de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    happy birthday alvast anita!

leuk, zo'n zakdoekje overal :D dat soort dingen zal ik morgen vast wel weer vinden in huis....

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Officieel de 19de maar wij vieren het altijd in een weekend want Jan heeft onregelmatige diensten.

Dat betekend dus dat hij dit jaar een late dienst heeft op mijn verjaardag en anders heeft hij een vroege dienst en moet hij er om 5 uur alweer uit.

Zo en nu ga ik brood maken (al heb ik helemaal geen zin maar goed moet wel het goede voorbeeld geven :) )

Groetje sAnita

3. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    alvast gefeliciteerd dan ;)

idd, het goede voorbeeld moet je wel geven... :D niet dat ik er zo goed in ben haha.

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Teigertje6 wauw een baby kamer al... gaaf joh... Hier heb ik nog niet eerns de zin om te shoppen zo moe ben ik...

maar wij weten dan ook al wat we willen... Dus dat scheeld...

Maar is je kamertje dan ook al klaar de 24ste?

Al naar huis ikbenhetmaaar?

Hier gaan de opogjes echt zo even dicht ze branden mijn hoofd uit...

@pluk gefeli meis... leuk he een verjaardag viern... Ik heb zo'n hekel aan het vooraf en achteraf opruimen... maar de verjaardag zelf is altijd wel leuk ;)

5. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    ja we hadden de kamer al klaar. Deze hadden we vorig jaar al gedaan en meteen maar als kinderkamer. Ben ik ook wel blij mee want mijn schoonvader heeft dit nog wel meegekregen. Hij heeft zelfs met kleine dingen nog geholpen. Helaas heeft hij dus niet meer meegekregen dat we zwanger zijn..hij is in oktober overleden.
    Maar nu kunnen we lekker bezig zijn met de spulletjes en hoeven we niks meer aan de kamer te doen......nou ja...behalve genieten natuurlijk :)

6. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    dubbele post...internet is een beetje traag en de kat is mij aan het knuffelen...werkt niet echt samen, haha

7. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    slaap lekker betty ;)

ik kon niet echt slapen, mijn buren zijn bezig met verbouwen, ze zijn er deze week ingekomen.

teigertje, echt lekker dat alles al klaar is voor de kamer. scheelt een hoop werk!

8. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik wens iedereen een fijn weekend toe en heel veel succes voor de meiden die maandag een afspraak hebben!

we gaan nu de kleine van mijn vriend halen voor een gezellig weekend weer.

ik spreek jullie snel weer allemaal!

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Teigertje6 kijk het is nog een kamertje met betekkenis ook... Dat voelt dan zo speciaal vaak...

@Hummel, balen dta je niet even hebt bij kunnen trekken.. Hier gelukkig wel evn 2 uurtjes plat en ik ben er enorm van opgeknapt zo echt wel...

FIjn weekend allemaal...

Hier morgen heerlijk ontbijt op bed van de bezorg dienst voor Valentijn en ik begreep net dat partner lekkere chocolaatjes aan het halen is... Hmmmm Het uit eten s avond doen we zondag even, morgenavond viert mijn nichtje haar sweet 17 ( tjee was het echt al weer een jaar geleden sweet 16? wat gaan ze snel...)

10. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    hoi, ik ben er weer...

ik ga niet mee om die kleine op te halen, want mijn vriend is gelijk vanuit zijn werk door gegaan door die file op de a4...

ik heb me dus voor nikis zo zitten haasten! haha. en idd, best erg dat ik niet bij kon trekken, want ik ben echt behoorlijk kapot nu!

heel veel plezier iedereen met valentijn en laat jullie flink verwennen! wij doen er niks aan, mss morgen zwemmen met die kleine.

veel plezier! Liefs...

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wow dan is hij vast heel laat thuis was toch een ketting botsing daar?

Ik wilde deze even met jullie delen...Zo zou ik het ook wel willen
    http://www.youtube.com/watch?v=z3WA9iHz5ww

Moet ik wel eerst zangles nemen ;)

12. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik heb geen idee... in en om rotterdam ook kleine files... :S dus zal wel iets later zijn ja! die kleine kan straks eten en gelijk naar bed :S gelukkig heb ik alle bedden weer opgemaakt, dus dat hoeft neit meer.

ja, is enorme kettingbotsing geweest...

ik zag het net op dat andere topic, de september mama's en heb even gekeken naar het filmpje... ik ga ook maar op zangles! :D

13. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    :) zijn we nu met zijn tweeen in twee topics aan het kletsen? volgens mij zijn er neit veel mama's online nu... maar ja het is ook al etenstijd :D

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Jeetje dan kan het vast nog wel duren voor hij thuis is... Balen op vrijdag zeg...

Ja gaaf he het filmpje....
    Ik ge denk ike cht op zangles... Wat een controle over haar pijn en lichaam heeft ze zeg...

15. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ach ja, het is maar 1 keer in de 2 weken dat het wat later word...

ja, zo mooi die beheersing. hoop dat het bij ons allemaal ook makkelijker gaat!

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaaha ja dan gebruiken we aaaaaaaaaaaaaaallllllllleeeeeeeee ruimte he ;)

Gezellig... nou meestal moet ik s middags als ik heb gewerkt 4 blz bijwerken, maar vandaag maar 2 dus het is uberhaubt rustig ;)

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    De rest van de tijd werkt hij thuis of hier in de omgeving?

Ja ik hoop dat ik die beheersing kan vinden in mij zelf.. zou echt mooi zijn zo hamonieus te kunnen bevallen...

18. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    wel gezellig ja ;)

en het was idd rustig vandaag, maar ook een hoop die niet echt lekker waren en even op bed gingen liggen...

19. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    hij werkt normaal in amsterdam en is om half 5 klaar. dus meestal rond kwart voor 5 thuis. alleen op vrijdag is hij om 4 uur half 5 thuis en als ik vrij ben ga ik mee naar rotterdam. maar nu ging hij gelijk door met de bedrijfsauto.

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    OWww ex woont nog daar?

Ja ik geloof het ook dat deze week voor vele enorm slopend was he... Goed dat het weekend is ;)

Deel Deze Pagina