Ik mocht 15 dagen na tp testen geloof ik.. Dat is bij ons met cryo of verse tp. Maar eigenlijk ben je dan al drie dagen "overtijd" als je de punctie ziet als een eisprong, dus na 14 dagen. (De tp is bij ons 2 dagen na punctie) dus eigenlijk zou je op dag 12 na tp al kunnen testen. Dat is eigenlijk je nod. Ik heb op sensitest.nl de dipsticks gekocht. Is maar 1 soort dipstick zwangerschapstest.
Helaas wederom negatief getest. Wel midden op de dag, maar als ik zwanger zou zijn verwacht ik nu wel streepje. Op de 13e dag. degen hoe is het bij jou? En met de anderen?
Bloemetje wat balen, je zou idd al wel wat moeten zien op een test. Hier vanmorgen een tuur tuur streepje, clearblue gedaan en zegt zwanger 1-2......nu op naar vrijdag bloedtest!!! Vind het nog erg spannend, is wel vroeg de test. Zit nu 12 dagen na punctie en 9 na tp....
Bloemetje en degen wat balen!! Wel een teleurstelling degen omdat je wel lichte streepjes had! Met welke test heb je vandaag getest? Ingeping voorzichtig gefeliciteerd!
He bah Degen wat balen nou. De cb digitaal is wel een van de beste en gevoeligste tests. Moet je nog naar het zkh voor bloedprikken? Ik vrijdag....
Balen degen! Sterkte! Ziekenhuis gebeld. Advies nog twee dagen door te gaan en weer te testen. Grote kans op weer negatief, maja. Weet je het wel 100% zeker zei ze,heb nog geen bloedverlies
Oh Degen....wat balen. Heb je zoveel hoop na zo'n tuurstreepje. Dikke knuffel voor jou en Bloemetje. Hier komt mn eisprong er weer aan. Heb sinds de bevalling veel eerder, op dag 7-8 al, vruchtbaar slijmverlies (sorry😁. Ook gaat het langer door. Meer die dat hebben?
Balen dames!maar houdt moed,ooit komt ons wondertje er wel! Hier in de slopende wachtweken,afgelopen dinsdag een cryo terugplaatsing gehad met een a-kwaliteit,nu maar weer afwachten