Daar ben ik ook weer, blijkt toch geen ingegroeide nagel te zijn, de dokter zegt dat zijn nageltje gewoon zo doorgroeit en dat het dan vanzelf weer normal wordt, ik hoop het @ Babijtje gefeliciteerd, al een week verder das een verassing. @ Chrizzzy, ook fijn dat jij een goede echo heb gehad. @ikbenhetmaar, hoop dat het snel wat beter met je gaat.
ikbenhetmaar, was het een knappe agent 8) Hier net grote lol met K, die viel eerst even zijn tand door de lip, toen hij eenmaal getroost was en het bloeden gestelpt liep hij uit de keuken om meteen weer voor de vlakte te gaan Ach ja we zullen wel zien wat er vandaag nog meer gebeurt Groetjes anita
goedemorgen allemaal! de meiden met een afspraak vandaag veel plezier en succes! hoe is het met iedereen? goed geslapen?
Goedemorgen, Ook van mij iedereen met een afspraak succes vandaag. Ja gaat goed hier en heb idd ook lekker geslapen. En met jou ?
Hier gaat het ook erg goed. vannacht goed geslapen (eindelijk weer) ben vandaag ineens behoorlijk nerveus, geen idee wat er is eigenlijk... bijv ook over dat het ineens niet goed is ofzo... terwijl ik me super voel nu, alleen een spanning/nerveus gevoel in mijn buik... :S
Ja, het gaat hier vandaag ook een syuk beter moet ik zeggen, niet meer zo erg misselijk, nu alleen een beetje weeig en volgens mij is de ergste moeheid nu ook voorbij, alleen maakt dat me ook weer een beetje bang eigenlijk. Maar ga er proebren van te genieten.
dat doe ik ook wel, maar het is zo apart... wil gewoon ook weer een echo! maar het komt ook een beetje door de thuis situatie hoor bij mij, en hoop dat alles daarmee snel weer goed komt. maar dat zal ook wel weer
,nou ik krijg volgende week eindelijk mijn 1e echo, pff heb echt lang gew8. En is het zo erg met je thuissituatie ?
eindelijk! kijk je er naar uit? @thuis is het behoorlijk onrustig. veel spanningen. Ik woon samen met mijn vriend bij mijn moeder en stiefvader. (ouders zijn 10 jaar geleden gescheiden) Mijn vriend heeft een zoontje natuurlijk die er ook om het weekend is. erg leuk, maar mijn stiefvader heeft een behoorlijke "gebruiksaanwijzing" en is best druk af en toe voor hem (denk ik) ik heb geen werk, maar doe mijn best om zo snel mogelijk iets te vinden... in mei gaat mijn zus trouwen, vanuit hier. maar door ruzie tussen mijn vader en stiefvader, weigert hij een beetje mijn vader in huis, dus ook op die dag.... en als ik bevallen ben... en ja, dan kan het hier behoorlijk omhoog lopen die spanningen :S we hopen zo snel mogelijk ons eigen huisje te hebben, maar is niet bepaald makkelijk...
OK, lastig zeg allemaal, kan me voorstellen dat je daarom niet echt lekker in je vel zit. Ik hoop idd ook voor je dat jullie snel een eigen huisje hebben. En ik kijk heel erg naar me echo uit, en vind het best spannend Eindelijk me beebje zien in me buik. Hier gaat mijn zwager in augustus trouwen de 28e, dan ben ik als het goed is dus hoogzwanger en hij heeft me ook als getuige gevraagd Nou maar hopen dat ik dan dus nog niet ben bevallen.
kan me voorstellen dat je het graag wilt zien... vond ik ook bij de echo zo mooi! wat leuk! ik zal ook met een dikkere buik lopen op de bruiloft en ook ik ben getuige. ik ben blij dat ik nog geen kleding had gekocht voor de bruiloft! want dat waren mijn moeder en ik wel van plan in december al. (we zijn allebei getuigen en wilde kleding op elkaar afstemmen) ik hoop voor je dat je het tegen die tijd volhoudt, want je bent dan behoorlijk dicht bij de bevalling natuurlijk!
Ja precies, nou ik hoop het vooral voor hem En ik wil dan al helemaal niet op die dag bevallen, dat zou ik echt erg vinden voor hun. Mijn vriend is trouwens ook getuige, das wel grappig, ik had wel verw8 dat hij mijn vriend als getuige zou vragen want het is zijn broer, maar totaal niet verw8 dat ik ook getuige mocht zijn
ik hoop het ook niet voor jullie, want anders zijn beide getuigen er natuurlijk niet! en missen jullie die speciale dag voor je zwager!
ja precies, misschien moet hij tegen die tijd toch ff een back up plan maken, want je weet t maar nooit, maar mano heeft ook gezeten tot 42 weken.
@ Alle dames, Hieronder even een kort berichtje namens mijn buddy bettyboop.. Zoals jullie allen wel gemerkt hebben is ze een poosje hier niet geweest, ze weet ook niet wanneer ze terugkomt en of ze uberhaupt nog terug komt.. Met de baby van haar is alles goed, ze heeft vandaag nog het hartje gehoord.. Maar ivm prive redenen is ze hier nu niet te vinden. Namens Bettyboop...
ik had haar idd al een berichtje gestuurd, omdat ze al even niet geweest was. hoop voor haar dat alles goed blijft gaan met de zwangerschap en dat het prive ook weer beter gaat. ik wens haar iig sterkte! @joyce: het is met dit soort dingen wel een beetje jammer dat je het niet van tevoren weet wanneer het gaat gebeuren! maar het komt allemaal wel goed toch? daar gaan we vanuit! @ ikbenhetmaar: hoe is het met jou? beter geslapen als van de week?
Ja komt helemaal goed, daar ga ik ook vanuit ZO, ik ben weer moe, heb het wel weer gehad voor vandaag, gelukkig, moet ik nog maar 1 uurtje en 3 kwartier en dan heb ik weer lekker weekend.
ik heb nog steeds weekend en wil graag wat doen! maar aan de andere kant, ik ben behoorlijk moe, vanmorgen even de stad in geweest met mijn moeder voor haar werk, even de prenatal naar binnen (kunne we niet laten) maar ben wel weer kapot en kan zo weer slapen. lekker dat je bijna naar huis kan! ik moet vanavond beetje bijklussen, dus ik zal ook wel weer blij zijn om thuis te zijn... morgen lekker naar de beurs in de avond! gaan jullie ook allemaal?
Wat vervelend voor Betty dat ze hier nu even niet kan posten. Hier hebben Kylian en ik net de cakejes in de over gezet, er zaten leuke versierselen bij maar zoonlief vond het lekkerde om die nu al op te eten Groetje sAnita