Laprecious.. Ben doorheen de ganse dag wel redelijk misselijk. Scheelt van dag tot dag. Ene dag meer last van als de andere. Heb nog maar een tweeltal keer boven de pot gehangen, 1 keer echt overgegeven. Soms is het er niet ver vanaf. Borsten doen niet meer zo pijn als in het begin. Dus daar heb ik ook geen last meer van. Enkel die misselijkheid en die vieze smaak in men mond. Ook smaken bepaalde dingen me niet meer zoals vroeger. Weeïg gevoel heb ik ook gehad. Nu is het kalmpjes in men buik. Mestruatie-achtige krampen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Oh wat goed yaamke, want veel vrouwen zijn ontzettend misselijk begin van 8 weekies.. Nou ik hoop dat het ook zo blijft meid, Ben ik gewoon misselijk maar verschilt inderdaad qua dag..
Hmm klopt ergens wel hoor.. de misselijkheidsaanvallen worden wel heviger met de weken, dat is waar. T is nog te doen vind ik. Heb wel fel last van obstipatie. Gynaecoloog heeft me daar nu iets tegen voorgeschreven..
Ik heb woensdag de laatste cryo van deze poging teruggeplaatst gekregen. Als deze mislukt moeten we nieuwe poging. heb er weinig rekening mee gehouden. Heb dezelfde dag nog gefietst en zoonlief wou buiten in badje dus moest water worden gehaald. We zien wel wat er gebeurd. Ontdooit als 8 cellig, teruggeplaatst als 10 cellig
Spannend bloemetje! Ik ga voor je duimen!! Met kleine kinderen is het toch lastig om niet te veel te doen of te tillen. Bij mij heeft het in iedergeval geen verschil gemaakt!
Gefeliciteerd KateK met je zwangerschap!! Hier vandaag gebeld en er zijn bevruchtingen. Morgen om 14 uur de tp. En dan op naar 1 augustus de bloedtest
Vraagje: ik moet de utrobollen gebruiken tot de testdag. Dat is officieel woensdag. Gister al negatief getest en denk echt niet dat dat nog gaat veranderen. Zouden jullie nu al stoppen? Bikinitechnisch is dat wel handig
Dames maak me ontzettend zorgen hierover.. Ik dacht dat er niks kon gebeuren als je gemeenschap had. Maar sinds gisteren nacht had ik gemeenschap met me man waardoor ik opeens bloedde. De bloed was helder rood. Het was niet heel veel.. Ik schrok ontzettend hiervan.. Daarna werd het licht rose en nu is het bijna helemaal weg.. Wie heeft dit ook weleens gehad. Ben zo bang voor een miskraam..
Ja dat heb ik ook gedaan, helaas zeggen ze dat ze niet veel kunnen doen. Als ze echo gaan doen zie je niks omdat ik vandaag precies 5 weken zwanger ben en inwendige gaan ze het alleen maar erger maken. Ze zeiden dat ik moest afwachten. Pfff.. Ik hoop dat het niks is.. En heb pas op 6 augustus echo Ik verga van de zenuwachtig!
Jeetje meid snap dat je je zorgen maakt, maar het kan idd een bloedvaatje zijn. Je baarmoeder is extra doorbloed en gevoelig. Helaas kun je niks anders dan idd geduld hebben en het proberen wat los te laten!! Sterkte
Heb ook bloedverlies gehad. Spontaan, niet eens na gemeenschap. Vreselijk schrikken! Het hoeft niets te zijn (bij mij alles goed gelukkig!), maar het kan wel iets vervelends betekenen helaas... Na gemeenschap komt het wel vaker voor. Het is een heel goed doorbloed gebied en de kans dat er een vaatje kapot gaat is aanwezig. Helaas heeft een echo nog niet zo veel zin idd... Ik mocht na bloedverlies geen gemeenschap hebben, niet bad, niet zwemmen ivm infectiegevaar. Ook een van de redenen dat ze liever niet direct een echo maken. Als het weer erger wordt moet je weer bellen hoor! Hopelijk blijft het hierbij!
Tnnx dames.. Toch even weer met vk gesproken.. En ze zei dat ik niet zomaar miskraam kan krijgen door seks. Tenzij het buitenbaarmoederlijke zwangerschap was of Zoizo niet goed was. Maar de kans is dus klein dat seks miskraam veroorzaak. Ze vertelde me dat de eitje echt in de baarmoeder hoog zit en dat er slijmprop tussen zit waar je zomaar niet bij kan.. Dus ik hoop dat het zo blijft. Ik krijg nu opeens bruinbrloed bij afweeg. Maar dat was gewoon van paar uur geleden (oud Bloed) zolang het niet helder rood is...
Hopelijk ben je daardoor wat gerustgesteld Laprecious! Hopelijk was het 'gewoon' een bloedvaatje... Ik heb weer m'n honger gevoel en zin in lekkere dingen wat ik meestal voor menstruatie heb, ook vanmiddag erg menstruatiepijn... En dat allemaal al op dag 5 Meer dan afwachten kan ik niet doen en afleiding zoeken...