De vrouwen die zwanger zijn, welke kl8en na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo meiden,

Even een aantal dingen waar ik jullie hulp bij nodig heb, want ik weet het niet meer:S

31 aug. officieel gestopt met de pil...
    9 okt. dus pas na 43 dagen menstruatie t/m 11 okt. (normaal altijd 5 dagen ongi, nu dus maar 3 en erg weinig, maar zal wel door het ontpillen komen).

vanaf 9 okt. weer uitgegaan van een 28 dagen cyclus, dus na 6 nov. test gedaan, die was negatief! toen uitgegaan van een 43 dagen cyclus, dan zou dus afgelopen donderdag men NOD geweest moeten zijn, maar niks gekomen. Wel was ik zondag en maandag de hele dag een beetje misselijk(niet overgeven), had ik dinsdag enorme last van men onderrug en benen( moet er wel bij vermelden dat ik al vanaf dinsdag thuis zit met een najaars griepje, flinke verkoudheid, geen koorts!) dus ik dacht dan zal men ongi er wel aan komen. Tot op heden nog niks gezien, heb wel elke keer steken in men rechter lies(maar dit heb ik al jaren om de zoveel tijd) en van die buikpijntjes dat lijkt op menstruatieklachten... heb ook geen idee of ik een eisprong heb gehad deze maand. Geen 1 dag last van men borsten gehad of veel slijm verloren (wel veel afscheiding), dus nu ben ik wel van plan om te gaan testen, gewoon voor de zekerheid(heb vandaag 2 testen via de post ontvangen)... maar wie herkend dit en was achteraf toch zwanger? of kan mij even een beetje moed inspreken want ik weet het niet meer:s...

Zo, misschien een beetje een krom verhaal, maar hoop dat iemand ff kan antwoorden!

Liefs X

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Mammamia, ik herken het verhaal niet maar een testje geeft je in elk geval zekerheid. Misschien is het allemaal nog van het ontpillen. Maar ik zou wel ook een testje doen om in elk geval zeker te weten waar je staat. Succes.

@de rest: bedankt voor jullie antwoorden. Hier worden we weer wijzer van.

3. mammamia

Thnx! jah het is in ieder geval even nodig om een testje te doen, maar ben zo bang voor de teleurstelling:S iets in me zegt dat ik gewoon niet zwanger ben, maar jah... you never know!

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Je kunt het anders ook even aankijken. Dat scheelt je weer een testje en teleurstelling. Ik weet het niet meid. En als je test met het idee dat het toch niets is zal de teleurstelling wat minder zijn?

5. mammamia

Jah dat is zo, het is zo dubbel allemaal... maar als ik nu weer een paar dagen moet wachten dat trek ik niet denk ik:s ben er teveel mee bezig op dit moment, niet goed ik weet het... maar jah... zucht ... haha

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Haha, dan zou ik denk ik toch een testje wagen zodat ik het daarna even uit mijn hoofd kan zetten en met andere dingen bezig kan zijn. Anders blijft het malen in je hoofd. Hoe dan ook, succes ermee.

7. mammamia

Dank je, ik ga nu een test doen!
    Je hoort nog van me...

X

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ohh spannend... Maar we gaan uit van niets om een grotere teleurstelling te voorkomen. Ik hoor het zo wel..

9. mammamia

Waar we dus al vanuit gingen, niet zwanger! nou jah, dan weten we ook gelijk waar we aan toe zijn... we gaan nu ook nog maar net met ronde 2 beginnen, dus we hebben nog alle tijd;) eerst maar eens hopen dat men menstruatie snel komt, want ik vind er niks aan dat ik zo lang moet wachten. met de pil ging alles beter, altijd een 28 dagen cyclus... we zullen het zien! Welke ronde zit jij en wat voor cyclus heb jij?

Groetjes,

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ahh jammer, maar zoals je zei.. Je weet nu gewoon dat het niet raak is en moet nog even wachten op je ongi. Hopelijk is je cyclus snel weer op de rails.

