Hallo, Zijn er meer mensen die in omgeving alkmaar wonen en die worden wakker gehouden door de helicopter met fel zoeklicht? De helicopter vliegt al een half uur rondjes boven ons huis en schijnt met een zoeklicht in het park achter ons! Ik vind het eerlijk gezegd een griezelig idee! Iemand een idee wat het is? Ontsnapping ofzo?
Ik heb geen idee, maar het klinkt wel spannend/ eng..... Ben benieuwd. Weet je niets meer ondertussen?
ik woon in heerhugowaard, maar heb er geen last van hoor vind sowieso dat er de laatste tijd erg veel helicopters rondvliegen boven hhw en alkmaar! suc6 met slapen
Hihihi, ja was een bejaarde man, zo sneu! Ik dacht minstens een voortvluchtige, maar goed, ik zat ook net Prison Break te kijken, dus dan krijg je wel zulke ideeen!
Ik woon in beverwijk, niet ver van Alkmaar dus, en vind sowiezo dat er de laatste tijd erg veel helicopters overvliegen hier! heb deze niet gehoord/gezien Vorige jaar hadden wij ook zoiets, de hele tijd boven onze wijk, we zaten heerlijk in de tuin, maar konden elkaar gewoon niet verstaan. Ruim een uur bleef hij hangen! bleek 2 straten verderop een schietparty te zijn geweest, waren ze op zoek naar de voortvluchtige! brrrrr kus miek
Dat is beter nieuws dan toen ik dit mee maakte toen ik nog in Leiderdorp woonde. Was een park voor onze flat en op n zondag geloof ik bleef er smorgens ook n helikopter de hele tijd rondjes cirkelen boven een stukje park. We vroegen ons al af wat het was maar konden er niets over vinden op de regionale zender. Na n paar dagen hoorden we dat er een dode man gevonden was daar in t park Hij bleek vermoord te zijn door zijn collega crimineel geloof ik. Dat stukje is n stukje wat eigenlijk niet zo veel gebruikt word. Minder mooi en erg donker plus het ligt op n hoekje waar mensen die het park in willen niet zo snel vandaan komen. Dus de meesten gaan ergens anders het park in en komen dan niet in dat hoekje. Prima plek om savonds laat nog ff jezelf van n lastig persoon te ontdoen dus... Heb dat plekje zo lang als ik daar nog woonde gemeden....als ik er langs liep moest ik er weer aan denken en bleef dus altijd aan de overkant lopen.
Ja ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor! Dat er een half uur een heli boven ons huis hing en veel politie rondliep. Bleek er een jongentje van 6 vermist te zijn maar zijn fietsje was bij ons in de straat gevonden zonder kind! Uiteindelijk bleek dat het kindje een kilometer bij ons vandaan op een bouwterein te hebben gespeelt en op hekken was geklommen die hekken waren omgevallen op hem dus! Helaas was die gelijk overleden! Ook kreeg me vriend die voor het eerst in utrecht kwam uit friesland een goeie indruk van onze buurt
Gelukkig is het goed afgelopen! Hier helaas ook een verhaal met een slechte afloop. Toen bij ons zo lang een helicopter boven ons huis rondcircelde, is Jesse Dingemans van 8 vermoord (anderhalf jaar geleden) . Bleek dat de dader 2 straten van ons vandaan heeft gelopen
Eh bah...dat verhaal van jesse...dat geeft me nog steeds kippevel. Mijn jongste zoontje was toen net zo oud als jesse... En dan zo net voor sinterklaas..brr