Ik zit bij antonius ziekenhuis in leidsche rijn.. (utrecht) Terugplaatsing was in umc.. Ja ze zeiden dat ik gebeld wordt door de arts eind van de ochtend..
Jippie!!!!! Heb je bloed geprikt??? Spannend meis maar gaat helemaal goed komen. Fijn dat je gerust gesteld bent!!!
Nee helaas deden ze niet aan bloedprikken.. Ik mocht bij hun zwangerschapstest doen en toen gingen ze rekenen hoever ik ben.. Maar had twee dikke streepjes
Op zoek naar positieve verhalen, hier terecht gekomen. Wat veel positieve uitkomsten!! Wij hebben het geluk dat we al een mooie dochter hebben uit de 1e ICSI. Nu 9/7 cryo TP gehad, 4-cellig en zeg maar 2 dagen oud. Gebruik alleen 3x1 utro. Super spannend weer.
Morgen mag ik testen!!! Pfffff kijk er tegenop! (As always) Nog steeds dezelfde klachten, hoewel ik sinds 2 dagen s avonds echt Steken heb (alsof ik hevig heb gesport) Gisteren had ik na het eten een stukje gewandeld en toen ik terug kwam voelde ik me niet heel fijn. Vlekken en draaierig, alsof ik een beetje dronken was Hoe gaat ie met jullie?? Lp, lekker aan het zwangeren?? En Kate natuurlijk ook
Hoi! Ja het kwartje begint steeds meer te vallen. Van de week is Moeders voor Moeders langs geweest en mocht toen weer een testje doen, kreeg zwanger magazine en een wikkeldeken voor de baby! Toen voelde ik me toch echt wel zwanger. Moet de komende tien weken urine verzamelen voor medicatie zoals pregnyl.
Hier ook nog op en top zwanger Ben ook een weekje bezig met Moeders voor Moeders! De eerste lading is inmiddels al opgehaald Gister weer echo gehad! Ziet er prachtig uit! Gebaseerd op de grootte van de kleine spruit ben ik 2 dagen vooruit! @Marizje: spannend hoor morgen! Je durft niet vandaag al testje te wagen
hier al 3 weken bezig met moeders voor moeders .. goede actie wij hebben er ook hulp aan gehad dus doen we het ook terug ... 9-7 eerste echo gehad vorige week hartje klopte zo mooi .. het was wel erg verstopt in mijn buikje hihihi ... en we waren zelfs al verder dan ik zelf berekend had morgen 2e echo plus intake bij vk ... en dan 8-8 12 weken echo tis best spannend ... kan het nog steeds niet geloven heb steeds zo iets ik leef in een droom. Voor de dames in de wacht weken ... heel veel succes ... Voor de dames met pas een positieve test .. Gefeliciteerd .. en voor de dames met negatief resultaat heel veel sterkte en een dikke knuffel.