Ikbenhetmaar die dagen vliegen voorbij en wij houden je hier gezelschap hoor Het is idd wel heel erg spannend maandag voor jullie
en nog 2 pagina's.. ja ik slaap toch heel veel dus dan gaan de dagen zoizo snel.. en het is inderdaad heel erg fijn dat er hier altijd wel mensen zijn eigenlijk..
Ja dan pas mijn eerste echo de 25e ,maar ja en dat is idd een week erna Maar het komt bij mij ook gewoon goed hoor deze keer , maar vind het toch een spannende dag 10 weken en 1 dag, maar dat heb ik denk ik denk ik ook de dag van de echo, want met 11 weken en 1 dag is het ook al een keer mis gegaan.
Haha het gaat vandaag echt snel,... en dat terwijl mijn hondjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos zijn nu die wilde heel graag even wandelen aan het strand, maar ik heb echt even geen zin om de bank af te komen... ik heb eigenlijk wel een dagje rust vewrdient zo vind ik
Die grens word tuurlijk wel hefti als je er dichterbij komt, maar ik weet zeker dta je dit keer weer gewoon een mooie voldragen zwangerschap mag hebben
nee die is helemaal niet zo'n enorme wandelaar en we gaan vanavond even schieten... daar heb ik wel even zin in...
jep partner zit op een schiet vereniging... denk dat ik vanavond ook qweer eens gaschieten... is wel fijn af en toe
okee nu snap ik het.. ik vind het veelste eng haha.. straks richt ik verkeerd en gaat er iets mis ofzo.. dus nee niets voor mij