de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ja, ze komt daar vandaan. en die kleine woont er natuurlijk ook. dus op vrijdag even een dagje rotterdam :) en zondag dan ook weer natuurlijk.

en idd... weekend is wel fijn! (ook al heb ik al ruim een week weekend nu)

2. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    nou, nu ga ik er echt vandoor, ik ga mijn moeder halen van haar werk. anders is zij ook pas om half 8 thuis! en dan eet ik pas om half 9... niet echt handig aangezien ik nu al honger heb!

fijn weekend!

liefs.

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent zeg!

@betty; wil ik het filmpje kijken, doet mijn geluid het niet grrrrrrrrrrrr. straks vriendlief maar eens vragen

Fijn weekend hummeltje en de rest natuurlijk ook!

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Das veel reizen.. nou nja ach Nederland is klein..> Alleen op een dag als vandaag met veel files is het echt niet leuk...

He babijtje.. Hoest met u? Miste je vandaag al...

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoe is het met iedereem hier?

Veel gekletst las ik al.

Hier geen valentijn, wel mijn dochters verjaardag, morgen wordt ze 12 jaar! Hellooooooooo pubertyyy hahaha.

De kids hebben lekker een week voorjaars vakantie, heeeeeeeeerlijk, een weekje rustig aan doen sochtends.
    De oudste gaat een midweek centerparcs met haar vriendin.

Maandag de nekplooimeting :D

Ik heb geen heftige dingen over het hoofd gezien toch?

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    zo dames hier even een kort berichtje van mijn kant..

Vanmiddag rond 12.00 naar huis gegaan, was echt kapot.. heerlijk in bad geweest en bij gekomen

Me moeder vond het niet goed als ik morgen weer een hele dag ging werken dus zij doet de ochtend en dan begin ik om 13.00 tm 17.00.. wow wat een lieve moeder he..:D

En nu ga ik weer naar bed..ben echt kapot, dus dames ik spreek jullie miss morgenmiddag nog even, en anders fijne valentijn (wij doen er niet aan), en fijn weekend, en hopen voor mij dat het snel maandag is.. *zucht..

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    :) Er moet hier ook gewerkt worden he! Het gaat op zich wel goed met me. Ben alleen zoooooooooooooooooo moe. Lig al om half 9 in bed (ok moet er ook wel om half 6 uit), maar ik ben nu al helemaal moe.

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @MamaDeluxe gefeli vast met je dochter... Nee hoor niets echt belangrijke dingen gebeurd hier.. behalve meiden die goed BLLLLLEEEEEEHHHHHHH zijn ;)

@ikbenhetmaar wauw wat een geweldige moeder dat ze zo enorm voor je klaar staat... Heerlijk van genieten meis...

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @betty, ik voel me gelukkig langzaam aan minder blehhhh :p

10. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Hoe is het nu met jou Betty?

Meiden ik ga mijn bed opzoeken. Fijn weekend allemaal!

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Betty, jij was dat toch die de link plaatste van die zingende bevallende vrouw?
    Tik eens Orgasmic birth in op youtube :eek:

Welterusten Babijtje

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahahaha ja die had ik ook ontdekt... Door spiralen/buikdansoefeningen he?
    Hmmmm jij bent een enorme ervaringsdeskundige... Zouden al die dingen nou werken?

Hier gaat het iets beter. Voel me bij tijd en wijle bleh en dan weer super....
    Ach we trekken dit even tot 21 maart en dan mag ik stoppen met mvm dus dan is het hcg weer gezakt toch?

Nog maar 1 mnd en 1 week dus dit bleh ;)

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hey betty, jij ook nog wakker?
    mannetje en ik kunnen niet meer slapen.. we zitten er echt even helemaal doorheen..
    we hadden maandag een afspraak bij de bank voor de hypotheek van een huis waar we al serieus op gereageerd hebben.. is die vandaag verkocht.. dus wij zaten zo op de bank: #*#*#*!

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb werkelijk geen idee, zat er wel vol verbazing naar te kijken!
    Wat voor mij helemaal 100% werkt, is in meditatie gaan, ik wil met rust gelaten worden en ik lig in een soort trance, helemaal in mezelf gekeerd, op mijn lichaam gericht, over geven aan het feit dat het pijn doet en dat het op dat moment gebeurt en je er niks tegen kan doen behalve erin meegaan.
    Daar blijf je heel ontspannen van, en dan gaat de onstsluiting veel sneller dan dat je helemaal gespannen de weeen op zit te vangen.

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ahh das balen ikbenhetmaar :(

Wij zijn met zn allen Xfactor aan het kijken :)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja hier staat het ook op.. arme jongens net he.. ze zijn zo goed.. sloegen helemaal dicht.. *snik..

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jaa wel sneu, maar die meiden die 2 donkere en die blonde die zijn goehoed hey! Woehoe :confused:

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    :eek: ik ben geniaal! Ik heb net de leukste meisjesnaam bedacht! Kwam zo ineens in me op!
    Kan m hier niet delen natuurlijk, dat moet prive blijven hihi.

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat balen dat het huis al verkocht is.

@mamadeluxe; helemaal toppie dat je een leuke meisjesnaam hebt gevonden!

@betty; fijn dat het iets beter gaat, maar balen dat het nog niet toppie gaat.

Wij zijn van de week weer verwend met spulletjes. Collega van Marc had nog een wipstoeltje, kinderstoel, traphekjes, autostoeltje voor als het wat groter is, ding voor buggy aan de fiets. Lief he!
    Van de week ook een mooie box opgehaald die ik via marktplaats had gekocht. Begint op te schieten.

Vanmiddag gaan we even voor behang kijken. Toch maar besloten om geen jongens of meidenkamer te maken, maar een beetje neutraal. Mocht er ooit een tweede komen (wat we nu graag willen, maar wie weet in de toekomst wel niet), dan kan deze de kamer ook nog gebruiken.

Lekker geslapen allemaal? Ik wel redelijk!
    Fijne dag allemaal

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Pluk/Anita, vergeet jou helemaal een fijne verjaardag te wensen. Veel plezier vandaag!

Deel Deze Pagina