DILIGO dankje wel.. Maar we zijn er nog niet.. Pas over 3 dagen mogen we officiële testen, Voor is het ook spannend, Wanneer begin je met de ivf traject?
Dit is onze eerste ivf.. We hebben 1 verse embryo terug geplaatst. En de andere embryo's ingevriest. En hopelijk blijft de zwangerschapstest positief..
Ja ik hoop dat het raak is maargoed de testen geven niets voor niets aan licht positief.. Waar ik last van heb is; Opgezet buik Erg last van me darmen Lichte Krampjes in me baarmoeder Heftige ongesteld krampen gepaard met lage rugpijn ongeveer 5 min Pijnlijke borsten nog erger geworden daarvoor. Adertjes zichtbaar op me borsten Last van obstipatie Opvliegers Licht misselijk met vlagen Soort spierkrampen bij me eierstokken Dat ongeveer waar ik last van heb
Pfffff dat zijn aardig wat klachten!!! Maar alles voor het goede doel. Ik zei laatst nog: al moet ik m'n hele zwangerschap achterste voren op m'n handen lopen, dan heb ik dat er nog voor over als dat nodig is om zwanger te raken! En positief is positief! Alleen hopen nu dat hij/zij echt blijft zitten. Ik heb continu als ik opsta buikpijn. En rugpijn op dezelfde hoogte als de buikpijn. Maar ik heb al zoveel terugplaatsingen gehad dat ik niet meer weet of ik dat eerder ook had. Heb je de innesteling gevoeld denk je?
Jaa dat heb ik ook.. Al ben ik de hele zwangerschap misselijk zolang ik gewoon ene kindje krijg hahhaa Ik heb hem als het goed is gevoeld want die pijn heb ik daarna niet meer gevoeld.. Ik voelde net een stroom prik gevoel in me baarmoeder precies dezelfde plek in me baarmoeder het herhaalde zich kort achter elkaar zo'n 5 tot 10 min. Ik heb ook geen innestelingbloeding gehad. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.. Ja daar is waar ik ben bang dat het toch loslaat.. Ik hoop het echt voor je dat dit keer raak is . Wanneer mag je testen?
Ja vrijdag mag ik testen. Maar ik kijk er tegenop. Elke keer die teleurstelling, word er niet goed van. Maar goed, het moet een keer goedkomen, daar heb ik vertrouwen in! Doe jij rustig aan LP? Zorg goed voor jezelf en luister naar je lichaam! En geniet!
Tnnx meid, ik laat Zoizo weten als ik een dikke streep zie.. Ik zal woensdag een testje doen misschien kan je al zien dat je zwanger bent.. Jij ook he ook rustig aan doen geen zware dingen tillen.. En hopelijk ben je gewoon zwangerrrrr.
Mooie testen Laprecious! Spannend hoor, ziet er tot nu goed uit Testen van de Action vond ik ook prima, ik heb er ook prachtig positief mee getest(zie mijn bericht 24/6 of 25/6) net als met kv 2v5 en tp 2v5 haha
Tnnx dames.. Heb ziekenhuis gebeld en ze bellen me morgen eind van de ochtend. Wil graag gewoon bloedprikken.. Sochtends heb ik geen test gedaan Marizje..
Laprecious,volgens mij zit het wel goed bij jou hoor!telkens die strepen kan tog geen toeval zijn,maar snap wel heel goed dat je wil dat ze het even met een bloedtest nakijken,daar zal ik ook veel geruster op zijn