wat naar! ik hoop dat het straks weer beter met je gaat. goedemorgen eigenlijk allemaal! de dames met afspraken heel veel plezier en succes!
ik heb nergens last van vandaag, maar wat ik gister al zei, ik heb niet zulke misselijkheden en alles... dus ik mag echt mijn handen dichtklnijpen als ik alles hier zo lees'. en mocht ik een beetje misselijk zijn, heb ik altijd die lange vingers nog
Zo..eindelijk weer een beetje tijd om te kijken hier. Even niet kijken en weer 20 bladzijdes erbij Ik heb niet alles bij gelezen....dan had ik weer geen tijd meer. Leuk een weekje vrij maar tussen alles door lekker duk en weinig tijd om hier even te neuzen. Wel wat leuks ook te melden...10 maart heb ik de volgende afspraak bij de VK en gaan ze naar het hartje luisteren, dat wilde ze de vorige keer nog niet doen. Ook hebben we gisteren de babykamer uitgezocht...joepie. 24 februari komt ie....lekker vroeg maar in ieder geval plek om alles op te bergen.....haha al die kadootjes van opa en oma Verder iedereen met afspraak succes en ook de rest die erg last heeft van ziekzijn. Groetjes
wauw wat leuk nu al de babykamer.. wij wachten daar nog mee want waarschijnlijk gaan we een huis kopen binnekort de meeste pagina's zijn van gister en dat was meer een gezellig thee kransje als dat er belangrijke info in staat hoor.. dus geeft niets dat je het niet bij gelezen hebt..
Haha dat is toch ook gezellig...die theekransjes En die babykamer was nog niet echt gepland maar we waren samen erg enthousiast erover en het model ging uit de collectie...dus halve prijs....kijk...dat is dan altijd leuk meegenomen. We hebben nog genoeg nodig
ja dat is erg leuk mee genomen! het kost toch allemaal wel een flinke smak geld.. dus voordeeltjes zijn dan altijd erg fijn Hoe is het met jou, gaat alles goed?
@ikbenhetmaar: ja het gaat hier dus goed wat leuk teigertje! wij hebben ook al een kinderkamer uitgezocht en krijgen ook al erg veel... vind het allemaal zo leuk!
Wij krijgen ook veel hoor, gister kwam me schoonmoeder rond half 9 aanzetten, stond op het punt om naar bed te gaan.. ze had weer cadeautjes bij zich,, zo'n tutlapje, en een muziekdoosje dus snel uitgepakt, bedankt en naar bed gegaan.. had ze alle tijd met der zoon haha..
Ja ik mag niet klagen...alleen moe maar dat wordt ook al iets minder. Verder nergens last van...wel soms wat problemen met eten maar dat is niet zo erg Ik ben er weer vandoor...misschien tot later.
haha, doe je goed ik heb ook al ontzettend veel gekregen, sta er gewoon versteld van... volgens mij hoeven we neit eens meer wat te kopen.
zoveel ja? Ik heb zelf ook al veel vanuit de winkel mee genomen naar huis, maar dat wordt denk ik pas echt erg als ik het geslacht weet haha.. blijft leuk al die kleine mini kleertjes..
idd! wil ook wel het geslacht weten, maar is denk ik niet goed voor mijn portomonnee en die van anderen...
hahaha dat ben ik dan weer wel met je eens, babykleding is niet goedkoop.. vooral omdat je zoveel nodig hebt en ze er zo snel weer uit zijn..
Pfffffffff goedemorgen dames lgoihn980y8888hhhhh['''''['gffff000øsxi79 even de vertaling dit is Kylian's voor ik heb lekker tot 8.30 uur geslapen Ik moet het huis nog poetsen voor de verjaardagsvisite van morgen maar heb niets geen zin. Besluit Kylian ook nog eens om een papieren zakdoekje te gaan versnipperen terwijl ik morgenvroeg pas wil stofzuigen. Denk dat ik alle losse dingetjes maar in 1 grote la pak en bewaar voor later Groetjes Anita
Goedemorgen Anita, Misschien wil hij wel even stofzuigen? Ben je morgen jarig dan? Happy Birthday alvast!