wat goed betty! het scheelt een hoop ik had het vanmorgen dus wel, al had ik wel erg trek in koffie vanmorgen, wat ik al een tijd neit had...
@ikbenhetmaar; helemaal toppie dat de echo mooi was. Een roze wolk zit lekker he ikke heb last van mijn buik. niet misselijk, maar gewoon last, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Maar dat zal vanzelf wel weer overgaan.
succes... ik deed het gister ook (iets langer dan normaal) en daarna trok het weg... was een raar gevoel en lastig...
Goedemorgen dames, Dames met afspraken heel veel plezier Hier bijna verslapen.. maar eigen schuld moet ik niet zo laat naar bed gaan.. Opzich voel ik me goed, beetje raar gevoel dat het echt allemaal goed is..moet het nog beetje door laten dringen.. gister wel bij de echo een traantje weggepinkt..
kan ik me voorstellen dat je dat had ikbenhetmaar. kon ook bij de tweede echo het traantje niet weglaten! gewoon omdat het zo lekker bewoog en ik het dus echt tot me door kon laten dringen ben wel heel erg blij voor je dat alles goed is
Ja wij zijn ook ontzettend blij hoor, vorige keer dat we er kwamen zagen we eigenlijk alleen een hoopje cellen met een kloppend hartje, meer kon je er niet echt uithalen.. mja toen was het 0,47 cm hahah en nu al handjes, beentjes, een hoofdje, alles hebben we gezien.. en een mooie dikke navelstreng..
ja, ik had ook eerst maar 0.4 cm om tegenaan te kijken, maar de tweede echo was alles al zo duidelijk! en het danste vrolijk... het is zoiets moois... echt een wondertje!
Ja die van ons was zo ontzettend hyper dat die meneer echt moeite had om het hoofdje op te kunnen meten haha.. elke keer overnieuw.. Ik zei al: dat heeft die van zijn vader hoor..
mijn zus was bij mij mee en die stond mee te dansen maar was het zo moeilijk dan?om te meten? hummeltje bleef bij mij even sti liggen, dus meten ging erg snel... en daarna begon hij weer te dansen...
haha, wel leuk, want je kan langer kijken kan niet wachten tot ik weer iets heb om naar te kijken of te luisteren....
ja echt heel leuk.. je kan van die apparaten kopen dat je het hartslagje van je baby thuis kunt horen he.. *kom even niet op de naam..
ja, zoiets hoorde ik ook ja... iets van ultrasound ofzo? maar dan denk ik dat ik mezelf gek ga maken en elke dag ga luisteren....
Volgends mij kan het geen kwaad als je het elke dag doet, dus waarom niet elke dag? als jij je er goed bij voelt zou ik niet weten waarom je het ding moet laten staan, is er toch voor om te gebruiken?