Hier ook een ik eet met lange tanden mijn warme eten... Sinds gister eigenlijk heel vreemd, maar idd na de eerste paar happen gaat het wel weer... Hier gaan we maar even tv hangen op bed... de spanning heeft mij aardig afgemat... Truste allemaal
Mn eten krijg ik nog wel binnen, al ben ik sowieso niet echt een warme maaltijd eter. Ik heb veel liever brood. Betty, ik kan nu je echo wel zien, bij die andere link niet. Het ziet er geinig uit, alleen kan ik niks horen, omdat mijn man tv aan het kijken is. Ik hoop dat ik a.s. dinsdag ook zo'n echo krijg!
OwWWWWWWWWW Betty Boop, geweldig! Ik raad aan een laptop met mobiele internetverbinding, want we zaten maar te wachten! Heb het filmpje gezien, TOP! Maar je moet nu wel beloven om het te geloven en te gaan genieten! Ow, hoop zo dat ik dit beeld ook te zien krijg maandag! Klusser, heb je al contact met vk gehad? Nou, hebben we ineens allemaal geen trek meer in eten! Ik ben normaal een flinke eter, vooral prakkies, maar krijg geen hap door mijn keel! Heb wel heel veel dorst en trek in fris, drinken en fuit! Wij zijn vanmiddag naar madagascar 2 geweest in de bios, erg grappig, dochterlief vond het ook helemaal top! Alleen kwam ik weer helemaal versleten thuis! Nou moet ik morgen en vrijdag avond/nacht werken, en daar zie ik vreselijk tegenop! moet namelijk de volgende ochtenden gewoon weer voor ons dochtertje zorgen, en mijn man werkt dan! Betty Boop, mijn klacht lijkt heel onschuldig, ben gewoon heel moe!, Maar ben zí extreem moe, ik kan dat niet uitleggen. Het is niet alleen geestelijk, maar ook lichamelijk! Als ik één was in de droger gedaan heb moet ik gaan zitten! en dan moet ik 2 nachten werken!? ( = horeca, dus veel lopen/staan/rennen!)
Jeeeeejj Betty Boop \/ Super, leuk filmpje ook! http://www.videolan.org/vlc/ Vlc Media, kan je alles mee afspelen, is helemaal veilig, via de link kan je het downloaden.
jusi meid ik denk dat je niet te veel zorgen moet maken elke zwangerschap is anders ik kan het weten. Maar meid mocht je het niet vertrouwen dan moet je gewoon de vk bellen en je verhaal uitleggen wellicht dat ze je gerust kunnen stellen anders een echo he ik ben de dame van de echo's die geven bewijs en dat is wat ik nodig ben. dus doe wat jij denkt te moeten doen. maar probeer ook te ontspannen he en laat even weten hoe het verder gaat knuf miriam
betty ja heb het gezien o wat mooi wat gaaf echt een mooi emo momentje hoor meiden we worden broodmager met z'n allen hihi we hebben er veel voor over he hihi nee zonder gekheid ik hoop dat wij toch binnen afzienbare tijd kunnen zeggen dat de misselijkheid voorbij is. het is geen pretje iedereen fijne avond liefs miriam
zo ik ben ff weer bij gelezen vandaag neit veel gedaan hele dag in bed gelegen voel me echt bar en bar slecht denk dat ik echt een griepje heb kan totaal niet slapen morgen echo en ben echt zenuachtig betty ik heb het nu wel gezien echt mooi en ja hier ook 1 die de lucht van de warme maaltijd niet kan ruiken mannetje kookt hier ook al 1 week maar het ergste vind ik de frituurpan pffffffff wat kan dat stinken vandaag lekker pizza beteld had er zoon zin in nou dames ik spreek jullie morgen mis wel wat later ben om 8 uur al weg voor echt heb hem om 10 voor 9 morgen en om 9 uur controlle afspraak bij de gyne dus hoop dat ik rond 10 uur weer terug ben morgen ga ik trouwens ook beginnen emt urine sparen voor moeders voor moeders en de nieuwe test van cb doen jeetje wat ga ik morgen veel doen hihihihihihi
syboena heel veel succes vandaag denk dat je dit niet meer leest voor de tijd Hoop vanavond als ik terug ben van het werk te lezen dat alles goed is en je een mooi kloppend hartje hebt gezien de rest ook fijne dag liefs miriam
Goedemorgen dames @ Miriam Gefeliciteerd ! een kloppend hartje fijn meid @ de rest met een kloppend hartje ook gefeliciteerd natturlijk.
@Stefje Beloven dat ik ga genieten kan ik wel, maar beloven dat het soordringt.... nee niet echt Hmmm misschien wat meer spinazi voor het ijzer eten dat kan helpen bij die extreme vermoeitheid misschien... en ander even bloed laten prikken op bloedarmoede, is een vaak gehoorde klacht tijdens de eerste drie maanden.... @miriam25 nou broodmager valt bij mij wel mee... ik heb het alleen met warm eten dat ik denk bleeeeehhhhhh.... Maar ik wil wel wat misselijkheid overnemen van jullie hoor.... Dan weet ik zeker dat er iets van binnen is Helaas herken ik de beschreven pijn niet... @syboena je hebt nu de echo... oowww zo spannend.... Hier ben ik zo aan het werk dus ik lees pas tussen de middag hoe je echo was tot die tijd duim ik mij gek....
Oooh Syboena, ik duim heel hard voor je, maar op dit moment is de echo al achter de rug denk ik zo. Maar maak je geen zorgen als je nog geen kloppend hartje gezien hebt he, daarvoor is het nog te vroeg denk ik.
@Betty Boop, ow ja, eigenlijk niet bij stil gestaan! Mag maandagochtend toch voor de echo, dus kan ik gelijk navragen wat betreft bloedarmoede of extra ijzer. Dankje voor de tip! Ik denk dat het pas echt geloofwaardig word als je het voelt schoppen, maar dat geld denk ik voor ons allemaal! @ Miriam, nee, sorry, herken het gevoel ook niet, maar je weet, bij twijfel of ongerustheid gewoon ff bellen! @ Syboena, veel suc6 vandaag!
@ Betty Boop, Wat een prachtig filmpje! ik hoop dat je er nu lekker van kan gaan genieten! Hier gaat het nog steeds goed , erg moe maar als dat het is mag ik niet klagen.. Echter kwam er gisteravond na het douche allemaal wit spul uit mijn (.)(.) is dit normaal in zo'n vroeg stadium van de zwangerschap? Hebben er meer mensen last van een dikke buik? Ik krijg mijn broeken niet meer dicht en ben noodgedwongen NU AL overgestapt op positiebroeken.. Fijne dag allemaal! Liefs Ikbenhetmaar
Tja of pas als ik het kindje in mijn armen heb na 2 jaar knokken en veel verdriet is het ook zo enorm onwerkelijk.... Rond 10 uur zou Syboena pas terug zijn spannend he.... ik hoop zo....
Jep hier een opgezette buik.. (z ie album ook, hoe wel die een week gelden bijna is gemaakt...) hier kan ik sommige broeken ook al niet meer aan gek he
Hier wel al dikke buik, maar broeken kunnen nog dicht. Heb nog wat positiebroeken liggen hier, dus als ze te krap worden kan ik ze zo aantrekken
Hier ook een dikke buik, maar die heb ik altijd al gehad. Ik vraag me dan ook af wanneer ik een buikje van de zwangerschap ga krijgen, maar dat gaat nog wel even duren denk ik zo.