De wachtdagen naar terugplaatsing.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sankyra, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje87

21 okt 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juudje oh wat spannend maar wel vervelend van die krampen. Ik voel me iets beter als gisteren. Ga morgen testen, straks werken en hopelijk is het zo morgenvroeg! Vanmorgen met lopen met hond last van heupen/bekken... voel wel wat dingen van tpen ik zwanger was! Ben heel benieuwd! Hoop niet dat ik negatief test en dat progynova en utrogestan menstruatie tegenhouden

2. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Bloemetje! Laat snel iets weten als je wat weet! ;) 't MOET gewoon è...
    Juudje ook voor jou zijn het nog steeds spannende dagen. Had die krampen ook, hoewel ik precies toch een onderscheid kon maken tussen ongi krampen en innestelingskrampen. Had daarbij ook die typische rugpijn. Had ik nog eerder nooit gevoeld, toen wist ik dat 't raak was.:D

3. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Oh ik hoop het zo!!
    Ja als die krampaanval begint ook pijn in onderrug/ si-gewricht. Eierstokken lijken te knappen en baarmoeder voelt alsof ze wordt fijn geknepen.
    Nou zo erg heb ik het niet bij ongi worden (maar you never know...).
    Ik herken deze pijn wel van vorige keer in januari; toen testte ik weekje later positief... Maar helaas geen garantie voor nu.
    Ik heb echt geen geduld meer...

@bloemetje: spannend! Ik duim!

@yaamke: dank voor je hoopgevende woorden! Wanneer staat je echo gepland?

Ps: als ik nu test, zou die positief moeten zijn toch, in elk geval van de pregnyl?@

4. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    #64 Yaamke, 20 jun 2014
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
    Wie weet is dit toch wel een goed teken Juudje? ;) Ik vond precies alles wat ik niet herkende een goed teken. Alles wat ik herkende maakte me net juist een beetje bang.

Ik heb volgende week 26/6 nog een BN. Heb nog geen echo gepland. Ik denk dat ze mij dat volgende week gaan meedelen wanneer en waar enz. Ik heb nog geen idee hahaha :$.

5. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Sorry, ik ben niet bekend met de afkorting BN, maar dat is bloedonderzoek denk ik? Spannend!

Lig weer op de bank te rusten. Advies van zkh.
    Vandaag bij bedrijfarts geweest; ben blij dat hij het nu weet en het advies van het zkh overneemt! (Werken tot 14u en daarna rust met liefst powernap)
    Voelde me zo rot om elke dag vroeger weg te gaan op werk... Het is al zo krap qua bezetting...
    Maar goed mijn lijf eerst!

6. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Jaa BN is bloedname, no problem :)

Rust nemen? Waarom heeft het ziekenhuis jou dat advies gegeven?
    Krap qua bezetting, hmmm kan ik mij voorstellen dat je daarmee in je hoofd zit. Zou ik ook wel hebben. Gewoon van je afzetten. Gezondheid gaat nog steeds voor. Zo heeft iedere werknemer ooit wel eens iets aan de hand. Ze moeten hun plan maar trekken zonder jou :)

7. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Rust ivm buikpijn, opgezette buik, eierstokken van slag. Dit alles sinds punctie. Rusten helpt. Opgezette buik wordt minder gelukkig.
    Nu dus wel eerdergenoemde klachten, maar hopelijk is dat goed nieuws;)
    Collega's klagen niet (tegen mij), ze weten waar ik mee bezig ben. Maar het is voor mezelf, ik voel me rot. Ik wil zelf graag fit genoeg zijn om weer alles te doen in mijn gebruikelijke tempo en weer normaal te werken en sporten...
    Maar als ik straks zwanger blijk, is het het me waard.
    Alleen als dat niet zo is, trek ik dit nog een keer?;) :)
    Duimen dat dat niet hoeft!!

8. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Oh, amai zoveel last dan? Eierstokken van slag..ai ai en dat kan pijnlijk zijn. Had ik bij men 46 eieren ook aan de hand hahahah :). Maarja dat had ik wel kunnen verwachten. Rust helpt idd!

Kan wel helpen dat je collega's weten waarmee je bezig bent. Ik heb dat hier niet verteld... heb 't altijd 'stiekem' moeten regelen. Had geen behoefte aan vragen (van bepaalde collega's).

Als je eens zwanger bent, idd, dan vergeet je die zorgen.

