@ Hummelthje, nee ik ga deze keer niet naar de 9 maanden beurs, ben wel geweest toen ik zwanger was van manotje, maar nu ga ik niet, veel plezier morgen
Tuurlijk mogen jullie komen er zijn 10 cakejes, totdat ze afgekoelt zijn natuurlijk denk dat zoonlief er gretig op zal aanvallen. (hij mag er altijd eentje en dan zet ik de rest in de kast zodat het uit het zicht is anders blijft hij er constant om zeuren.) Pfffff ben vandaag moe, ben er gewoon trots op dat ik mezelf naar boven heb gesleept om een was in de machine te doen Groetjes Anita
als wij komen zijn ze allemaal op denk ik Moet zo nog naar het winkelcentrum, maar kan het eigenlijk niet opbrengen... maar ja... heb van de week de broodtrommel van mijn vriend gesloopt, dus moeten we even een nieuwe halen
Hee meiden, Het is al lang geleden dat ik hier heb meegekletst, sorry daarvoor! Heb het erg druk en ben erg misselijk geweest. Begin me nu weer wat beter voelen gelukkig. Ben nog wel moe, maar dat is niet zo erg. Afgelopen dinsdag naar de vk geweest en toch afgesproken om de datum van de echo aan te houden en ben dus nu officieel op 4 september uitgerekend. Het hartje gehoord gelukkig, maar had het met de angelsound zelf ook al gehoord. @pluk: hmm, heerlijk. Jesper is ook zo gek op cakejes, gaan we morgen ook weer even bakken. Ik moet ze daarna ook verstoppen anders wil hij er echt de hele tijd eentje. haha, dat gaat niet door, hij eet al genoeg. We hebben hier een klein vreetmonstertje.
Ja hier ook toch is hij in de afgelopen 5 maanden maar 600 gram aangekomen en dat zou je niet zeggen als je kijkt naar wat hij naar binnen werkt. maar hij is natuurlijk ook in de lengte gegroeid en beweegt de hele dag door dus hij verbrand denk ik bijna alles ook weer. Groetje sAnita
@pluk: oh, dat is dan wel weer netjes hoor. Dan zal hij ook alles wel nodig hebben wat hij eet lijkt me. Jesper is wel aan de zware kant, maar hij lijkt helemaal niet dik ofzo, hij is wel fors. Hij loopt pas sinds een paar week, dus ik denk dat dat ook wel uit gaat maken.
@hummeltje; geen leuke situatie thuis meid. Dikke knuf voor jou @chrizzzy; gaaf hoor een goede echo! @ikbenhetmaar; thanx voor het doorgeven van het berichtje van betty. Ballen dat het ff niet zo lekker gaat. Pffffffffff ik heb me hier toch een last van mijn buik. Daarom gisteren ook niet geweest. Gaat nu ook niet zo lekker. Gewoon zo'n bleh gevoel. Maar gaat wel weer over
dank je wel babijtje alle dames met een afspraak veel plezier en succes! iedereen goed de nacht doorgekomen en uitgerust wakker geworden?
Goeiemorgen allemaal, Hier weer even een berichtje van mijn kant. @ hummeltje, ik heb lekker geslapen maar ben nog niet uitgerust. Ik ben gisteren met mijn moeder, schoonmoeder en schoonzusje naar de 9 maandenbeurs en huishoudbeurs geweest. Pfff wat was het druk daar zeg. Was ook helemaal gesloopt gisteravond. Half 11 lag ik eindelijk in bed terwijl ik normaal dan al mijn oogjes lekker dicht heb. Maar ondanks dat was het wel erg leuk en weer leuke dingetjes gezien en gekocht en gekregen, haha Maar goed....nog 2 uurtjes werken en dan lekker weekend, heerlijk. Ik hoop dat het met de rest ook goed gaat. Dames met afspraken...veel plezier vandaag. Groetjes
wij zouden mss vanavond gaan met zijn tweetjes, maar ik denk niet dat we gaan. ligt eraan of mijn vriend moet overwerken of niet. we zijn gister nog wel even in het winkelcentrum geweest en daarna heb ik nog even gewerkt. dus ik was ook al weer kapot toen we thuis kwamen! mijn vader wilde gister om 23.00 uur nog even een potje op de wii, maar de rest zat allemaal al zowat te slapen. (vind je het gek als je wekkker om 6 uur gaat en weet dat dat de volgende morgen weer zo is) dus we hebben besloten om zondag maar eens flink te gaan sporten in de huiskamer. (niet dat ik het nu ga doen, maar toch)
Voor mij hoe dan ook geen huishoud/9 maanden beurs... ik wordt al moe als ik aan de drukte en het gedoe denk (woon 10 minuten bij de rai vandaan en heb al wat mensen met tassen en rijen gezien)...
Hey anita, alsnog gefeliciteerd met je mijlpaal (12 weken) Ik ben ff heel erg afwezig, ik zit zonder telefoon en internet al sinds zondag (kapotte modem) Wil iedereen met afspraken e.d ff sterkte en geluk wensen en iedereenmetmijlpalen deze week feliciteren! Gr. MD
Zo dames ik ben er ook weer.. Vandaag een redelijk goede dag, dus ben lekker vanmiddag aan het werk gegaan.. hoe is het met jullie?
hier is het wel weer goed! ik heb voor 99% weer een baan, maandag gesprek daarvoor, maar het is eigenloijk al zeker! heb ik niet meer zulke hele erge geldzorgen en ik sta te popelen om weer iets te gaan doen! heb je het lekker druk op je werk?
Nee het is hier niet echt druk.. loopt gewoon beetje door.. slecht weer he.. Fijn dat je waarschijnlijk die baan hebt.. wat voor werk ga je doen?
een 2elijns helpdesk medewerker... ik ben na het kappersvak de administratieve kant opgegaan, en dit is in ieder geval iets tot ik ga bevallen daarna zien we wel weer verder... ik hoor maandag alles erover en is er intake en training.