de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar g@#$%^^! Wat balen dat het huis al verkocht is.. shit zeg...

@MamaDeluxeals echte hypnotherapeut denk ik dat dat ook mijn manier word, mijzelf in trance brengen en de pijn ervaren...

Met de punctie ( de eicel oogst voor de ivf) lag ik te beven als een rietje omdat ik bang was voor de pijn... Toen heb ik mijzelf bij elkaar gerijpt en ben ik in trnace gegaan, ik ws de enige van de 4 vrouwen die lachend bij de punctie vandaan ging ;)

Dus ik denk dat ik uiteindelijk ook in een trance terecht kom...

Hier ook gister x factor gekeekt.. Ik zat te janken bij die donkere jongens.. vond het zo mooi en zat te denken als we een meid krijgen dan moet dit haar nummer worden...

Uit eindelijk lagen ze er wel uit toch?

He nu heb je wel mij enorm nieuwsgierig gemaakt naar je meisjes naam hoor ;)

@babijtje je bent echt bijna klaar jij zeg... gaaf... Fijn dat je zoveel spulletjes krijgt of overneemt..

Wij gaan vanmiddag kijken voor een wagen... dan word het voor mij misschien ook wat tastbaarder...

Hier een super ochtend.. werd redelijk goed wakker en heerlijk champagne ontbijt opbed zonder de champagen dan... Maar normaal hoord die er wel bij ;)

Wij hebben geen echt speciale dagen die we vieren, zoals de dag waarop je vrkering kreeg, trouwde, elkaar vroeg of ging samen wonen of elkaar voor het eerst zag.. we weten geen van deze data nog uit ons hoofd dus vandaar dat we met valetijn er wat speciaals van maken ;)

Fijn weekend allemaal

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heej Betty, goedemorgen.

Leuk dat je vanmiddag voor een wagen gaat kijken. Ik denk zeker dat het dan wat tastbaarder word. En als je eenmaal begonnen bent met kopen........

Succes vanmiddag. Hou je ons op de hoogte?

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Dank jullie voor de felicitatie's

mama de luxe jij ook gefeliciteerd met je dochter, 12 jaar alweer zeg (mijn neefje wordt volgende maand 11) inderdaad hello pubertyyyyyy ;)

Wat betreft de bevalling, ben bang dat ik er zelf helemaal geen hand in heb gehad en vol automatisch in een trance ben beland :) Mee gaan op de golven van de pijn en in gedachten lag ik gewoon te surfen (en te vloeken en te tieren 8) )

Ikbenhetmaar wat ontzettend k dat het huis al verkocht is, probeer het positief te blijven zien meid. Ben ook wel benieuwd wat voor soort huis het was.

Goed hier is de boel opgeruimt, de heren zijn even de markt op lekker vis halen zodat mama even rustig kon zuigen en dweilen zonder dat onze zoon er meteen een glijbaan van maakt.
    Moet alleen nog de kippen voeren maar dat doe ik straks wel even eerst even uitrusten ;)

Groetje sAnita

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Thnx iedereen voor de felicitaties!

Vandaag ook 12 weken wiehoeeee, hoe toepasselijk ook :)

Ik ga beginnen op te ruimen voor het feest alles aan kant te zetten,

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    ikke morgen ikke morgen ikke morgen :)

Wij hebben ook al een hele leuke meisjesnaam dus nog even afwachten om te kijken of we die ook kunnen gaan gebruiken.

zo niet dan gooi ik het hier in de groep misschien dat iemand anders het wel net zo leuk vind.

Groetjes Antia

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @mamadeluxe; gefeliciteerd met je dochter en veel plezier vandaag!

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Tjee ja zeg 12 weken al weer... wat gaat het snel he... Hier 11 weken... Nog 2 spannende weken ( voor mij ligt de spannende tijd grens bij 13 weken, mijn zus heeft haar miskraam vlak na de 12 weken gekregen..)

Gek he dat we al in of richting de 3 maanden zitten..
    Echt een heel gek gevoel/idee...

