Goed bezig dames voor moeders voor Moeders! Zou ik ook doen als ik zwanger ben! Geniet allen lekker van jullie zwangerschap!!!
net van de verloskundige .. het hartje klopt niet meer dus ik mag me weer van de positieve bank af halen .
Sankyra, wat erg voor je meid. Sterkte! Hebben ze een idee hoe het kan? Heftig meid, echt sterkte! Ik heb vanmorgen negatief getest. Ik had deze keer echt goede hoop. Volgende keer ga ik maar helemaal niks meer denken en vooral niet naar m'n lichaam luisteren die vrouw van het ziekenhuis was wel mega lief! Nu lekker in het badje thuis wat we aan het vollopen zijn buiten....
Ohh sankyra wat erg!verschrikkelijk om zoiets mee te maken,heel erg veel sterkte! Marizje ook veel sterkte!
@Sankyra: wat vreselijk! Een nachtmerrie! Je eerdere echo's waren toch goed? Oh wat erg! Ik heb er geen woorden voor... Krijg helemaal kippenvel er van; is ook zó mijn grootste angst... Sterkte meis!
Sankyra.....ik ben er stil van. Wat verdrietig. Een dikke knuffel. Marizje....balen. Ontzettend klote.
Sankyra veel sterkte.. Heb ook hier geen woorden voor! Ontzettend jammer! Marizje ow wat jammer zeg! Ik hoop dat de volgende echt ronde het raak mag zijn!! Pfff
Sankyra wat erg zeg. Eerst zo een mooie echo en dan dit. Heel veel sterkte de komende tijd! Hier morgen bellen of er bevruchting heeft plaats gevonden en of we een tp hebben...
Sankyra? Ohjeeetje seg! Man man!! 9 weken + is al zo ver... Dan denk je toch niet dat het nog misloopt. Pfff, Veel veel sterkte!
Yaamke heb je nog last van symptomen? Ik wordt soms zo weeïg misselijk alsof ik hele dag in achtbaan heb gezeten.. Overgeven heb ik nog geen 1 keer gedaan.
Sankya wat vreselijk heel veel sterkte! <3 Marizje super balen! Straks maar lekker zwemmen inderdaad!
Spannend ingeping! Ik ga duimen! Laprecious, dat gevoel heb ik ook, gaat gelukkig ene keer wT beter dan de andere keer, maar niet misselijk genoeg om over te hoeven geven.
Vandaag getest....negatief. Denk dat het einde oefening is voor deze poging. Was 10 dagen na TP cryo van 2 dagen oud.
KATEK ja klopt.. Ik slik ook mama fit in, en heb in de gaten als ik het sochtends inneem dat ik niet zo misselijk ben. Maar zit in de 5e week en is nog spannend. Maandag alweer in de 6e week gaat zo snel.. Heb nog wel een keer per dag menstruatie krampen voor eventjes.. Verder soort lichte krampen rond de baarmoeder. En als ik lig in me bed en begin te lachen of hoesten of als ik iets moet pakken waarbij ik moeilijk bij kan en mezelf uit moet rekken.. Dan voel ik een soort spierpijn die soms echt pijnlijk is. Het is niet geduurend maar gaat heel snel.