Omg een beetje gefeliciteerd!!! Dit is nog maar de begin! Als je over 2 dagen test dan heb je alle zekerheid. Maar ik heb alle hoop dat het gewoon raaaaaaak is..
NoaSofia: Ik zie 'm ook hoor! Ben erg benieuwd naar je test morgen! LaPrecious, pregnyl is een medicijn vergelijkbaar met ovritelle. Pregnyl bevat echte hcg, ovritelle syntetische variant. Pregnyl wordt gegeven om de eisprong op te wekken en versnelde eicelrijping te verzorgen (dus voor punctie) en na tp om de eierstokken te stimuleren progesteron te maken. Als je pregnyl heb hebt gebruikt, mag je niet te vroeg testen ivm kans op valspositief. Ik weet niet of dat met ovritelle ook op gaat. Spannend hoor!
Het duurde wel even voordat je m zag,ik zag in de eerste minuut helemaal niks dus ben er bij weggelopen,m'n vriend heeft er nog 2 minuutjes naar gekeken maar zag ook niks en is mij toen komen troosten en na een kwartiertje liep hij weer naar boven en kwam meteen naar beneden met het testje,wij samen turen en zagen we dat,is het dan nog wel geldig?
Schijnt bij deze testen 10 min te duren. Bij mij duurde het ook lang voor het tweede streepje erop kwam. Lijkt mij echt niet vals hoor. Ga je morgen weer testen?
NoaSofia; ik heb bij mijn 3 vorige pogingen mijn testen bijgehouden voor uuuuren...(was toen nog in de waan da er toch nog iets tevoorschijn kon komen). Bij mij zag je nooit een streepje gelijk bij jou hoor! Dus het zou toch wel héél goed kunnen..
Dankje juudje nou hopen maar.. Dames me buik is zo opgezet en heb last van obstipatie.. Ik heb net gynaecoloog gebeld en ze zei dat ik 15.50 langs kon komen om bloed te prikken en daarna met de arts gaan kijken wat er precies is. Zou het kunnen dat ze 7dagen na terugplaatsing hcg in me bloed kunnen vinden?
Bij mij wel! Ik testte exact 7 dagen na TP positief dmv bloedname. Ze hebben mij verteld dat een bloedname sowieso sneller resultaat geeft als een urinetest dusja... Last van obstipatie...dat moet je me niet vertellen. Heb ik heel erg last van. Kunnen allemaal symptomen zijn alvast. Duimen maar!
Ik hoop het yaamke ik hoop wel dat ze wel ook naar me hcg gaan kijken als ik bloed ga testen.. Ik laat jullie het weten wat er is geworden..
Kan je daar niet achter vragen? Dan kunnen ze dat in ene weg toch testen, niet? Zeg dat je dmv een urinetest licht positief testte.. Spannend!
Ben geweest alles zag er goed uit eierstokken etc.. Ze kon absoluut nog niks zien omdat je niet met inwendige echo kon zien.. En het kan zelfs zo zijn dat ik toch valse positieve test had. Pfff weet het niet meer dus ik wacht gewoon ongeduldig af..
Kijk uit met te laat kijken naar een kruidvat test. Ik testte een week lang met kv testen positief, die streep kwam na 10 minuten ongeveer, ik had er 6 gedaan, maar was niet zwanger. Ik hoor dit vaker. Toen ik zwanger was was de streep er binnen 2 minuten. Ik wil je niet van streek maken, ik hoop dat het klopt, maar de pijn was bij mij heel erg toen bleek dat ik het niet was.
Jaa die stomme testen ook altijd,bij mij was er gisteren volgens mij niks te zien,dus denk dat het gewoon vals positief was of mischien heeft het wel ingenesteld gezeten en is het toch weer losgeraakt,weet niet of dat kan,morgen nog een keer testen,dat was m'n testdag volgens Nijmegen en dan kunnen we denk ik weer een nieuwe ronde in
Meestal moet je zon 5 minuten wachten met een test voor resultaat ..iig alles moet egaal wit zijn op de streepjes na ... .. na 10 minuten raden ze af om te kijken want dan kan die vals zijn op zich best raar ... maar mocht je zwanger zijn pak dan clearblue of de iets duurdere van kruidvat ... als die dan meteen Plusje geeft weet je genoeg die zijn 2 voor 10 euro iig succes.
Ow okej.. Jaa heb vandaag weer getest en ongeveer 5min verscheen weer lichte streep.. Ik had nog eentje van de action liggen en teste eens daarmee en gelijk na 2 min verscheen ook een lichte streep.. Heb het wel met ochtend urine gedaan. Ik zit nu op 8 wachtdagen..