hahaha hier vanochtend om hetzelfde nieuws item ook even slikken hoor... kon ze net binnen houden Jep klopt de site ligt er weer eens uit... ben de hele tijd al bezig om te kijken of ik hem op nieuw kan aanmaken, want hij bleef ook stekken bij 13 weken. Het is nu 13 weken en 2 dagen
hahaha nee je meent het echt Wat gaat het snel he die tijd? Afspraken voor morgen BrusjeVoorLynn Afspraak VK 10.00 uur Merakli Intake VK+12 weken echo 16.20 uur Sofie28 3e echo + nekplooimeting 9.10 uur Heel veel plezier en succes mrogen...
Ff ego... Ik zou een maart 09 mama zijn geweest, die beginnen nu allemaal te bevallen, ik ben er wel een beetje raar van , had ik niet verwacht...
@ mamadeluxe ja ik snap het ik zou een april mama geweest zijn en daar is de 1e ook al bevallen, ik vind het toch ook een beetje raar. Iedereen met een afspraak vandaag veel plezier.
@MamaDeluxe hier een januari 2009 mama... en ook hier voelde het even verloren toen ik daar van de week ging kijken om te zien wie wat had mogen ontvangen... Het blijft denk ik altijd een zwak plekje. En je mag hier best even stil staan bij het "rare gevoel" eel veel kracht meis...
Goedemorgen betty, er zijn een aantal punten wat je met katertjes kunt proberen.. 1, castreren (ga ik morgen laten plaatsvinden) 2, mijn kat is een binnenkat (gaat nooit naar buiten), kan een teken zijn dat die persee naar buiten wil.. 3, als je met een kattenbak werkt (zoals ik), kan het zijn dat je er 1 extra neer moet zetten.. sommige willen in de 1 alleen maar plassen en in de ander alleen maar poepen.. (probeer ik na de castratie) 4, verandering(en) in huis kunnen aan de orde wezen, zwanger, andere beesten, verandering van meubels etc.. katten zijn namelijk erg stress gevoelig..
@ alle dames met afspraken, veel plezier en succes! Wat is er veel geschreven.. Wij hebben gister huisjes bekeken, en we gaan vandaag een serieus bod uitbrengen bij de makelaar..
*ego* Gisteravond ben ik naar de huisartsenpost geweest omdat ik vanaf 's middags niets meer binnen hield en ook niet meer plaste. Mijn dosis meds werden verhoogd en ik moest vandaag mijn eigen HA bellen om verder dingen af te spreken. Ze belde rond 13 uur en ze wil graag dat ik opgenomen wordt in het ziekenhuis voor een paar dagen . Dan zou ik aan het infuus komen te liggen om alle broodnodige energie, voedingsstoffen en vitaminen binnen te krijgen. Ze hoopt dat mijn lichaam hier zodanig van opknapt dat de misselijkheid en het vele spugen zal afnemen en misschien zelfs zal verdwijnen. Aan de ene kant is dat een opluchting, maar aan de andere kant ook erg moeilijk. Ik laat nu natuurlijk wel Ruben achter. Manlief zou op zijn werk navragen of het mogelijk was dat hij een soort van zorgverlof kan krijgen. De HA zou vanmiddag terubellen om te vragen of ik dingen geregeld kon krijgen ivm Ruben en zoja, dan zal alles in gang gezet worden. Ik vind het wel moeilijk hoor, pfff. Ik weet dat ik nu even aan mezelf moet denken en aan de kleine in mijn buik, want ik zit er echt doorheen nu, maar ik vind het ook zo sneu voor Ruben. Terwijl de situatie nu zoals hij op dit moment is ook sneu is voor hem natuurlijk. *einde ego*
Meisje toch.. das heel heftig zeg! Heel veel sterkte en kracht gewenst.. Hopelijk vind je een goede oplossing voor Ruben en kan je inderdaad voor jezelf en de kleine baby gaan kiezen nu.. Hoe moeilijk dat ook zal zijn! Ik denk aan je! Liefs
Ach jeetje Tantan dat is inderdaad niet leuk, misschien kan Ruben tussendoor ook een nachte (weekendje) bij een opa en oma slapen? Als je arts het zo weet te plannen dat er een weekend bij zit scheeld dit voor je man ook al 2 dagen regelen. Helemaal niet leuk voor jullie meid maar wel het beste. Wat betreft de maand waarin je eigenlijk uitgeteld zou zijn, hier een februari 2006 mama die in februari niets mocht ontvangen. En ook al was ik toen alweer zwanger wat was die datum van 1 februari moeilijk. En nu moet ik er nog aan terug denken hoor al is de pijn wel anders (gesleten). Groetje sAnita
Oh tantan, dat is idd niet zo goed nieuws, maar misschien wel beter voor je lichaam. Enne ja mijn datum was 1-4-2009 begint alweer dichterbij te komen en ben daarvoor ook 15-4-2007 uitgerekend geweest, april is zoiezo een rare maand voor mij net als september eigenlijk, maar nu komt er ook wat positiefs in september
hej allemaal, dit is denk ik net iets makkelijker bij te houden mijn mk was voor 12 april maar ben nu zo blij dat ik zwanger ben, dat ik eerlijk gezegd het zo bekijk dat ik er nu nog even langer van mag genieten @Joyce, ik was je echt niet vergeten hoor hihi! maar durfde gewoon niet.. maar vanaf nu zal ik er zeker meer zijn
OK ik was jou ook niet vergeten, ik d8 van de week nog oh zal ik haar ff pben, waar ze is of het nog wel goed gaat, aar ik d8 ik wa8 nog ff af en je bent er alweer Ja nu gaat het vast goed komen. Oja je hebt einde van de maand al weer een echo voor het geslacht, spannend...
Ikbenhetmaar, spannend! Wat voor huis is het? Staat het op een site? Tantan, meid, wat heftig, ik heb ook zo vreselijk gespuugd bij de eerste, tot 40 weken Is het gelukt met regelen van verlof? Wel zorgen dat je daar een laptopje hebt he ByusjevoorLynn, is dat een pretecho dat je laat doen? Ben je niet bang dat het nog een pietsje vroeg is en ze er toch naast zit? Ik kon het met 20 weken toen al amper geloven hahaha.
@ mamadeluxe, Nee hij staat helaas niet op een site, maar het is een vrijstaand huis, 4 slaapkamers, garage met daarboven ook een grote ruime zolder waar je kan staan.. dus mooie opslag voor mijn winkelspullen. grote tuin 15 bij 10 Dat is het in het kort haha.. @ brusjevoorlynn.. Een geslachtsbepalingsecho? waar laat je die plaatsvinden dan.. gewoon bij je vk of echocentrum ofzo?
Ik hoop dat ze het hier kunnen zien met de 20 weken echo (16 april), bij Kylian was het toen geen probleem want die liet vrolijk zijn hele zaakje zien Groetjes Anita
Ik had dus net mijn net bevallen buurvrouw aan de deur staan. Ik was gisteren bij haar langs gegaan maar het ging niet zo goed dus wilde ze even geen visite. Nu kwam ze haar verontschuldigingen aanbieden (huilend de arme schat). Kylian was een dvd aan het kijken, voor de ouderen onder ons- van het molletje dat ook altijd in programma met de muis te zien was. Het zijn tekenfilmpjes uit het jaar 1953 waarin veel muziek en weinig spraak. Moest ze daar weer om huilen omdat het Tjechisch was (ze komt van oorsprong uit slowakije) zo leuk vond ze het. Maar goed we gaan nu morgenvroeg even haar dochter Stella bekijken. Groetje sAnita