer wachten.
wat trouwens ook spannend is, is volgende week, dan ben ik weer 10 weken en 1 dag, dat is wel een rare dag.
dat wordt jou eerste echo joyce? ik heb er 1 met 6 weken al gehad.. toen klopte het hartje dus dat is wel een voordeel daarom ga ik er misschien nu ook wel wat positiever naar toe..