@ Betty Boop, dat begrijp ik, maar nu leef je van echo tot echo, en dan krijg je elke dag weer bevestiging dat het leeft! Ik heb ook een wat opgezettere buik, maar ik denk dat het darmen zijn, want een zwangerschapsbuik zou wel heel vlot zijn! Wit spul uit je borsten kan, dat schijnt een soort "voorbereidende" olie te zijn, heb het ook een ieniemini beetje! Mijn (.)(.) zijn echt groot aan het worden, hoelang blijft dat doorgroeien, anders heb ik straks cup EE! Haha, heb ze niet voor niks al een keer laten verkleinen!
Mijn borsten vallen nog wel mee, soms beetje pijnlijk, ben wel al vanaf dat ik vanmorgen ben opgestaan misselijk, heb al crackertjes gegeten maar helpt niet. Mijn buikje is ook van zichzelf al dik Heb ik overgehouden van mijn vorige zwangerschap, maar het verschil zie ik toch wel. Maar mijn buikje groeit altijd heel snel.
UIteraard zijn de opgezette buikje sop dit moment alleen nog de darmen die naar voren uitzetten omdat de baarmoeder ruimte vraagt... Het is idd heel normaal als je nu al wat borst afscheiding hebt ( schijnt, ik spreek niet uit ervaring hoor) Hier zijn ze wel wat voller, maar nog niet echt groter zeg maar... Volgens mij groeit dat voorlopig nog wel door toch?
Nou, ik heb van mezelf een grote B, kleine C cup. En ik heb ergens gelezen dat je borsten 2 cups kunnen groeien. Nou, ik ga zo maar eens afsluiten, moet boodschappen gaan doen, maar heb er totaal geen zin in.
Wat fijn dat jullie allemaal reageren.. Ik ben al van cup c naar d gegaan.. gaat hier erg snel..normaal gesproken had ik een erg plat buikje en nu is die helemaal bol.. kunnen best de darmen zijn ja, maar ik heb geen last van verstoppingen, eerder dat ik meer moet als anders..
Ja, ikbenhetmaar, das dan weer het voordeel van minder mensen op het forum! Whaha! Lekker bemoedigende woorden van jullie over die borsten! ach, als ze dan ook daarna maar weer kleiner worden! Ben net zo trots op mijn C! Maar ik heb het er wel voor over hoor!
Ja sorry haha, Ik was ook erg trots op mijn C hoor, maar helaas de bh's passen niet meer en heb nu echt D..hopelijk groeien ze niet in dit tempo door..
Als het goed is worden ze helaas voor sommige ook gewoon weer kleiner hier ben ik als de dood voor het hang effect... ik vind zelf dat ik zulke mooie borsten had... had want je zult zien dat straks... ooooowwww doe maar even niet aan denken Ze zou nu toch al thuis moeten zijn.... hoe was de echo?
Ja ik ben ook bang voor het hang effect, maar als ik zie wat ik er dan voor terug heb gekregen vind ik het allemaal wel best, ook al ga ik dan als een walrus door het leven.. ik heb wel een prachtig kind dan.. Ja ik ben nu ook wel erg benieuwd naar de echo...
Ja wil best veel opofferingen doen maar 7 maten?! volgends my zijn ze dan groter als me buik ooit zal zijn hahahahah!
Lig hier helemaal in een deuk met jullie verhalen over borsten hahahaha. Bij de zwangerschap van mijn zoontje begon ik al met een e-cup en voordat ik 3 maanden was, was het al een g-cup, maar toen ie geboren is zeiden de verpleegsters oh stuwing doet heel zeer, dus ik welke stuwing. Zij nou wacht maar tot het op gang komt, maar nee niks hoor ze snapten er niks van, ikke wel ik zei voordat die g-cup volgelopen is is het alweer voedingstijd Ben nu begonnen met een f-cup dus zal wel h worden dan ieeeeeeeeeeeeekkkkkkkk
hmm.... heir zijn ze wel een beetje gaan hangen , maar niet echt dat ze erg leijk zijn geworden, mijn buik daarentegen...... Maar het blijft voor een goed doel, ik heb het er voor over