de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden ben weer terug :D

Alles was goed ! Hij was lekker aan het bewegen en zag het hartje heel goed kloppen, ben zo opgelucht :D

Had alleen een stagiare, dus het was wel ff spannend, voordat ze hem had gevonden, maar aan de andere kant wel weer leuk, want zo kon ik lekker extra lang kijken :D

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    gefeliciteerd joyce :D

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Joyce, joepieee! Lekker genieten nu.

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Joyce, dat is lekker...
    geniet er van

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal

*ZWAAAAAAAAAAAI* I'm Back! :whistle:

Ga nu gauw Ruben uit bed halen. Zal proberen bij te lezen (de laatste weken is dat niet echt gelukt :oops:), of wil iemand mij een PB sturen met de belangrijkste dingen van de afgelopen weken?

Kom gauw weer meekletsen, heb jullie allemaal gemist!

Liefs, Tanya

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    dames even een ego berichtje..

Gister tegen sluitingstijd heeft een mevrouw (buitenlands) hier 2 tuniekjes gekocht in de opruiming.. toen heb ik er bij gezegt dat ze het niet terug mocht brengen omdat het zo sterk was afgesprijst..

nu komt ze vandaag.. zonder bon.. en het moet terug.. ten eerste neem ik het niet terug omdat het sterk is afgeprijst, ten tweede zonder bon neem ik het helemaal niet terug..

schreeuwen, schelden tegen mij.. dus ik maak haar heel duidelijk op een nette manier dat ik daar niet van gediend ben..

vroeg ze naar mijn baas.. ik lachen (in mezelf), ik zo goh daar spreek je mee hoor..

maar volgends haar moest ik het terugnemen.. ik zo nja moet u goed luisteren, in mijn winkel gelden mijn regels kunt u zich daar niet in vinden/ aan houden is daar het gat van de deur..:D

nu dreigt ze over naar advocaten te stappen en artikels in de krant te plaatsen e.d

sjonge jonge, het moet toch niet gekker worden ofwel..

als ze gewoon normaal had uitgelegd dat het niet paste en of ze er dan iets anders voor uit mocht zoeken deze ene keer had ik het uiteraard gedaan omdat ik mijn klanten graag te vrede hou, maar als ze mij zo behandelen blijf ik op mijn strepen staan..

pff ze heeft goed mijn goede humeur verpest..!

7. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    pff ze heeft goed mijn goede humeur verpest..![/quote]

hihihihi wat een verhaal......is je humeurtje nu wel weer wat beter? Lekker douchen en je op de bank veizelen met een lekkere mok thee met iets lekkers erbij, kijkend naar de favo programma en denkend aan je kleintje, doet wonderen!

Groetjes

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    kan er nog boos om worden 8)
    maar heb het maar van me af gezet.. we gaan zo lekker naar vrienden van ons toe om te toosten (met een kop thee ;) ) op onze frummel..! :D

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ben nog niet bijgelezen, maar zal me even voorstellen voor diegene die me nog niet kennen ;)

Ik heb hier vanaf het begin meegeschreven (heb zelfs de septlijst gemaakt die BettyBoop nu in beheer heeft) en was sinds begin januari weg wegens omstandigheden (had niks met deze zwangerschap of de septmama's te maken). Maar het begon toch weer te kriebelen, dus ben ik nu weer terug :)

Ik ben Tanya, 32 jaar en al moeder van een zoontje Ruben van 19 maanden. Ik woon in Roosendaal en ben 5 september uitgerekend van onze 2e. Ik ben al 18 jaar samen met Marc, met wie ik in juni 4 jaar getrouwd ben. We zijn in het bezit van 2 katten en 1 labrador. Ik heb een medische indicatie (ik gebruik bloedverdunners) en moet daarom in het ziekenhuis bevallen. Ik ben vanaf de 3e week van de zw ontzettend misselijk en ben dat nu helaas nog steeds. Ik hou erg weinig binnen maar net genoeg om niet uitgedroogd te raken. Verder gaat het hier wel goed. Ukkie Junior groeit ook goed en we hebben hem/haar al 2x mogen bewonderen via een echo. Ik heb tijdens de vorige zwangerschap een Angelsound aangeschafd en nu hoorden we het hartje voor het eerst met 9 weken en 3 dagen! Als je nog iets wilt weten, vraag gerust!

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Yes yes yes Joyce... geweldig eindelijk de gerust stelling en een hartje... Super meis... Gefeli....

He tantan fijn dta jij er ook weer bent... Maar onder je eigen naam? ( overgens draag ik met veel liefde de lijst weer aan je over hoor... Jij hoort hem te beheren ;) )

@Ikbenhetmaar
    he je laat toch niet je goede humeur bederven door 1 of andere troela... je staat gewoon in je recht hoor..... Al weer een beetje bij getrokken?

11. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Yup, heb sch**t aan die anderen, ik heb niks te verbergen ;). Enne laat die lijst maar even zo

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Kijk tantan we leren samen dezelfde les op dit moment ;) ik heb mij ook een weekje terug getrokken ivm mee lezers... maar wie zijn zij dat ze bepalen wat ik moet doen ( terwijl zij in alle vrijheid hun onwaarheden openbaar op internet zetten...) Nee meis laat ze maar lullen ;)

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    thnx meiden.

Heej Tantan je bent weer terug, gezellig meid :D

Nou ik ben nu ff op bezoek bij mijn dschoonouders, ff de foto's showen, zal ff proberen of ik ze morgen in me album kan zetten :D

Was vanmiddag ook al bij mijn moeder geweest :D

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Tantan: gezellig dat je er weer bent!

Chrizzzy

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Morgen heeft alleen
    Sofie28 Intake gyn

een afspraak

Succes en plezier meis

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Veel plezier met je intake sofie

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen Dames,,

@ Sofie, veel plezier :D

18. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Gisteren voor een echo geweest. Was mijn vierde alweer! (ik heb er een gehad met 6 weken, 7 weken vanwege een bloeding, 9 weken en nu met 12 weken). Het zag er echt kei mooi uit. Het bewoog erg veel en het hartje klopte heel duidelijk. Het was nu 6,69 centimeter lang.

Groetjes sam

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    gefeliciteerd sam!
    lekker genieten nu hoor meis..:D

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006