Spannend. Ben benieuwd naar je resultaat morgen. Ik had trouwens een "vroege " test gedaan. Weet iemand zo of als ik bijv. Morgen of overmorgen een " gewone" Test zou doen of die bijv. Nog negatief zou kunnen uitvallen??? (Terwijl een vroege test wel positief laat zien) Kan dat echt een wereld van verschil uitmaken bij wijze van????
Ja Degen!! Ik zie een streepje! NoaSofia: succes dinsdag! Ingeping: fijn dat je een goed gevoel hebt. Spannend hoor.
Degen wat goed!! Hopen dat hij de komende dagen mooi oploopt. Bloemetje, over twee dagen nog eens testen. Hier vrijdag een kloppend hartje gezien
Utrogestan en progynova hpuden menstruatie tegen. Manlief weet niet of hij wel weer behandeling wil.... word dus nog lastig. Over paar dagen weer testen. Vroeg testen heb je dus niet altijd wat aan. Kunt er ook onrustig van worden
Van eerder testen kun je idd onrustig worden. Ik heb dat dus ook. Ik heb vandaag getest met predictor early, Weet niet zo goed wat ik van het resultaat moet vinden. Of hoe ik over het merk moet denken gezien de negatieve Reacties over dit merk.
Om de streepjes van de predictor early op de foto Te kunnen krijgen heb ik de testen gesloopt. Zie foto. Wat denken jullie?
Ik zie zeker streepjes degen, alleen ken ik predictor niet. Kruidvat is over het algemeen ook goed, zo'n doosje van 2 voor 5,00
Die testen van kruitvat ken ik ook. Daar heb ik vrijdag ochtend mee getest. Er kwamen " tuur" streepjes op te staan. Wel enigszins zichtbare tuurstreepjes. Weet niet zo goed hoe ik het anders moet beschrijven.
Eeh dat was echt rond de testdatum.. Hij werd om de dag een beetje donkerder. Ik had dipsticks van sensitest (online besteld) daarna kruidvat.
Hoeveel dagen na tp mocht jij officieel testen dan? En die kv test van jou vind ik echt wel een knaller hoor. Via welke site kan ik die testen bestellen van sensi? En welk soort zijn het?