Ik ben in mei gestopt met de pil, maar deze ronde is onze eerste echte ronde. En heb een cyclus van de ene maand 31 dagen, de andere maand 32 dagen. Ik ben elke 30ste ongesteld dus mijn NOD deze maand is zondag over een week pas.

11. mammamia

Ok, heb je je lichaam eerst even laten 'ontpillen' dan? Wij hebben de eerste maand nog met condoom gedaan... dus na mijn volgende ongi gaan we verder voor ronde 2... hopelijk heb ik dan wel weer een eisprong, denk dat ik em gewoon niet gehad heb deze maand, had nergens last van... Succes!

12. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Heb eigenlijk niet moeten ontpillen. Gelijk na het stoppen was mijn cyclus normaal op de 2de maand na (werd 3 dagen later ongesteld in vergelijking met de 1ste maand). Maar we willen er nu pas echt voor gaan dus hadden we die maanden andere maatregelen genomen. Jij ook succes!

13. mammamia

Aha, jah dat kan natuurlijk ook! Hadden wij eigelijk ook moeten doen, maar mijn man was er toen nog niet zo mee bezig. We zijn afgelopen juni getrouwd en toen vond hij het weleens tijd worden;) We wachten het wel gewoon af... kunnen we in ieder geval nog even skien in februari hihi...

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik had geen klachten...

Wel duidelijk zichtbare aders op mijn borsten...

15. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk. Ik was net getrouwd en zo zenuwachtig dat ik de eerste ronde mijn eisprong volgens mij had overgeslagen (voelde niets en erg over tijd).

Dat leek de maand daarna goed te zijn gemaakt. Ik voelde me eisprong zo duidelijk als wat en precies netjes na 14 dagen. Ik dacht toen ook, of ik word op tijd ong. of word echt zwanger.

Na een paar daagjes (zo een 2 dagen ofsow) voelde ik opeens een kramp. Niet normaal. Leek op de kramp die ik voelde bij eisprong, maar dan heftiger. Daarna pijnlijke borsten, groter en gevoeliger. Veel meer bultjes erop. En de dag voor de test leken de aderen erop wel te kloppen..pijnlijk!

Ik kreeg ongi-krampjes en trekkerig gevoel in mijn liezen. Ook was ik emotioneel en mn haar viel uit
    : S.

Maar wat ik echt erg had was winderigheid en buikloop : S.

Ow ja en ik had (in tegenstelling wanneer ik wel ong word) geen last van afscheiding. (nu weer wel).

Ja een hele hoop, Ik testte ook een week van te voren positief.

16. babs81

babs81 Niet meer actief

Hallo ik ben nieuw hier.

Maar wou wel even reageren , had voor mijn eisprong een temp. van 36,4 . Tijdens me eisprong verhoogde deze tot 36,9. Tot ong week erna werd ik smorgens wakker met krampen en buikpijn, ben op site gaan kijken en zou me innestelingsdag zijn. Heb inderdaad die dag ook bloed verloren (ong 5druppels) me temp. was ook verhoogd met 37,4 me borsten en tepels begonnen pijn te doen
    Op de dag van vandaag (1dag voor nod) nog steeds temp van 37,4 onzettend raar gevoel in me hoofd borsten doen pijn
    test geeft niets aan(tenminste (sinds gisteren 2 gedaan) eerst zie je 2 streepjes die later wegtrekken en amper nog iets ziet.

Vanm. krampen na gisteren klein ongelukje op me werk gehad te hebben!:(

17. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ben nu 6 weken zwanger en had na ei en voor nod beetje hoofdpijn, last van darmen en gevoelige borsten (maar die had ik altijd na ei en voor nod). Pas toen paar dag voor nod mijn temp steeg en hoog bleef en mijn borsten gevoelig bleven ging er een lichtje branden vooral toen ik niet ongi werd natuurlijk.

Deel Deze Pagina