sinds de geboorte van dochter weet ik nu precies wanneer mn ei is. Voelt dan net alsof ik ongesteld ga worden en moet dan zelfs een dik inlegkruisje dragen! Dus ben zeer benieuwd of het dus straks snel raak is. Alleen is mn cyclus wel onregelmatig... Maar goed ik kan het dus voelen. Voor dochter zijn we 1.5 jaar bezig geweest en hebben we ook ovu testen gebruikt en getempt.
@gewoonlinda: Ik heb niet echt een ideetje voor bedankjes. Maar wel een leuk ideetje ivm foto's. Iemand die ik ken zette bij haar huwelijk in het restaurant op iedere tafel een wegwerp fototoestel en de gasten mochten daar zelf foto's mee nemen. Zo kregen ze na hun huwelijk de foto's en zagen ze dingen die hen door al de drukte van de dag zelf ontgaan waren (oeps... zie nu pas dat cherrybelly dat idee ook al zei ) @vlinder84: Dank je wel, ik hoop het ook
Hoi hoi meiden, Ben ik ook eindelijk weer eens!!! Bedankt voor de tip met de wegwerpfototoestellen. Is zeker een leuk idee! @79mama79: Ik heb dat ook sinds de geboorte van mijn zoon, dat ik mijn eisprong voel. Hoe zou dat toch komen he? Wel typisch vind ik dat. En ook wel heel makkelijk! @Cherrybelly: En? Is je ei nog niet gesprongen???? @Vlinder: Nog een paar dagen en dan kun je weer testen. Spannend!!!! xxx
Nee mn ei is nie gesprongen hihihi. Is ook nog wel een beetje vroeg denk ik, zit pas op CD 10. Hoop wel dat ie deze week wil springen...jammer dat ik m geen duwtje kan geven *hup springen jij*
Hier ben ik ook weer eens en wat een spannende dingen allemaal! Ben erg benieuwd wat er uit de test komt Vlinder, want zo te lezen heb je wel allemaal symptomen..... En Cherrybelly voor jou is het ook spannend... wat een fijn gevoel dat je nu echt begonnen bent he? Lijkt mij iig heerlijk! Wat ontzettend vervelend GewoonLinda! En is altijd rot als je niet weet wat het geweest is. Hoop dat het nu wegblijft. Wel erg leuk dat je je jurk uitgezocht hebt! Krijgen we nog een foto te zien? Ik ga binnenkort naar een trouwbeurs, helemaal zin in! 79mama79, je bent niet de enige hoor die zo lang moet wachten Hier een "lotgenoot". Ik studeer in juli af en wil dan graag eerst een baan vinden. Ook gaan we in november trouwen dus is dan ook niet zo handig als we dan zwanger zouden zijn Dus hier ook pas plannen voor half 2012 Ik heb wel nog leuk nieuws!! Ben gister opnieuw tante geworden van een lief klein jongetje! Hij is zooo schattig. Dus kan nu lekker voor hem gaan shoppen haha
Hoi allemaal, Wat een rust hier in ons topic he!!!! Ik zal hem eerst eens even uppen. Hoe is het met jullie allemaal?? Wat leuk dat je een neefje hebt gekregen Jaydee. Hoe heet hij? Hier alles goed. Druk met trouwdingen bezig, haha. Vandaag bij een bloemist geweest om te kijken wat er mogelijk is mbt corsages en bruidboeket e.d. Komt vaak wel op hetzelfde neer, maar we hebben nu wel iets aparts gevonden. Wij zijn namelijk niet zo van het traditionele. Meer van het strakke, maar toch apart en anders dan anders. Zo is mijn jurk eigenlijk ook. Verder is het hier in het zuiden carnaval.... Ben er totaal niet mee bezig eigenlijk. Heb wel betere dingen te doen, haha.... Maar wel grappig om al die verklede mensen over straat te zien lopen de hele tijd..... Nou, ik ga lekker eten!!! Groetjes
Het is hier inderdaad erg rustig. Met mij gaat het fysiek een heel stuk minder weer Ik heb zo het idee voor moest ik ooit trouwen ik een witte trouwjurk wil maar met zwarte details in. Vind ik prachtig!
pffff hier is mijn ei denk ik gesprongen. Heb het behoorlijk kunnen voelen, ongikrampen in mn buik die vandaag nagenoeg verdwenen zijn. Dus op naar het wachtbankje voor mij Ben erg benieuwd, maar probeer niet teveel hoop te krijgen. Anders ben ik te teleurgesteld. Mijn man is ervan overtuigd dat t raak is hahaha. @siske: jaaaaaaaaaa ik weet wat voor soort trouwjurk jij bedoelt!! Heb er namelijk ook een paar gezien....PRACHTIG! Maar ben zelf toch voor creme/wit gegaan. hihihi. De jurk die ik gekozen heb was namelijk echt mijn droomjurk...zoals ik het me echt al heel lang had voorgesteld. Ik deed m aan en (I know, 't klinkt cliché) hij zat als gegoten!! Ik kreeg kippenvel en mijn moeder, nichtje en zelfs kleine bruidsmeisjes hadden het gevoel van: Ja dit is t!!!
Hoi dames, Een clubje waar ik ook in kan. Ik moet wachten op mn vriend... Hij zegt 'ik wil eerst trouwen'.... Maar op zn knieen gaan ho maar. Dus ik maar wachten dan he... Het doet me wel veel verdriet maar tis nie anders...
Het is hier zeker rustig, we zijn allemaal ook zo druk met wachten Welkom lilsuz en tegelijkertijd ook jammer dat jij op je vriend moet wachten. Mannen misschien moet jij op je knieën gaan? Dat zou de zaak wat kunnen bespoedigen CherryBelly, cool daar was je ei! Hopelijk heeft je vriend gelijk! Siske, vervelend dat het fysiek weer slechter gaat meid. Hopelijk knap je snel weer op. GewoonLinda, krijgen wij wel foto's te zien van je bruiloft? Privé uiteraard Ben namelijk erg benieuwd hoor Jaydee, gefeliciteerd met je neefje! Ik ben twee dagen overtijd, voel me zwanger. Heb zware, gevoelige borsten, er lopen blauwe aders doorheen, mijn tepels zijn gevoelig en donkerder. Ik ben misselijk, duizelig, moe, sacherijnig, heb het koud en weet ik het wat allemaal. Maar mijn testen blijven omo-wit Dus nog heel veel onzekerheid hier helaas!
Nou ben benieuwd GewoonLinda, je maakt ons zo wel nieuwsgierig. Mijn neefje heet trouwens Jelle. Echt een schatje! Hoop dat je snel weer opknapt Siske, is ook allemaal niet makkelijk zeg @Cherrybelly: nou hopen dat je man gelijk heeft, ik duim mee!! Welkom Lilsuz, en ik ga met Vlinder84 mee: gewoon zelf op je knieen gaan haha En Vlinder 84 ik hoop het van harte dat je zwanger bent!! Het klinkt iig wel zooo...
Haha zelf op mn knieen vind ik ook zo sneu... Ik heb t in 2010 wel gezegt dat als hij t aant eind nog niet gevraagt zou hebbe dat ik dat zou doen, maar ik denk dat zn hele trots dan word ontnomen. Dat kan ik m niet aandoen hahahha... T leuke is... Ik ben half egyptisch (mn pa komt er vandaan) en die vind het nu natuurlijk ook wel eens tijd worden... Want ik ben AL 25!!! Hahaha dat is in die cultuur wel ' laat' @ vlinder... Khoop dat je snel helderheid krijgt!!!
@ Lilsuz: WELKOM!!! @Vlinder; Weet je al wat???? Je houdt ons wel in spanning!!!!!!!!!!! Mijn moeder heeft op haar laptop foto's staan van mij in mijn jurk. Die moet ze me eigenlijk even mailen. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat als die op mijn laptop staan, mijn vriend ze dan een keer per ongeluk te zien krijgt..... Maar jullie krijgen sowieso foto's te zien!!!
@Linda: ben echt heel benieuwd naar je jurk!! Vind het erg leuk dat wij ook foto's te zien krijgen! inderdaad wel even oppassen dat je verloofde niets ziet misschien in een goed verborgen mapje plaatsen? @vlinder: jee meid, jij weet de spanning er goed in te houden! Hoop dat we snel een update krijgen en hoop echt dat 't goed nieuws is. Mijn update: Dacht dat mijn buikkrampen op zondag (1dpo) over waren, maar die kwamen terug zodra ik wilde gaan slapen. Heb die krampjes tot nu toe nog steeds. Het ene moment erg licht en dan af en toe een steek. Ben het ene moment lichtelijk misselijk en het andere moment heb ik onwijse HONGER!! Zo erg dat mn maag gaat knorren, en niet zo zacht ook! (Heb ik normaal gesproken helemaal geen last van). Ik hou 't erbij dat 't met ontpillen te maken heeft, geloof niet dat het de eerste ronde al raak kan zijn bij mij. 2 pendels spreken mij tegen en zeggen dat t deze maand raak is hahaha. We zie wel wie gelijk heeft. Ik ga pas de dag na m'n NOD testen als ik nog geen menstruatie heb op dat moment. -x- CherryBelly (Getypt op mn BlackBerry dus excuses voor eventuele typfouten)
Nou Cherrybelly, dat is wel een echt zwangerschapskwaaltje.... Ik had tenminste wel erge honger toen ik zwanger was. Bij mij duurde dat de eerste drie maanden. Maar waar ik het vooral aan merkte was dat ik veel emotioneler was als anders.... Ik had toen een bruiloft van een vriendin van mij en haar broertje ging een lied voor haar zingen. Hij kon eigenlijk niet zingen en het was ook geen liedje wat ik mooi vond, maar toch stond ik te janken, haha. En toen ik om me heen keek en zag dat ik de enige was, dacht ik: Ok, dan ben ik dus gewoon zwanger, haha..... x
Hoi dames, Als ik zo over dat ontpillen lees zit ik eraan te denken misschien ook alvast maar te stoppen... Dan moet die vriend van mij zelf maar beslissen of hij t risico wil nemen of niet toch??!! Dan tegen de tijd dat hij t echt wil proberen dan is t misschien sneller raak...???!!! Wat denken jullie?
Ik zou alvast stoppen met de pil ja. Duurt bij sommige vrouwen zo ontzettend lang, voordat alles weer een beetje normaal op gang komt. Ik slik zelf al jaren geen pil meer. Voor mijn zoontje slikte ik hem ook al heel lang niet. Ik was toen meteen de eerste keer zwanger!!! Ik zeg niet dat dat altijd zo gaat natuurlijk, want dat is zeker niet zo, maar ik heb al heel lang het gevoel dat de pil geen goede invloed heeft. Ik heb meerdere vriendinnen die jarenlang bezig zijn geweest voor een eerste kindje en ook heel lang aan de pil waren geweest. En toen ze voor een tweede gingen, ging het bijna vanzelf! Dan hadden ze na de eerste bevalling dus ook niet meer voor de pil gekozen. Maar ik zou het, als ik jou was, wel eventjes met je vriend over leggen. En eh, hopelijk is hij dan snel dat condoom zat, vraagt hij jou ten huwelijk en kunnen jullie snel voor een kleine gaan, haha!!! x
@lilsuz: ja ik zou inderdaad lekker eerder stoppen, maar wel eerst ff bespreken met je vriend. Hopen dattie je snel ten huwelijk vraagt Ik merk aan mezelf dat ik veel lekkerder in mn vel zit qua emoties etc. Behalve nu, voel me vandaag misselijk en vermoeid, maar dat zal vast wel met ontpillen te maken hebben. Dus nog een goede reden om lekker eerder te stoppen -x-