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte over wat ik koop ;)

Zo en nu ga ik zo eerst even een heerlijk badpakken...

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemiddag dames,
    Inmiddels ben ik ook weer wakker.. :D
    heerlijk geslapen hier..
    moet helaas zo werken om 1 uur..

Gefeliciteerd Pluk & Mamadeluxe..

Iemand vroeg me wat voor soort huis we op het oog hadden

Het was een huis met 4 slaapkamers, een hele grote tuin, een luxe badkamer, en een dubbele garagebox.. *de grootste hobby van vriendlief..*

We hebben ons er nog niet echt bij neer gelegd dat die al verkocht is :p

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ow vertel wat zijn je plannen om hem onder de neus van een ander weg te kopen?

Heb ik mamadeluxe en Pluk eigenlijk al gefelit?
    echt die vergeetachtigheid is zow erg ;)

Bij deze ( nog?) een keer..

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahah betty, als dat eens kon.. nee we hopen dat die andere kopers de financiering niet rond krijgen.. *verkocht onder voorbehoud*

Kost toch wel even ruim 3,5 ton, kan niet iedereen zomaar betalen..

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ooowww dan doen mijn duimen enorm hard draaien dat zij zo dom zijn geweest om te kopen zonder te kunnen kopen DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    lekker rustig hier geweest dames, flink aan het genieten van valentijn?
    ik vanmiddag een halve dag gewerkt, viel behoorlijk tegen.. pfff! gelukkig nu weekend, nog steeds de zenuwen voor maandag..

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @betty, volgensmij had je me al gefeliciteerd :)

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Lekker he ikbenhetmaar dat het eindelijk weekend is...

En gelukkig is het dan ook snel maandag.........

Hahaha mamadeluxe dat schreef ik dus al... ik weet het echt niet meer die zwangerschapsdementie is killing me ;)

Hier hebben we gister dus die wagen gehaald. en het voelt heel gek. Ik kijk naar mijzelf als ik achter dat ding sta alsof ik een kind ben wat een poppenwagen heeft gekocht...

IK?/ een kind ik?

( de foto;s komen er aan hoor, zijn wel gemaakt maar partner moet ze even verkleinen(

Gisteravond de verjaardag van mijn nichtje. Zegt een ex tante na het horen dat we al weer 11weken zwanger zijn "dat we dat nog mogen mee maken..."

Ik stond even perplex hoe bedoelde ze dit...

Maar na door vragen bleek het meer zo te zijn van we hadden nooit meer verwacht dat jij....

Maar wel veel leuke reacties... de meiden helemaal bij afscheid de buik ook een kusje geven... geweldig...

een top avind dus...

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Goedemorgen Betty,

Wat leuk dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

Ik ben reuze nieuwsgierig naar de wagen! Kan me voorstellen dat het erg onwerkelijk voelt hoor. Ik zie mezelf ook echt nog niet achter zo'n ding lopen.

Fijne zondag!

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Stom is dat he dat je je dat niet kan inbeelden dat je straks een kindje ( jouw kindje) in die wagen legt... Zo raar....

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Betty, waar blijft je foto ;)

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha hij komt er aan hoor... partner lag nog te snurken ;)

19. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Leuk te horen dat je al een wagen hebt.
    Wij hadden dat van de week ook.
    Eigenlijk heb ik nog steeds met veel dingen.
    Lang kijken we er naar uit ons eigen kindje te hebben en dan is het zover en is alles vreemd en raar.
    Jouw kindje in die wagen, of dat bedje enz enz.
    Maar dan daarna..big smile en helemaal happy dat het toch zo is.
    Wij hebben ook al een beetje rond gesnuffeld.
    Binnenkort maar mijn schoonmoeder meenemen wat wij krijgen de wagen van haar....echt super.

En ik wacht de foto af....ben benieuwd :D

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He he na een heerlijke avond heb ik eindelijk de foto;s er in gekregen... Ik ben helemaal trots

Deel Deze Pagina