Hmmm idd, wat als 't niet zo is...pffff. Niet aan denken...
    Zie trouwens dat jij evenveel ICSI pogingen als ik hebt ondergaan..

9. Bloemetje87

21 okt 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn lichaam en geest houden me voor de gek, helaas...
    test is negatief waar ik sinds gisteren ook ineens bang voor was ivm mijn trek in eten. utrogestan en progynova houden vast menstruatie tegen

10. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Ohneeee bloemetje!! Wat k*t man!! Had 't zo gehoopt voor je. Veel sterkte meid!! :-s

11. Bloemetje87

21 okt 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel yaamke!

12. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Oh bloemetje, wat naar! Vreselijk dat het lichaam ons zo kan foppen...
    sterkte meis!

13. Bloemetje87

21 okt 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaamke en juudje, zie dat jullie beide al 4 pogingen hebben! Heftig zeg!
    zou niet weten of ik dat volhoud, maar misschien vind ik dat nu ook wel anders omdat we onze zoon hebben...

14. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL

Bloemetje, idd 4de poging. Klopt wel, heb het bij momenten ook wel zwaar gehad. Beetje extra geduld en verandering van zkh hebben toch tot resultaat geleid;).
    Bij jou komt het ook nog wel goed hoor. Je hebt ook nog cryo's over zie ik:). Komt goed! Wanneer wil je de volgende TP plannen? Ik supporter alvast mee;)

15. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Ja 4 is idd wel erg zwaar, maar wat is het alternatief? Dat is voor mij nog niet te verteren, dus gaan ik door tot het niet meer kan. Ik moet wel.
    Ik moet nog even wachten tot ik mag testen, en ik had echt heel goede hoop! Maar sinds vanmorgen denk ik dat het mislukt is. Ongi pijn begint nu echt als echte ongipijn te voelen:(; 's nachts word ik ook (paar keer) wakker (dat heb ik altijd vlak voor menstruatie...).
    Ik durf echt niet meer naar het toilet te gaan...

Bloemetje, gelukkig heb je cryo's, ik hoop dat die mooi ontdooien en dan goed blijven plakken.

16. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Yaamke Gefeliciteerd ...

Bloemtje sterkte . hopelijk voor jou ook snel goed nieuws .

Juudje ik hoop dat het de andere kant voor je p gaat ik had / nu nog die kramp die op ongi lijkt ... maar volgens mijn arts is het banden pijn ... wegens dat alles ruimer moet worden in de buik hopelijk bij jou ook .. dat je niet naar de wc durft te gaan begrijpelijk .. mijn duimen draaien voor je ..

17. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    #77 Yaamke, 23 jun 2014
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
    Thanks Sankyra!

Juudje,

Wanneer is jou officiële testdag? 4 ICSI pogingen is idd niet te onderschatten. Echt...een mens kan veel aan, maar soms wordt 't echt heel zwaar. Het jammere is dat je niet in je glazen bol kan kijken hè. Als iemand je kon zeggen; bij poging 5 is 't gelijk raak...ja dan vloog je bij wijze van spreke doorheen de pogingen. Maar die onzekerheid maakt een mens zo moedeloos. Die twijfel altijd...ken ik maar al te goed:(. Toch de hoop niet opgeven hoor. Heb je nog cryo's?
    Veel moed hoor!

18. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Helemaal waar, wat je zegt over die glazen bol... Maar helaas die heb ik ook niet.
    Officiële testdag is woe (2 wk na tp), maar ik denk dat ik vandaag als ik uit werk kom al een testje waag... (laatste pregnyl was 17/6)

Sankyra, dank voor je hoopvolle woorden! Het geeft me echt weer ff moed! Buikpijn is nu weer ff gezakt! 's Nachts ook echt enorme kramp gehad. Dat kan ook van m'n darmen zijn, die (hopelijk onder invloed van hormonen) lekker opspelen...

En zolang er geen bloed is, is er hoop!;)

19. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    #79 Yaamke, 23 jun 2014
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
    Idd! Zolang er geen bloed is, mag je zeker nog positief zijn.
    Is het woensdag al 2 weken geleden? Dan zit je op dag 12 vandaag? Zo ver geraakte ik nooit met een verse TP. Werd meestal altijd ongi op dag 10-11.
    Spannend!!

20. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Heb gisteravond niet durven testen...
    Maar nog steeds geen bloed :D

Deel Deze Pagina