De wachtdagen naar terugplaatsing.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sankyra, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,ik heb hier even meegelezen want ook ik maak me gek met zoeken naar symptomen :D ik mag donderdag de 10de testen maar ik durf het niet haha na 2,5 jaar tegenslagen kan ik gewoon niet geloven dat het nu mischien wel raak kan zijn..

2. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    KateK; Amai, ferm initiatief! Kennen wij in België niet? Althans nooit van gehoord...
    Heb het zonet even opgezocht en is wel leuk om op die manier een steentje bij te dragen..

Juudje; Ja hoor maar eens ;)

3. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NoaSofia; de 10de? Dat is helemaal niet meer lang wachten! We duimen!!

4. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee dat is inderdaad niet lang meer,zie dat heel veel al eerder testen,en ik ben al bang om op de test datum te testen,ik durf het gewoon niet haha

5. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    NoaSofia, durfde ik ook nooit! Deze keer avond voor testdag getest, dat vond ik al heel wat haha. Het gebeurde vaak genoeg dat ik de testdag niet haalde en dat ik 1 of 2 dagen daarvoor ongestel werd. Het halen van de testdag was al heel wat voor mij!
    Heb je ivf of icsi? Is dit je eerste poging van ivf/icsi?
    Ik duim voor je hoor! Knap dat je nog kan wachten!

6. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Herken dit ook hoor! :)
    Nog niet testen = nog steeds hoop hebben!
    Ik heb de testdag nooit gehaald...werd altijd ongesteld rond dag 10-11 (verse pogingen )tot onlangs dan alhans:D..
    Succes!

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is de eerste keer ivf,een verse terugplaatsing was niet mogelijk want toen kwamen ze erachter dat m'n verkleefde eileiders vol met vocht zaten dus die eileiders moesten er eerst uit want dat vocht zou het embryo'tje wegspoelen en dat zou zonde zijn,ik heb gelukkig wel 14 cryo's eraan over gehouden en bij het ontdooien ging het ook erg goed,de eerste was meteen goed!dus als het dit keer niks word heb ik er nog 13 dus dat stelt me wel gerust maar ik wil het ook zó graag..
    Niet testen is inderdaad nog hoop hebben haha ik zit nu op dag 13 en gebruik ook utrogestan dus daar kan je menstruatie ook van uitblijven,ik voel van alles maar denk telkens te negatief,waarom zou het nu wel lukken?ik heb zó vaak dit gevoel gehad,dat blije gevoel van zou het nu echt een keer raak zijn?en dan test ik en blijft ie wit,dat is zo'n rot gevoel,ik heb liever dat ze bloed afnemen en ik desnoods een paar dagen later gebeld word maar zelf zo'n testje doen pff ik krijg die druppeltjes nieteens goed in het gaatje haha en het staafje heb ik trillend vast(de vorige keren dan haha)
    M'n vriend wilt dat ik het vandaag doe,hij heeft net testjes gehaald maar ik durf het nog niet te doen,we hebben vandaag heel goed nieuws gehad en als de test wit blijft verpest dat m'n dag maar als hij wel een tweede streep krijgt dan zijn we helemaal door het dolle heen haha ohh wat een miemel ben ik tog :D

8. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Yaamke wat geweldig 2 hartjes :O .... spannende tijden ... maar geduld is dus heel goed beloond :D ..

Juudje wat fijn dat het hartje gewoon klopt en dat de bloeding niet wat anders was . :D ...

echt ben zo blij voor jullie

Hier nog alles het zelfde alleen steeds zo ziek :( de wc is mijn beste vriend geworden :O .

Morgen echo bij de 7weken en 5 dagen :) ben benieuwd wat we gaan zien ...

Noasofia .. ik had op dag 9 of 10 ook zo iets van tis nie raak heb buik pijn men denkt maar wat .. toen maar test gedaan om dat ik gewoon wou weten waar ik aan toe was . die bleek positief en tja dat gaf me nog geen geruststelling .. maar snap dat je wacht .. hopelijk is het positief bij je wanneer mag je testen ? ik mocht officeel op dag 14 testen ;) .

@ waar ik de naam even niet meer van weet .. op dag 5 testen is wel erg vroeg ... kan van pregnyl komen als je dat gehad heb ik zou als ik jou was nog even aantal daagjes wachten ... en dan kijken of de streep donkerde word ;) ... iig succes hopelijk toch positief...

Verder voor die niet zwanger zijn heel erg veel sterkte! Big hugg .

en voor die wie zwanger zijn Gefeliciteerd.

xxxx

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mag op dag 15 testen,dat is aankomende donderdag de 10de,heb geen pregnyl gehad,alleen utrogestan en progynova,dat beïnvloedt de test tog niet?

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Noasofia ik heb 9 dagen na tp licht positief getest. Progynova en utro hebben geen invloed op de uitslag.

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net op aandringen van m'n vriend een testje gewaagd,zo wit als het maar kan,en zit op dag 13 dus kan m wel als niet gelukt beschouwen..

12. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens ivf gonal-f en cetrotide ovritelle 10 dagen geleden gespoten. Wat is pregnyl? De probleem ligt niet bij mij maar me man heeft slechte zaadkwaliteit..

13. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen had ik ontzettend menstruatie krampen en lage rugpijn.. Werd er wakker van. Ik dacht even dat ik ongesteld ging worden. Maar hele dag niks menstruatie krampen is heel wat minder na paar uur in de ochtend. Nog wel lichte Lage rugpijn en licht menstruatie pijn.
    Als ik me uitrek voel ik me rechter eierstok steken en gaat het naar me baarmoeder...
    Vandaag is de 6e dag na tp

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben weer een beetje bijgekomen,ik zie zo'n zelfde streepje als bij laprecious!zou er dan tog nog hoop voor mij zijn?

15. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noasofia we zijn niet allemaal hetzelfde het kan ook zijn dat je langzaam hcg aanmaakt.. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen..
    Ik hoop het echt voor jeee!! Ik heb nu wel meer hoop gekregen als je toch een lichte streep hebt

16. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hij is best moeilijk te zien,je moet echt goed kijken,flink turen haha nou we zien het wel,heb wel even flink uitgehuild bij m'n vriend toenstraks
    Ik heb wel een soort spierpijnen in m'n buik en bij m'n heupen en liezen,dat heb ik nooit zo

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een foto van m'n testje gemaakt,maar ik krijg m niet hier..

18. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa er zeker hoop.. Het is nu even afwachten..
    Over 2 dagen verdubbeld je hcg dus gewoon een testje tegenaan gooien. Voor foto plaatsen ga je naar die paperclip 📎 en kies je foto en plaatst het hierzo.. Hoop dat het lukt.

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zit ie er nu bij?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg