Met mij gaat het ook beter, minder moe en misselijk Al is het nog niet helemaal weg. En morgen eindelijk mijn 1e echo
nee bij mij is het ook nog niet helemaal weg.. maar merk wel dat het grootste gedeelte over is.. spannend hoor! ik heb er al 2 gehad.. blijft echt elke keer weer zoo gaaf heel veel plezier alvast
lekker joyce, je eerste echo! heb er zelf ook al twee gehad, maar wil snel nog wel een keer! ik dacht dat hier de moeheid beetje over was, maar vanmorgen om 8 uur ging ik nog even mijn bed opzoeken en ik word net pas weer wakker... mss toch nog een beetje moe?
kan ik me voorstellen, ook omdat hier al zoveel dames al een echo heeft gehad, dat je dan zelf ook wilt even je kindje bewonderen!
ja precies, snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ik niet eerder mocht, gezien mijn geschiedenis, maar goed ben nu wel blij dat het morgen is is het alweer wat duidelijker te zien, ben ik ook alweer een stukje verder
ja ik had met 6 weken en 3 dagen al een echo.. maar daarna kropen de dagen zelfs om met 10 weken en 3 dagen weer een echo te doen.. dus maar 4 weken later haha
ik eerst met 6 weken idd daarna met 8 weken en 6 dagen. en nu moet ik weer heel lang wachten :S snap niet echt waarom ze je zo lang hebben laten wachten ermee, maar morgen eindelijk. zie je wel alles helemaal natuurlijk.
ik heb nu ook alleen nog maar de 20w echo.. maar denk dak er zelf nog wel eentje tussen ga plannen hahaha
ja dan moet je ze wel zelf betalen he.. dan valt het niet meer onder de medische echo´s... maar een normale echo dus niet 3d enz.. is niet zo heel duur.. 39 euro hier.. dus misschien dat ik er nog wel 1 tussen door plan haha
, ja aan de ene kant ben ik dus wel blij dat ik er nu pas 1 heb, maar ja had het natuurlijk al eerder willen zien en dan hierna de 20 weken ja en daarna een pretecho
dat valt erg mee ja moet straks bruidskapsel bij mijn zus oefenen... heb geen inspiratie vandaag ervoor! :S
Ff snel een updateje, ben net bij de vk geweest en alles was weer ok! Hartje gehoord, alle bloeduitslagen waren goed. Ik ben ff weer weg boodschappen doen, o ja ik heb wel een blaasontsteking dus en straks een kuurtje halen. Kom later bijlezen, doegg x
het zal wel goedkomen, maar ze is best moeilijk qua smaak ze is zelf heel uitbundig, maar ze heeft een hele klassieke bruiloft... dus alles moet klassiek...
Hmmmm ik voel een kapsel met gekleurde veren, gekleurde nepparels en een kerstboomslinger Hier een echo met 8 weken, eentje gehad met 12 weken (omdat ze het hartje niet konden vinden) eentje met 20 weken eentje met 28 weken (groeiecho) eentje met 32 weken (groeiecho) en daarna hangt het van de gyn af Zo en nu ga ik zo afsluiten voor vandaag want Kylian moet naar de peuterspeelzaal (om 13.30 uur), voor het eerst naar de nieuwe groep met een nieuwe juf. Groetjes Anita